Wat gaan jullie allemaal snel... zowel qua lopen als qua posten!
Net even bijgelezen over de Roparun en ik ben onder de indruk van de verslagen.
Zowel van school als van mijn werk deed een team mee, tof om te lezen hoe iedereen dit evenement ervaren heeft.
En alle andere verslagen van wedstrijden, loopjes en trainingen.
Maandag ging het niet al te best. Ik moest 3 keer 4 minuten lopen, met 2 minuten wandelen tussendoor. Bij de tweede keer 4 minuten dacht ik spontaan astma-patiënt te zijn geworden. Het lopen ging lekker, geen pijntjes of steken, maar het leek wel alsof ik gewoon geen lucht kreeg.
Gisteren na een lange schooldag [inclusief een dik uur OV-vertraging] met flinke keel- en koppijn thuisgekomen. Na het eten met twee paracetamol op de bank gelegen en mezelf na twee uur alsnog naar buiten geschopt. Het doel was 4 keer 5 minuten lopen [weer 2 minuten wandelen tussendoor].
Mijn viervoeterig loopmaatje was 's middags nog met meneer Sjeekie_Beekie wezen fietsen en was dus al een hoop energie kwijt. We hebben een ander rondje gelopen [inclusief alle mogelijke afleidingen die voor een jachthond interessant kunnen zijn, maar ze volgde netjes] en we hielden het zowaar samen vol!
Bij thuiskomst zweette ik als een paard [een shirt met lange mouwen was een inschattingsfout], maar ik was trots op mezelf dat ik toch was geweest... ondanks dat ik me superberoerd voelde. Meneer Sjeekie_Beekie stond bij thuiskomst klaar met een groot glas roosvicee en na een warme douche was het heerlijk om op de bank neer te ploffen.
Ik kon 6 weken geleden amper 5 keer een minuut lopen, en had de 3 minuten wandelen tussendoor echt nodig om bij te komen. Nu liep ik gewoon 5 minuten achter elkaar... en zelfs 4 keer... WHoooooo: gewoon 20 minuten dus. Tof om te zien hoe snel dat het beter gaat.
Het hardloopvirus heeft mij wel te pakken nu... ook omdat het zienderogen steeds beter gaat. Maar ik heb mijn rustdagen ook wel echt nodig. Afgezien van het schoolwerk, probeer ik hier een beetje bij te lezen en blijf ik lekker rondjes wandelen met de hond. Dadelijk nog een rondje Efteling als ons eten een beetje is gezakt... mijn doel is om dit jaar nog hardlopend een rondje Efteling te doen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.