Ik ga me inhoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef AlexN het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het wel praktisch om je lichaam toch even tijd te geven om te rusten. Ik loop niet volgens een schema, maar ik loop 2 a 3x per week. De dagen ertussen krijgt je lichaam dan wat tijd om te herstellen. Je kan gewoon elke dag gaan lopen natuurlijk, maar dat is een recept voor kleine irritaties die uitgroeien tot grotere irritaties.. tot blessures.. tot stoppen met hardlopen
Juist wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.Niet zo'n goed idee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeMooi zo met die gele veldenSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
Nu weer lekker warm binnen en zo onder een warme douche springen
http://www.endomondo.com/workouts/193640023/5291547
intervallen die wel kloppen:Verdiende douche!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
intervallen die wel kloppen:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeEen lach natuurlijk! Nogmaals respectSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intervallen die wel kloppen:Goed gedaan, zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| 1 2 | [b]30 juni 2013 - [url=http://www.meidenloop.nl/pg-26687-7-63868/pagina/home.html]Meidenloop (Utrecht)[/url] Miezziej - 10km |
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Miezziej het volgende:
Onama, mag ik in de op?
[ code verwijderd ]
En bij de Ekiden mag ook wel, ovb...
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.
Twijfel twijfel...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
MD, Toffe foto.
[..]
Juist wel!Dat doet Renate ook in haar 10km schema, je kan met haar lopen of je zoekt een leuk loopje uit voor die laatste les (en dus de eerste keer 10).
(Maar ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt hoor.)
Done.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?
Bedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik wil misschien ook nog wel meedoen met de ekiden, als dat mag.
heb net ook nog een klein rondje gedaan, maar het was koud (ent ging ruk). en nu drama over wat ik aanmoet zondag![]()
Ik zet door. Ik wil graag wat afvallen, voorheen deed ik dat met Evy. Nu ook weer/quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, maar blijft het vaak bij zo'n voornemen? Of heb je al langere tijd achter elkaar hardgelopen voorheen?
ik hou het op een lange broek met t-shirt. maar ben dus aant kijken dat ik het van te voren niet te koud krijg. moet mssn alleen gaan en dus mijn spullen in een kluisje stoppen. dan kan ik niet al om half 1 int startvak staan want dan krijg ik het echt koud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeft![]()
Twijfel alleen nog over hele korte broek of net over de knie
| 1 2 | [b]16 juni 2013 - [url=http://zuidersterloop.nl]Zuidersterloop (Capelle aan den IJssel)[/url][/b] [*] Arquero - 10 EM |
Done & Done!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Arquero het volgende:
Onama, zou je mij in de OP willen zetten:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat je Swetsenegger er ook wel bij kunt zetten, we lopen deze samen, maar hij zal misschien zelf nog posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |