Lekker he die zon. Hoop dat we het even houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
2) Ik werk normaal op zaterdag. Weet niet of ik vrij kan krijgen
Dus: Ik ga vrij vragen. Krijg ik vrij van m`n werk, dan kun je mij meetellen
En, nu omkleden en een stukje rennen. Net klaar met werken, maar wel zon!
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo, de laatste training voor de marathon zit erop.
Kort loopje en even 1k gas geven.
Nu 2 dagen met de benen omhoog en pasta en bami stouwen. En bietensap.
En bijlezen
Succes!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Yeah, doe mee!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
2) Ik werk normaal op zaterdag. Weet niet of ik vrij kan krijgen
Dus: Ik ga vrij vragen. Krijg ik vrij van m`n werk, dan kun je mij meetellen
En, nu omkleden en een stukje rennen. Net klaar met werken, maar wel zon!
![]()
Bietensapquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Dank Uquote:
Dank Uquote:
Van snelle vlakke 1k tot trage heuvelachtige 35kquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Bietensap, en enorm veel succes!!!
Zag je loop al op endomondo, mooie snelle km! Aan de voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen! Zet hem op!
![]()
quote:Zelf even een lekker temporondje gedaan, had er weer zin in. Paar sprintjes tussendoor, beetje hangen in de bocht
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snelquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Ik wist dat je snel was, maar bij hangen in de bocht moet ik toch aan Valentino Rossi denken. kweetwel wat je bedoelt hoor, maar klinkt zo....... rap Vroemvroem
Cool! Heel veel succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Eet zequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Nice! Veel plezier!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Mooie foto!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snel.
Maar op die kleine bochtige paadjes in het bos en dan op hoog tempo er doorheen rennen, dan wil je wel hangen hoor, anders vlieg je er echt uit. Ook nog eens hopen dat je genoeg grip hebt, gelukkig kan ik nu trailschoenen halen.
Spannend!! Zet m opquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Houden we je aan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?
Coolquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?
Het is afentoe inderdaad wel wat veel, maar soms vind ik het ook wel weer makkelijk want dan kom ik weer nieuwe mensen tegen uit dit topic en dan voeg ik die ook meteen even toequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Onama het volgende:
Trouwens, ik vind jullie allemaal heel lief enzo, maar ik krijg een schijthekel aan alle "Persoon X is vrienden geworden met persoon Y" posts op Endomondo. Is er een manier om die uit te zetten. Ik volg Endomondo omdat ik wil zien wat voor trainingen jullie doen, niet omdat ik wil zien wie vriendjes is met wie...
Ziet er goed uit, leuk ook dat je PR wordt bijgehouden enzo. En GRATIS!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Onama het volgende:
Trouwens kom net dit tegen:
http://www.parkrun.ie/marlay/
Gratis 5km wedstrijd iedere zaterdagochtend!
Gelukkig, ik ben niet meer de enige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Jumparound het volgende:
Zit de marathon te kijken. Wat een foute film. ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |