quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Zegt misschien ook wat over de bron?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef sonnyspek het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat die bron van mij erbij komt dat het twee moslims waren.
Meestal zou die site niet iets kritisch schrijven over islamieten, niet om daarover een disucssie te starten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt misschien ook wat over de bron?
quote:Thomas contacted the BBC. He was at the scene. This is what he said: "I got there minutes after it happened because you could hear gun shots from Woolwich high street, basically two men carried out an axe attack on a young army cadet walking along the street, by the looks of things the police responded and then shot them in front of the public, at the same time I couldn't really tell if the cadet was fatally or not hurt as police were crowded around him."
quote:1627: Local MP Mr Raynsford says a soldier serving at a nearby Army barracks has died in the incident.
- Het gaat over twee moslims als daders volgens getuigenquote:
Als een soort teken? Wtf man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef YazooW het volgende:
Ooggetuige verklaart dat nadat ze klaar waren ze het lichaam (ik denk zonder hoofd) vanaf de stoep midden de straat op hebben gesleept.
quote:Leila Salih said her friend saw a head in the street.
The 24-year-old added: "It's disgusting - kids are going to school here."
It is thought to have happened near Mulgrave Primary School in Rectory Place.
- Moslims zijn wel vaker dader. Zo ook Christenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
- Het gaat over twee moslims als daders volgens getuigen
- Het slachtoffer is een soldaat
- Er wordt iemand onthoofd op klaarlichte dag
- Zou mogelijk wraak kunnen zijn voor iets (oorlogen Irak en Afghanistan?)
Ik praat niks goed of fout, maar dat is zoals ik het zie. Verschillende getuigen hebben dat gemeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
- Moslims zijn wel vaker dader. Zo ook Christenen.
- Er gaan wel vaker soldaten dood. Sterker nog: relatief meer soldaten dan burgers (tegenwoordig, tenminste).
- Er wordt wel vaker iemand op klaarlichte dag onthoofd. Alleen doorgaans niet in London.
- Speculatie, waarom is het urgent om jouw speculatie te bevestigen of te ontkrachten?
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630304quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef maily het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/
hier wordt er niks over gemeld ....
Maar waarom is het nou 'Urgent'? Dat is mijn hele punt. Ik zie geen reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik praat niks goed of fout, maar dat is zoals ik het zie. Verschillende getuigen hebben dat gemeld.
http://www.thesun.co.uk/s(...)woolwich-london.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Toolshed het volgende:
Eerst maar es een betrouwbare nieuwsbron.
hehe betrouwbare nieuwsbronquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Toolshed het volgende:
Geez, een kritisch persoon een link naar TheSun gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)woolwich-london.html
Volgens de berichten hebben ze 'm eerst aangereden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef sonnyspek het volgende:
Wtf, volgens mij is het dus zo gegaan:
- Engelse soldaat loopt op straat
- Twee (gelovige?) mensen zien hem lopen en zijn het zat
- Ze vallen hem aan met een machete
- Onthoofden hem
- Leggen hem op straat als een trofee
Omdat er een man op klaarlichte dag in London wordt onthoofd en het wel erg invloedrijk kan, kan, zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar waarom is het nou 'Urgent'? Dat is mijn hele punt. Ik zie geen reden.
Volgens de Van Dale betekent "urgent: dringend, spoedeisend".quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef sonnyspek het volgende:
Omdat er een man op klaarlichte dag in London wordt onthoofd en het wel erg invloedrijk kan, kan, zijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Toolshed het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)woolwich-london.html
Brekend vond ik toch nog een trap te ver.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:04 schreef MichaelScott het volgende:
Is urgent het nieuwe brekend?
Vage shit![]()
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
ah, die is dus al gereedquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik duik zo m'n schuilkelder in.
Dit is het begin van de derde wereldoorlog!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat is er precies "urgent" aan dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me eerder iets persoonlijks dan een terroristische aanslag.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
HIJ IS DOOD, DOOOOOOOOOOD!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zolang het niet bevestigd is cynisch ik er op los
Ik vermoed dat het een van de neergeschoten daders is...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van uit dat als iemand onthoofd is het hoofd ook een meter verderop ligt
Ja, laten we lekker kinderachtig doen tot iemand het kan "bevestigen", uitstekende reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd. "Je weet maar nooit met al die moslims".
[/sarcasme]
Wat wordt er van ons verwacht nu dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Urgent, dat staat er. Betekent dringend.
Zucht...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef sonnyspek het volgende:
Gaan we nou een discussie voeren of het urgent is.Dit zie ik mischien als gewoon een aanslag op een Britse soldaat.
Lijkt me nou niet echt een geschikt topic om grappig te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk painttopic idee wel.
Man onthoofdt <WAT> in London?
Soldaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen mag 'm beantwoordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik de vraag beantwoorden wat er van jullie wordt verwacht?
Vergeet niet dat iedere moslim tegenwoordig ook crimineel is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Identificeren mensen zich tegenwoordig met hun geloof of is iedere donkere man automatisch een moslim?
Ah, dank je, kan ik tenminste gaan koken op normaal vuur. Kooksetje in de kelder is ook niet alles.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Och, jij denkt toch ook als je een dikke nerd met puisten ziet lopen dat hij op fok zit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Identificeren mensen zich tegenwoordig met hun geloof of is iedere donkere man automatisch een moslim?
Dronken mannen onthoofden doorgaans niet de mensen die ze aanrijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben niet de enige.quote:BREAKING NEWS: 'Soldier beheaded with meat cleaver', then attackers are 'shot by police' in Woolwich
Als ik zo een opmerking maak dan krijg een ik 48 uurs banquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
- Moslims zijn wel vaker dader. Zo ook Christenen.
- Er gaan wel vaker soldaten dood. Sterker nog: relatief meer soldaten dan burgers (tegenwoordig, tenminste).
- Er wordt wel vaker iemand op klaarlichte dag onthoofd. Alleen doorgaans niet in London.
- Speculatie, waarom is het urgent om jouw speculatie te bevestigen of te ontkrachten?
Tsja. Ze houdt niet op ook nog. Drama.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Als ik zo een opmerking maak dan krijg een ik 48 uurs ban
Dronken mannen kunnen nooit moslim zijn, immers, geen enkele moslim drinkt alcohol.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dronken mannen onthoofden doorgaans niet de mensen die ze aanrijden.
http://www.guardian.co.uk(...)us-incident-woolwichquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef Tchock het volgende:
Waarom staat dit niet op een groot, betrouwbaar nieuwsmedium als de OP al drie kwartier oud is?
Ach, er is wel iemand dood, dat is ook gewoon door de BBC bevestigd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef Tchock het volgende:
Waarom staat dit niet op een groot, betrouwbaar nieuwsmedium als de OP al drie kwartier oud is?
Dat is een leugen, ken genoeg moslims die zich kapot zuipenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dronken mannen kunnen nooit moslim zijn, immers, geen enkele moslim drinkt alcohol.
Oh, bedankt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)us-incident-woolwich
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef TC03 het volgende:
Waarom zie je op die foto geen los hoofd liggen dan?
Volgens mij is hij niet onthoofd.
Desalniettemin wel bizarre aanval.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een van de neergeschoten daders is...
Zo kan je het ook zeggen.twitter:TheDutchTimes twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:17:53#Breaking 2 #negers hakken #Soldaat midden in London #dood Ook in Engeland is de #multiculturele samenleving mislukt http://t.co/vfXzPtFQz5 reageer retweet
INB4: De PVV die een even mooie uitspraak maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:19 schreef sonnyspek het volgende:
Zo kan je het ook zeggen.twitter:TheDutchTimes twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:17:53#Breaking 2 #negers hakken #Soldaat midden in London #dood Ook in Engeland is de #multiculturele samenleving mislukt http://t.co/vfXzPtFQz5 reageer retweet
ja ze hadden die jongens er niet voor neer moeten schieten natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:20 schreef AchJa het volgende:
Maar eens kijken of het weer rellen wordt. Zal alvast popcorn en bier inslaan.
Misschien de TT even aanpassen naar 'Incident met dode in London, meer informatie volgt'?quote:
Ja doet dat maar even als je wilt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien de TT even aanpassen naar 'Incident met dode in London, meer informatie volgt'?
Geen idee, maar als hij wel onthoofd is... er stond dat ze daarna het lichaam de straat op sleepten. Dus wellicht ligt het hoofd nog op de oorspronkelijke plek in dat geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef TC03 het volgende:
Waarom zie je op die foto geen los hoofd liggen dan?
Volgens mij is hij niet onthoofd.
Desalniettemin wel bizarre aanval.
dodenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien de TT even aanpassen naar 'Incident met dode in London, meer informatie volgt'?
Precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ze hadden die jongens er niet voor neer moeten schieten natuurlijk
Dat is inderdaad het punt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat is een leugen, ken genoeg moslims die zich kapot zuipen
Volgens deze link: http://www.guardian.co.uk(...)us-incident-woolwichquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
doden
want de mogelijke aanstichters van het incident zijn ook dood nu
ik laat hem even voor wat het is
Van die nepmoslims dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat is een leugen, ken genoeg moslims die zich kapot zuipen
Nah want dan lijkt het alsof er 3 zijn omgekomen bij het incident terwijl 2 ervan de oorzaak waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
doden
En terrorist ..quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedere moslim tegenwoordig ook crimineel is.
Nee, maar wel als je met OP's komt waar geen zak van klopt en gelijk wijst naar moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:23 schreef sonnyspek het volgende:
Gaan ze straks rellen omdat die daders dood zijn.
BBC report nog steeds maar één.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
doden
Toch jammer ....quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee dan had ie die andere ook afgehakt want, There can be only one!
Was eerste bron die ik had.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je met OP's komt waar geen zak van klopt en gelijk wijst naar moslims.
Hmm er staat ook:quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BBC report nog steeds maar één.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
quote:Mr Raynsford said police have removed a "substantial number of weapons" from the scene, including knives and at least one firearm.
Inderdaad een beetje jammer jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Komt omdat moderators respectloos reageren, vindt de rest dat het ook meteen kan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:29 schreef sp3c het volgende:
waarschijnlijk gewoon een heel urgent spelletje
Die herhalen regelmatig.quote:
Lijkt er dus op dat men rekening houdt met een terroristische aanslag.twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:29:08Home Secretary Theresa May has called a meeting of the Government's emergency committee 'Cobra' in response to #Woolwich killing reageer retweet
twitter:tnewtondunn twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:25:07BREAKING: The Met are now treating Woolwich as a terrorist incident. reageer retweet
Sky meldt het nu ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
net Tom Newton Dunn is wel van the sun. Dus onder voorbehoud
thxquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
http://news.sky.com/templates/watch-live
Is een zéér betrouwbare krant hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
net Tom Newton Dunn is wel van the sun. Dus onder voorbehoud
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:35:00Sky sources: #Woolwich killing was likely a politically-motivated Islamist terrorist attack reageer retweet
Link staat hierboven ergens:quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel opvallend toch de reacties... zolang er niet duidelijk een los hoofd bij ligt op een foto zodat er flink wat te gruwelijk en ramptoeristen valt is het allemaal overdreven en grappig en valt het allemaal wel mee. Kan je nagaan hoe we al 'verhard' zijn....
En waaaaaaaarom heb ik geen SKY tussen de honderd zenders
*nogmaals zoekt*
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
http://news.sky.com/templates/watch-live
Wat ze schrijven is bijna altijd feitelijk juist. Al die Tabloids hebben grote legal teams die berichten nauwkeurig screenen.quote:
quote:Prime Minister David Cameron tweets: "The killing in #Woolwich is truly shocking - I have asked the Home Secretary to chair a COBRA meeting
Ah dank, overheen gelezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Link staat hierboven ergens:
[..]
Zeg dat. Wat een lol zeg, iemand is onthoofdquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel opvallend toch de reacties... zolang er niet duidelijk een los hoofd bij ligt op een foto zodat er flink wat te gruwelijk en ramptoeristen valt is het allemaal overdreven en grappig en valt het allemaal wel mee. Kan je nagaan hoe we al 'verhard' zijn....
*nogmaals zoekt*
Dat valt in praktijk echter allemaal wel mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ze schrijven is bijna altijd feitelijk juist. Al die Tabloids hebben grote legal teams die berichten nauwkeurig screenen.
De daders waren donker gekleurd, genoeg stof voor de UKIP om de schuld te geven aan het immigratiebeleid. Als straks ook nog zou blijken dat het moslims zijn dan zijn dat ook nog eens extra bonuspunten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was die man een Torie of Labour-aanhanger dan?
Vooral omdat het van moderators afkomt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Wat een lol zeg, iemand is onthoofd.
Dat zou helemaal kat in het bakkie voor ze zijn hè.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
De daders waren donker gekleurd, genoeg stof voor de UKIP om de schuld te geven aan het immigratiebeleid. Als straks ook nog zou blijken dat het moslims zijn dan zijn dat ook nog eens extra bonuspunten.
Veel van hun journalisten zijn ook gewoon geschoold aan OxBridge. Het is echt wel een wat hoger niveau dan, laten we zeggen, de Volkskrant.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt in praktijk echter allemaal wel mee.
Zeker op de social media weten ze wel raad met ongegronde dingen de lucht in te tweetne.
Vast wel, maar vind je het jammer dat je dat nog niet gezien hebt of juist niet?quote:
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel van hun journalisten zijn ook gewoon geschoold aan OxBridge. Het is echt wel een wat hoger niveau dan, laten we zeggen, de Volkskrant.
http://news.sky.com/templates/watch-live hier komt het steeds voorbij, die slachtpartij.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
http://news.sky.com/templates/watch-live hier komt het steeds voorbij, die slachtpartij.
Heb ik wat opgeschoond nu er iets meer bekend is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vooral omdat het van moderators afkomt.
Yep, vandaar dat veel mensen eerst dachten dat de twee daders het slachtoffer aan het helpen waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Wokkel het volgende:
Hij is dus eerst aangereden door die twee knakkers en vervolgens onthoofd.
quote:1744:
Senior Whitehall sources have told the BBC that the Woolwich attackers are thought to have tried to film their attack whilst shouting "Allahu Akbar" - God is Great, says political editor Nick Robinson.
The men were said to have been of Muslim appearance.
The Prime Minister is expected to speak to the Home Secretary at 18:15 BST from a train to Paris about what is now being treated by government as a suspected terrorist attack, Mr Robinson says.
Dan vraag je je er ook een beetje om.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef Wokkel het volgende:
Nou, zo'n tshirt ga ik ook niet meer dragen dus.
[ afbeelding ]
Wow. Te idioot voor woorden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Hier al een aardige opsomming, inclusief foto's, filmpjes en audio
http://www.dailymail.co.u(...)y-London-street.html
Wow, zieke shitquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
Hier al een aardige opsomming, inclusief foto's, filmpjes en audio
http://www.dailymail.co.u(...)y-London-street.html
Maar ze waren hem dus aan het onthoofden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat veel mensen eerst dachten dat de twee daders het slachtoffer aan het helpen waren.
Bontkraagje, opgeschoren kapsel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is nou weer "Muslim appearance"?
En verder ook nog zwaar op hem in aan het hakken kennelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar ze waren hem dus aan het onthoofden?
In GB zijn het toch Pakistanen vooral?quote:
In GB vind je alles.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In GB zijn het toch Pakistanen vooral?
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dan vraag je je er ook een beetje om.
En Somaliërs, Bengalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In GB zijn het toch Pakistanen vooral?
En als zo'n bontkraagje zijn geloof verliest verandert zijn uiterlijk?quote:
Baard + jurkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is nou weer "Muslim appearance"?
Het staat al op de site, geen choco letters.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Ik wacht nog met spanning op de eerste chocoladeletter kop op de site van de Telegraaf.
Die is wel erg traag ja.. Zelfs Nu.nl heeft het opgepikt inmiddelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Ik wacht nog met spanning op de eerste chocoladeletter kop op de site van de Telegraaf.
Verbazing, maar dat zal nog wel komen in choco.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het staat al op de site, geen choco letters.
En jij vind het raar dat een dagblad dit met grote letters op de voorpagina plaatst?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Verbazing, maar dat zal nog wel komen in choco.
Helaas zijn "wij" daar in de westerse wereld te beschaafd voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
Hopelijk worden die daders hard gestraft als ze überhaupt nog leven, en dan ook echt hard
Ja, ze zijn beiden met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
Hopelijk worden die daders hard gestraft als ze überhaupt nog leven, en dan ook echt hard
Soms ben ik niet zo raar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Dat urgent/breaking was niet eens zo gek, in de TT...
twitter:AP twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:05:45BREAKING: UK official: Violent attack in London could be terror-related. reageer retweet
Wat kan daar uit komen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
British prime minister David Cameron said the killing was “truly shocking” and said he had asked the Home Secretary, Theresa May, to convene a meeting of COBRA, the national emergency response team.
http://www.thejournal.ie/(...)ndon-921041-May2013/
Ze nemen het hoog op!
Nee joh, dat is humor om te lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee.
Alleen al die suggestie vind ik bijna net zo gestoord als die hele actie van die twee mafkezen.
Niet zo heel gek gezien de geschiedenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
British prime minister David Cameron said the killing was “truly shocking” and said he had asked the Home Secretary, Theresa May, to convene a meeting of COBRA, the national emergency response team.
Ze nemen het hoog op!
Och ja, natuurlijk. Ik was er even niet bij met mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, dat is humor om te lachen.
Rutte komt ook gelijk in actie elke keer als er een militair sneuvelt. En dat is bij oorlogshandelingen in verweggistan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Ze nemen het hoog op!
Woensdag, gehaktdag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Morendo het volgende:
Als dit nu in het weekend was gebeurt......... T'is een gewone woensdag nota bene!
Vind het maar walgelijk eigenlijk. Komt gewoon omdat moderators beginnen met respectloos/cynisch doen en dan neemt de rest het over. Omdat het kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel opvallend toch de reacties... zolang er niet duidelijk een los hoofd bij ligt op een foto zodat er flink wat te gruwelen en ramptoeristen valt is het allemaal overdreven en grappig en valt het allemaal wel mee. Kan je nagaan hoe we al 'verhard' zijn....
*nogmaals zoekt*
Wat waren ze precies zat? Dat ze zo lang op hun uitkering moesten wachten? Dat de gemeente maar bleef wachten met het renoveren van hun moskee? Vragen,vragen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef sonnyspek het volgende:
Wtf, volgens mij is het dus zo gegaan:
- Engelse soldaat loopt op straat
- Twee (gelovige?) mensen zien hem lopen en zijn het zat
- Ze vallen hem aan met een machete
- Onthoofden hem
- Leggen hem op straat als een trofee
Waarschijnlijk door het shirt wat die man droeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat waren ze precies zat? Dat ze zo lang op hun uitkering moesten wachten? Dat de gemeente maar bleef wachten met het renoveren van hun moskee? Vragen,vragen.
Van Gogh is onthoofd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef El_Matador het volgende:
WTF?
Op klaarlichte dag een man onthoofden op straat. In "Londen" (het is wel Zuid-oost Londen...).
Sinds Theo van Gogh hebben we dat niet meer gezien in West-Europa.
quote:RIP aan de nabestaanden en hopelijk wacht de daders hetzelfde lot.
Wist je niet?quote:
Vanwaar de smiley?quote:
Oh gelukkig. Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik nietquote:
Je ziet iemand liggen waar je het hoofd niet van kan zien. Maar goed al de nieuwsbronnen geven hetzelfde nieuws weer. Ook de Nederlandse, dus wat is er nu nog ongeloofwaardig aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Twitter dat eventjes, dan pikken de media het wel op. Weet de politie daar dat ze naar huis kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat hadden ze volgende mij idd ook niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding.
Dat lichaam dat bij de meeste omstanders ligt, ligt gebogen. Dus je kunt niet zien of daar nog een hoofd aan zit. En ook als het hoofd er nog maar bij een klein stukje aan hangt noemen ze het onthoofden volgens mij. Maar omdat ze met het lichaam hebben lopen slepen kan het ook zijn dat 't hoofd nog elders ligt denk ik?quote:Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Nee, zag net wel een linkje van een terrorist waar werd uitgelegd hoe dat moest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik niet
Nee hoor, poezeltje. Niet enger dan de van Gogh pics.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik niet
Hé jijquote:
Nou, op BNW wordt er meteen een false flag van gemaakt hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je ziet iemand liggen waar je het hoofd niet van kan zien. Maar goed al de nieuwsbronnen geven hetzelfde nieuws weer. Ook de Nederlandse, dus wat is er nu nog ongeloofwaardig aan?
Je ziet niks. Lichaam (dat je niet eens helemaal kunt zien) dat op de grond ligt. Niet eens bloed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé jij. Ik ben geen held qua luguber en zo
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, poezeltje. Niet enger dan de van Gogh pics.
Oja, BNW. Hadden wij het daar laatst niet over?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, op BNW wordt er meteen een false flag van gemaakt hoor.
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.
Ik doe dat inderdaad niet. Ik zag net wat pics met zwarte vlakken.. dat was weer onduidelijk..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.
Vind ik ook niet eng. Maar goed, dat zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.
Bij mijn weten is de keel doorsnijden niet hetzelfde als een onthoofding, maar soit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je niet?
[..]
Vanwaar de smiley?
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet eng. Maar goed, dat zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijk
Ehm...hoe dan wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.
Je was er bij ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt zo dat ze niet wegrende, ze wisten en wilden gewoon doodgeschoten worden.
Ik vroeg het omdat er linkjes stonden. Ja, voor de rest is alles wat je noemt natuurlijk mijn eigen risico.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm...hoe dan wel?
Maar als je behoefte hebt om die pics te zien ondanks dat je wat bang bent uitgevallen....geen probleem.
Zo niet, dan zou ik de komende 24 uur maar uit de buurt van alle kranten blijven en fok! ook maar afsluiten. Misschien dat die niet eens onder spoilers hoeven.
Hangt er vanaf wat ze er van maken. Zeker zolang er nog niks bekend is is. En het is een zekerheidje dat media als de telegraaf met aardig suggestieve koppen kunnen komen. Daar doel ik vooral op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En jij vind het raar dat een dagblad dit met grote letters op de voorpagina plaatst?
Sorry, maar ik vind dit ongeveer net zo nieuwswaardig als toen Pim Fortuyn of van Gogh op straat afgemaakt werden.
was ook mijn eerste gedachte, in een artikel werd 'with a Muslim appearance' genoemd. Vroeg me al af of dat puur uiterlijk of ook kledingskenmerken waren. Vreesde al voor het eerste.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, dan gaan de daders in het algemeen ook 20 min staan wachten op de politie om te arriveren om vervolgens op ze toe te rennen ......... en roept de PM COBRA, (Cabinet Office Briefing Room A) bij elkaar ......... maar ja, het kan ....quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je was er bij ofzo?
En wat ik zo lees is er erg weinig bekend. Zou wat zijn als het straks toch een afrekening in privésfeer is.![]()
Toen die jongen in dat winkelcentrum om zich heen schoot twee jaar geleden waren er ook een paar die zeiden 'allah akhbar' te hebben gehoord.
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Ook onzin om meteen 'terrorisme' te roepen. Hysterisch gelul.
Het lijkt alsof je iets dwars zit. Wil je er over praten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.
Ik heb geen idee, maar een echte terrorist wil zo veel mogelijk angst aanjagen, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de daders in het algemeen ook 20 min staan wachten op de politie om te arriveren om vervolgens op ze toe te rennen ......... en roept de PM COBRA, (Cabinet Office Briefing Room A) bij elkaar ......... maar ja, het kan ....
Dit lijkt mij inderdaad een incident. Of denk jij dat dit aan de orde van de dag is in Londen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.
licht recalcitrant gedrag, meer niet, een bakkie rooibos lijkt me afdoende ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dagelijks man. Je bent als blanke niet veilig in Londen zonder angst om onthoofd te wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dit lijkt mij inderdaad een incident. Of denk jij dat dit aan de orde van de dag is in Londen?
Ja dat. Het zouden ook doorgesnoven mafkezen kunnen wezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Welk gehak op alle moslims? Mensen geven gewoon een omschrijving van de verdachten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte, in een artikel werd 'with a Muslim appearance' genoemd. Vroeg me al af of dat puur uiterlijk of ook kledingskenmerken waren. Vreesde al voor het eerste.
Niet goed te praten hoor, terrorisme, maar dat gehak op álle moslims, gets, bah. Dat maakt me misselijk.
Dat hangt van de boodschap af, die kan gericht zijn op de aanwezigheid van bijvoorbeeld Britse militaire aanwezigheid in bepaalde landen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar een echte terrorist wil zo veel mogelijk angst aanjagen, toch?
Dan hak je die omstanders ook meteen in de pan, chaos compleet.
Hoe meer slachtoffers en angst aangejaagd hoe beter, toch?
Euh, ik heb alleen nog berichten gezien die het hebben over 'could be' terrorisme.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Nederlandse media wacht nog even.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Het RTL Nieuws noemt het niet (eens).
Zo nieuwswaardig is het ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Het RTL Nieuws noemt het niet (eens).
In topics als deze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Interloper het volgende:
[..]
Welk gehak op alle moslims? Mensen geven gewoon een omschrijving van de verdachten.
Matige troll, hop terug in je mand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |