Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik nietquote:
Je ziet iemand liggen waar je het hoofd niet van kan zien. Maar goed al de nieuwsbronnen geven hetzelfde nieuws weer. Ook de Nederlandse, dus wat is er nu nog ongeloofwaardig aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Twitter dat eventjes, dan pikken de media het wel op. Weet de politie daar dat ze naar huis kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Dat hadden ze volgende mij idd ook niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding.
Dat lichaam dat bij de meeste omstanders ligt, ligt gebogen. Dus je kunt niet zien of daar nog een hoofd aan zit. En ook als het hoofd er nog maar bij een klein stukje aan hangt noemen ze het onthoofden volgens mij. Maar omdat ze met het lichaam hebben lopen slepen kan het ook zijn dat 't hoofd nog elders ligt denk ik?quote:Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Nee, zag net wel een linkje van een terrorist waar werd uitgelegd hoe dat moest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik niet
Nee hoor, poezeltje. Niet enger dan de van Gogh pics.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je het echt gebeuren? Want dan uh.. kijk ik niet
Hé jijquote:
Nou, op BNW wordt er meteen een false flag van gemaakt hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je ziet iemand liggen waar je het hoofd niet van kan zien. Maar goed al de nieuwsbronnen geven hetzelfde nieuws weer. Ook de Nederlandse, dus wat is er nu nog ongeloofwaardig aan?
Je ziet niks. Lichaam (dat je niet eens helemaal kunt zien) dat op de grond ligt. Niet eens bloed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé jij. Ik ben geen held qua luguber en zo
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, poezeltje. Niet enger dan de van Gogh pics.
Oja, BNW. Hadden wij het daar laatst niet over?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, op BNW wordt er meteen een false flag van gemaakt hoor.
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.
Ik doe dat inderdaad niet. Ik zag net wat pics met zwarte vlakken.. dat was weer onduidelijk..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.
Vind ik ook niet eng. Maar goed, dat zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan maar even niet op deze link met choco letters klikken.
Bij mijn weten is de keel doorsnijden niet hetzelfde als een onthoofding, maar soit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je niet?
[..]
Vanwaar de smiley?
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet eng. Maar goed, dat zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijk
Ehm...hoe dan wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Bewust en zo.
Je was er bij ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt zo dat ze niet wegrende, ze wisten en wilden gewoon doodgeschoten worden.
Ik vroeg het omdat er linkjes stonden. Ja, voor de rest is alles wat je noemt natuurlijk mijn eigen risico.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm...hoe dan wel?
Maar als je behoefte hebt om die pics te zien ondanks dat je wat bang bent uitgevallen....geen probleem.
Zo niet, dan zou ik de komende 24 uur maar uit de buurt van alle kranten blijven en fok! ook maar afsluiten. Misschien dat die niet eens onder spoilers hoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |