abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127139837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Familie verdachte verafschuwt zinloze moord in Londen

[..]

Het lijkt me verschrikkelijk als een familielid van je zo ontspoort.
Dat is ook zo maar wat kunnen ze nou aan zo'n gast doen? Die maakt eigen beslissingen en hangt met zijn eigen vrienden rond. De rest zal het wel te druk hebben gehad om de eigen zooi op orde te krijgen of houden.
Zie het steeds vaker om me heen . Ouders die ploeteren om hun hoofd boven te houden en weinig tijd om de kids echt bij te houden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:13:40 #277
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_127255108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:49 schreef Hathor het volgende:
pek en veren.
En rondje lopen en dan uitwijzen ;-)
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_127429611
Hoeveel Turken zijn er vermoord voor hun deelname aan de oorlog in afganistan?

http://www.turks.nl/turki(...)an.html#.Ua6V6ErCS70

Sinds 2009 zijn ongeveer 1.800 Turkse militairen actief in het gebied onder de ISAF-missie. Zij zijn verantwoordelijk voor het verdedigen van de hoofdstad Kabul en omgeving.

woensdag 5 juni 2013 @ 12:46:21 #279
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_127437723
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De haatzaaiers moet je sowieso oppakken, of het nou Anjem Choudary is of de haatbaarden die op de Dam in Amsterdam aan het schreeuwen waren. Oproepen tot haat en geweld moet afgestraft worden, of het nou een moslim is of niet, punt.

Ik denk overigens dat dit gewoon stoere praat is van Britain First.
Maar feitelijk wel een soort van bedreiging met geweld, en prediken van anarchisme, aangezien ze het uitvoeren van de wet in eigen handen dreigen te nemen. Vind ik net zo disturbing als een haatbaard. Haatzaaien moet aangepakt worden. Maar wanneer je de wet in eigen handen neemt (of dreigt te nemen), ben je wat mij betreft net zo erg, zo niet erger, aangezien je feitelijk anarchisme predikt, wat feitelijk gelijk staat aan het zaaien van haat alle kanten op.
  maandag 22 september 2014 @ 20:36:41 #280
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_144801411
Ik ben toch bang dat we dit soort 'incidenten' vaker gaan meemaken de komende jaren.

NWS / Man onthoofd in London Dit was het eerste topic. Ik werd compleet uitgelachen omdat dit toch 'kleinschalig' was. :')

Hoe is het met de vervolging?
pi_144801868
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben toch bang dat we dit soort 'incidenten' vaker gaan meemaken de komende jaren.

NWS / Man onthoofd in London Dit was het eerste topic. Ik werd compleet uitgelachen omdat dit toch 'kleinschalig' was. :')

Helaas had je een vooruitziende blik.
pi_144802536
quote:

In Brussel zijn er al mensen neergeschoten bij een Joods museum, in Australië was er acute dreiging voor een soortgelijke aanslag als in Londen, in België wilden twee Moslims een aanslag plegen en de overheid houdt het wat in de doofpot om zogenaamd geen angst te kweken.
  maandag 22 september 2014 @ 21:52:28 #283
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_144804956
quote:

Dat compleet uitgelachen valt naar mijn mening ook wel weer mee. Men viel vooral over het woordje 'urgent' en er waren mensen die op zoek waren naar (meer) info uit betrouwbare bron.

Ik denk dat het weinig nut heeft jezelf als soort toekomstvoorspellende profeet te zien omdat niet iedereen in het topic meteen als een kip zonder kop in paniek schreeuwde: "Ooooh nee, WO III is NU begonnen!!!!"
Krekker is de bom!
pi_144807156
quote:

Het is toch ook kleinschalig? Of zie je dagelijks 10.000 mensen zichzelf opblazen in Europa?

Wat versta jij anders onder 'kleinschalig'?
NEE!
pi_144825944
quote:

Anno september 2014 worden er inderdaad dagelijks mensen onthoofd door moslims in de Westerse wereld.

Oh wacht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:19:15 #286
306109 francoisdublanc
pi_144826060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Anno september 2014 worden er inderdaad dagelijks mensen onthoofd door moslims in de Westerse wereld.

Oh wacht.
Het ging niet om kleinschalig dat het elke dag hier gebeurd maar toen had het daar wel degelijk grote invloed.
pi_144827802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:19 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Het ging niet om kleinschalig dat het elke dag hier gebeurd maar toen had het daar wel degelijk grote invloed.
Wat bedoel je exact met 'grote invloed'?

Of hebben we de huidige problemen in Irak te danken aan deze 2 heren?

Volgens mij is/was dit gewoon een incident. Zo kijk ik er 2 jaar later nog steeds op terug.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:18:00 #288
306109 francoisdublanc
pi_144827890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat bedoel je exact met 'grote invloed'?

Of hebben we de huidige problemen in Irak te danken aan deze 2 heren?

Volgens mij is/was dit gewoon een incident. Zo kijk ik er 2 jaar later nog steeds op terug.
Lokaal in Engeland wel.
pi_144845325
Dus het probleem is vooral 'lokaal in Engeland'

Tot zover het grote wereldwijde probleem waar jij voor waarschuwde dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')