Iedereen mag 'm beantwoordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik de vraag beantwoorden wat er van jullie wordt verwacht?
Vergeet niet dat iedere moslim tegenwoordig ook crimineel is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Identificeren mensen zich tegenwoordig met hun geloof of is iedere donkere man automatisch een moslim?
Ah, dank je, kan ik tenminste gaan koken op normaal vuur. Kooksetje in de kelder is ook niet alles.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Och, jij denkt toch ook als je een dikke nerd met puisten ziet lopen dat hij op fok zit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Identificeren mensen zich tegenwoordig met hun geloof of is iedere donkere man automatisch een moslim?
Dronken mannen onthoofden doorgaans niet de mensen die ze aanrijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben niet de enige.quote:BREAKING NEWS: 'Soldier beheaded with meat cleaver', then attackers are 'shot by police' in Woolwich
Als ik zo een opmerking maak dan krijg een ik 48 uurs banquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk painttopic idee wel.
Man onthoofdt <WAT> in London?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
- Moslims zijn wel vaker dader. Zo ook Christenen.
- Er gaan wel vaker soldaten dood. Sterker nog: relatief meer soldaten dan burgers (tegenwoordig, tenminste).
- Er wordt wel vaker iemand op klaarlichte dag onthoofd. Alleen doorgaans niet in London.
- Speculatie, waarom is het urgent om jouw speculatie te bevestigen of te ontkrachten?
Tsja. Ze houdt niet op ook nog. Drama.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Als ik zo een opmerking maak dan krijg een ik 48 uurs ban
Dronken mannen kunnen nooit moslim zijn, immers, geen enkele moslim drinkt alcohol.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dronken mannen onthoofden doorgaans niet de mensen die ze aanrijden.
http://www.guardian.co.uk(...)us-incident-woolwichquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef Tchock het volgende:
Waarom staat dit niet op een groot, betrouwbaar nieuwsmedium als de OP al drie kwartier oud is?
Ach, er is wel iemand dood, dat is ook gewoon door de BBC bevestigd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef Tchock het volgende:
Waarom staat dit niet op een groot, betrouwbaar nieuwsmedium als de OP al drie kwartier oud is?
Dat is een leugen, ken genoeg moslims die zich kapot zuipenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dronken mannen kunnen nooit moslim zijn, immers, geen enkele moslim drinkt alcohol.
Oh, bedankt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)us-incident-woolwich
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef TC03 het volgende:
Waarom zie je op die foto geen los hoofd liggen dan?
Volgens mij is hij niet onthoofd.
Desalniettemin wel bizarre aanval.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een van de neergeschoten daders is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |