Hangt er vanaf wat ze er van maken. Zeker zolang er nog niks bekend is is. En het is een zekerheidje dat media als de telegraaf met aardig suggestieve koppen kunnen komen. Daar doel ik vooral op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En jij vind het raar dat een dagblad dit met grote letters op de voorpagina plaatst?
Sorry, maar ik vind dit ongeveer net zo nieuwswaardig als toen Pim Fortuyn of van Gogh op straat afgemaakt werden.
was ook mijn eerste gedachte, in een artikel werd 'with a Muslim appearance' genoemd. Vroeg me al af of dat puur uiterlijk of ook kledingskenmerken waren. Vreesde al voor het eerste.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
Ja, dan gaan de daders in het algemeen ook 20 min staan wachten op de politie om te arriveren om vervolgens op ze toe te rennen ......... en roept de PM COBRA, (Cabinet Office Briefing Room A) bij elkaar ......... maar ja, het kan ....quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je was er bij ofzo?
En wat ik zo lees is er erg weinig bekend. Zou wat zijn als het straks toch een afrekening in privésfeer is.![]()
Toen die jongen in dat winkelcentrum om zich heen schoot twee jaar geleden waren er ook een paar die zeiden 'allah akhbar' te hebben gehoord.
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Ook onzin om meteen 'terrorisme' te roepen. Hysterisch gelul.
Het lijkt alsof je iets dwars zit. Wil je er over praten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.
Ik heb geen idee, maar een echte terrorist wil zo veel mogelijk angst aanjagen, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de daders in het algemeen ook 20 min staan wachten op de politie om te arriveren om vervolgens op ze toe te rennen ......... en roept de PM COBRA, (Cabinet Office Briefing Room A) bij elkaar ......... maar ja, het kan ....
Dit lijkt mij inderdaad een incident. Of denk jij dat dit aan de orde van de dag is in Londen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laten we het maar een incidentje noemen inderdaad. Cohen schijnt al gebeld te hebben om te adviseren welke theesoort het lekkerste is.
licht recalcitrant gedrag, meer niet, een bakkie rooibos lijkt me afdoende ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dagelijks man. Je bent als blanke niet veilig in Londen zonder angst om onthoofd te wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dit lijkt mij inderdaad een incident. Of denk jij dat dit aan de orde van de dag is in Londen?
Ja dat. Het zouden ook doorgesnoven mafkezen kunnen wezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Welk gehak op alle moslims? Mensen geven gewoon een omschrijving van de verdachten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte, in een artikel werd 'with a Muslim appearance' genoemd. Vroeg me al af of dat puur uiterlijk of ook kledingskenmerken waren. Vreesde al voor het eerste.
Niet goed te praten hoor, terrorisme, maar dat gehak op álle moslims, gets, bah. Dat maakt me misselijk.
Dat hangt van de boodschap af, die kan gericht zijn op de aanwezigheid van bijvoorbeeld Britse militaire aanwezigheid in bepaalde landen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar een echte terrorist wil zo veel mogelijk angst aanjagen, toch?
Dan hak je die omstanders ook meteen in de pan, chaos compleet.
Hoe meer slachtoffers en angst aangejaagd hoe beter, toch?
Euh, ik heb alleen nog berichten gezien die het hebben over 'could be' terrorisme.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hierro het volgende:
Nederlandse media wacht nog even.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Het RTL Nieuws noemt het niet (eens).
Zo nieuwswaardig is het ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Het RTL Nieuws noemt het niet (eens).
In topics als deze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Interloper het volgende:
[..]
Welk gehak op alle moslims? Mensen geven gewoon een omschrijving van de verdachten.
Matige troll, hop terug in je mand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |