In GB vind je alles.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In GB zijn het toch Pakistanen vooral?
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dan vraag je je er ook een beetje om.
En Somaliėrs, Bengalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In GB zijn het toch Pakistanen vooral?
En als zo'n bontkraagje zijn geloof verliest verandert zijn uiterlijk?quote:
Baard + jurkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf is nou weer "Muslim appearance"?
Het staat al op de site, geen choco letters.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Ik wacht nog met spanning op de eerste chocoladeletter kop op de site van de Telegraaf.
Die is wel erg traag ja.. Zelfs Nu.nl heeft het opgepikt inmiddelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
Ik wacht nog met spanning op de eerste chocoladeletter kop op de site van de Telegraaf.
Verbazing, maar dat zal nog wel komen in choco.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het staat al op de site, geen choco letters.
En jij vind het raar dat een dagblad dit met grote letters op de voorpagina plaatst?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Verbazing, maar dat zal nog wel komen in choco.
Helaas zijn "wij" daar in de westerse wereld te beschaafd voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
Hopelijk worden die daders hard gestraft als ze überhaupt nog leven, en dan ook echt hard
Ja, ze zijn beiden met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Ramkraker het volgende:
Hopelijk worden die daders hard gestraft als ze überhaupt nog leven, en dan ook echt hard
Soms ben ik niet zo raar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Dat urgent/breaking was niet eens zo gek, in de TT...
twitter:AP twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:05:45BREAKING: UK official: Violent attack in London could be terror-related. reageer retweet
Wat kan daar uit komen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
British prime minister David Cameron said the killing was “truly shocking” and said he had asked the Home Secretary, Theresa May, to convene a meeting of COBRA, the national emergency response team.
http://www.thejournal.ie/(...)ndon-921041-May2013/
Ze nemen het hoog op!
Nee joh, dat is humor om te lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee.
Alleen al die suggestie vind ik bijna net zo gestoord als die hele actie van die twee mafkezen.
Niet zo heel gek gezien de geschiedenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
British prime minister David Cameron said the killing was “truly shocking” and said he had asked the Home Secretary, Theresa May, to convene a meeting of COBRA, the national emergency response team.
Ze nemen het hoog op!
Och ja, natuurlijk. Ik was er even niet bij met mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, dat is humor om te lachen.
Rutte komt ook gelijk in actie elke keer als er een militair sneuvelt. En dat is bij oorlogshandelingen in verweggistan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Ze nemen het hoog op!
Woensdag, gehaktdag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Morendo het volgende:
Als dit nu in het weekend was gebeurt......... T'is een gewone woensdag nota bene!
Vind het maar walgelijk eigenlijk. Komt gewoon omdat moderators beginnen met respectloos/cynisch doen en dan neemt de rest het over. Omdat het kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel opvallend toch de reacties... zolang er niet duidelijk een los hoofd bij ligt op een foto zodat er flink wat te gruwelen en ramptoeristen valt is het allemaal overdreven en grappig en valt het allemaal wel mee. Kan je nagaan hoe we al 'verhard' zijn....
En waaaaaaaarom heb ik geen SKY tussen de honderd zenders
*nogmaals zoekt*
Wat waren ze precies zat? Dat ze zo lang op hun uitkering moesten wachten? Dat de gemeente maar bleef wachten met het renoveren van hun moskee? Vragen,vragen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef sonnyspek het volgende:
Wtf, volgens mij is het dus zo gegaan:
- Engelse soldaat loopt op straat
- Twee (gelovige?) mensen zien hem lopen en zijn het zat
- Ze vallen hem aan met een machete
- Onthoofden hem
- Leggen hem op straat als een trofee
Waarschijnlijk door het shirt wat die man droeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat waren ze precies zat? Dat ze zo lang op hun uitkering moesten wachten? Dat de gemeente maar bleef wachten met het renoveren van hun moskee? Vragen,vragen.
Van Gogh is onthoofd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef El_Matador het volgende:
WTF?
Op klaarlichte dag een man onthoofden op straat. In "Londen" (het is wel Zuid-oost Londen...).
Sinds Theo van Gogh hebben we dat niet meer gezien in West-Europa.
quote:RIP aan de nabestaanden en hopelijk wacht de daders hetzelfde lot.
Wist je niet?quote:
Vanwaar de smiley?quote:
Oh gelukkig. Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie op de foto's geen mensen op de grond liggen in traditionele moslimkleding. Net als dat ik geen onthoofd persoon zie liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |