Anouk haalt de top 3 appeltje eitje. Ze gaat een goede bird maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef tralalala het volgende:
Heb niet gekeken omdat ik moest werken maar het niveau was wel een stuk lager dan dinsdag?
Dit man, ik ben fanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
GODVER WAT EEN BAAS IS DIE ROEMEEN TOCH OOK
Jawel...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dus? Deze wedstrijd heeft niets met Europa te maken..
Haha einzquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anouk haalt de top 3 appeltje eitje. Ze gaat een goede bird maken.
Die eerste twee wel... maar Albanie was zoveel keer toffer dan Armenie...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik vind het zo leuk voor Hongarije, IJsland en Armenië.
quote:
quote:
Casillasquote:
quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Als FOK! een land was zouden Roemenië en Griekenland grote kanshebbers zijn
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het niveau was wel een stuk hoger dan dinsdag dus dit maakt het wel wat moeilijk voor Nederland.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik fiets naar duitsland en ga op nederland stemmen
ja balen. Noorwegen of Azerbaijan hadden ingewisseld moeten worden voor Zwitserland.quote:
Daarnaast hebben ze(net zo als bij het voetbal) niet echt een kans om veilig bij een aziatisch songfestival op te kunnen treden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dus? Deze wedstrijd heeft niets met Europa te maken..
en wie zou Fok!land dan naar esf hebben gestuurd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Als FOK! een land was zouden Roemenië en Griekenland grote kanshebbers zijn
Die kunnen een vlag op het podium leggen en dan zijn ze nog door... pas een keer de finale gemist in 2010... en dat was echt een shockquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef grazz het volgende:
Snap niet dat Armenie door is met dat zwakke lied lol
Dit. En vergeet Griekenland niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Jij hebt die geniale baas uit Roemenië zeker gemist?
Ga weg met die flutsportquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
VBL / NOS Eredivisie # 65 Feyenoord scheids mee: Het gras is groen
hier verder
Ik heb al geen zin meer om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
hier verder
Ja idd en oh wat was ik toen blijquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen een vlag op het podium leggen en dan zijn ze nog door... pas een keer de finale gemist in 2010... en dat was echt een shock
Als de neutrale toeschouwer liever het leger des heils op laat treden dan gordon en the voices, zegt het meer over de kwaliteit van de laatste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ze toch maar twee keer moeten nadenken toen ze Gordon en The Voice weigerden
Dag schatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
morgen weer om half zes op, ik ga slapentot morgen bij X-Factor (onder voorbehoud)
tot zaterdag bij de finale (onder voorbehoud)
Oh, fuck. Dat was vandaag....quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
hier verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
morgen weer om half zes op, ik ga slapentot morgen bij X-Factor (onder voorbehoud)
tot zaterdag bij de finale (onder voorbehoud)
Toeval...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Airenu het volgende:
Hongarije en Armenie mogen oprotten![]()
RoemenieëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.★★★
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja leuk hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenisquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ë
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Is dat die met Double Date?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenis
Nee dat was een jaar laterquote:
Zeker! Maar Denemarken wint toch dus spannend zal het niet wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.
Echt een fris vrolijk nummertje. En ze is ook echt een leuke lieve meid in interviewsquote:
Ik ben er nog niet helemaal zeker van... ik vlak Azerbaijan en Georgie niet uit in de televote... helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Zeker! Maar Denemarken wint toch dus spannend zal het niet worden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig zijn we ook van die Macedonische bloedprop verlost zaterdag
Zie het niet gebeuren en anders steekt EBU er wel een stokje voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van... ik vlak Azerbaijan en Georgie niet uit in de televote... helaas
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen Ansj d'r voorhoofd nog kon bewegen
Duidelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Loreen had weer gewonnen als ze meedeed.
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar. De loting is alleen wat jammerderderquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
We zouden zaterdag toch eens winnen zeg...
50 - 50quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "de vakjury" nou precies doet?
De mensen stemmen toch?
ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Bijna een exacte kopie van The Police - Every Breath You Take.quote:
Top 10 zeg ik je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
De vakjury zorgt voor 50% van de stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "de vakjury" nou precies doet?
De mensen stemmen toch?
Ja het is gewoon echt met niks te vergelijken en de kwaliteit druipt er vanaf... het zou kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar
Roemenië en Griekenland, voor dequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Zat er nog concurrentie voor Anouk bij? Nee, zeker, hè?
Noorwegen maakt een dikke kans... Azerbaijan en Georgie om geografische redenen en soort kwijllied ook helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Zat er nog concurrentie voor Anouk bij? Nee, zeker, hè?
En stemt morgen al, hoor ik net bij Pauw en Witteman. Wat stom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De vakjury zorgt voor 50% van de stemmen.
Ik denk dat de kans er wel in zit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou nou, gewaagd.quote:
Noorwegen met een keilekker wijf met een geweldige ass, stem, nummer en optredenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Dat doen ze altijd, ze hebben maandagavond en gisteravond ook gestemd tijdens de laatste dress rehearsal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En stemt morgen al, hoor ik net bij Pauw en Witteman. Wat stom.
Ik vond Servië vorig jaar zo goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans er wel in zit.
Mister_d heeft het idee dat 'het best wel eens zou kunnen'. De laatste keer dat 'ie dat zei wonServië
ook echt
![]()
![]()
De beste van vorig jaar bijft voor mij toch IJsland.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Servië vorig jaar zo goedmaarja tegen Loreen was alles kansloos.
Als Zeljko dit jaar had meegedaan, had 'ie met drie vingers in zijn neus (de W van Willemquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Servië vorig jaar zo goedmaarja tegen Loreen was alles kansloos.
Mijn gok: Denemarken, Noorwegen, Nederland, Azerbaijan of Georgie...Italie en Frankrijk zijn mijn dark horses...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef TLC het volgende:
Wit-Rusland, Denemarken, Nederland, Roemenië, Griekenland of Noorwegen
een van die gaat em winnen
Had ze in de 2e helft mogen optreden had ik d'r meer kans gegeven. Maximale haalbare is denk ik top 5, maar dat is na 8 f*cking jaren al zo'n overwinning eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar. De loting is alleen wat jammerderder
Net als Rockefeller street in 2011.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop dat Denemarken keihard faalt zaterdag en zo rond plek 20 blijft steken.
Dat vond ik zo leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als Rockefeller street in 2011.
Dat vond ik toen echt zo'n leuk liedjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Liedje van Charly Lownoise en Mental Theo dit
Goed punt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Het stomme is, 1998 was 3 jaar geleden en het ziet eruit alsof het 15 jaar geleden is.
Ja gek he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Het stomme is, 1998 was 3 jaar geleden en het ziet eruit alsof het 15 jaar geleden is.
je ziet er nog steeds uit als 98.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Maar Rockefeller street had ook wel de pech na drie soortgelijke nummers te komen. En ik vond het ook niet zó.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als Rockefeller street in 2011.
Nu ik het weer terughoor denk ik wel dat het mijn latente homoschap moet zijn geweest wat me zo aansprakquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel leuk dat Martin Morero in zijn jongere jaren aan het Songfestival heeft meegedaan
Goed puntquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Roemenië zou best weleens de Russische omatjes van dit jaar kunnen worden. Vooral heel erg hopen dat het niet wint, waarbij het waarschijnlijk wel hoog komt omdat een bepaald publiek het geweldig vindt of het leuk vindt om op iets debiels te stemmen.
Hihihiquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu ik het weer terughoor denk ik wel dat het mijn latente homoschap moet zijn geweest wat me zo aansprak
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TDHS het volgende:
Primeur: Geen enkel Balkanland naar de finale.
http://www.volkskrant.nl/(...)estival-bekend.dhtml
Ik zou er ook op stemmen. Gewoon omdat ik dit jaar als een fiasco zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Roemenië zou best weleens de Russische omatjes van dit jaar kunnen worden. Vooral heel erg hopen dat het niet wint, waarbij het waarschijnlijk wel hoog komt omdat een bepaald publiek het geweldig vindt of het leuk vindt om op iets debiels te stemmen.
Oftewel het: Het zal toch niet???? pfjew net nietquote:
Gaan we dat nou overal krijgen>quote:De Finse deelneemster Krista Siegfrids baarde donderdagavond opzien door aan het einde van haar lied een van de danseressen te zoenen. Het was de eerste keer dat dat gebeurde bij het Eurovisiesongfestival. Siegfrids wilde met de zoen laten zien dat ze voor invoering van het homohuwelijk in haar land is.
Ik hoop dat ze wint.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop dat Denemarken keihard faalt zaterdag en zo rond plek 20 blijft steken.
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was Sieneke helemaal niet zo erg besef ik me nu.
Hmm weet het zo net nog niet. Of het valt door de mand of het eindigt top 5.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Dat terwijl de Belgen zeiden dat dit de reden was dat er vertraging in de uitzending zat, zodat sommige landen het eruit konden knippenquote:
men spreekt nu nog steeds over sha-la-lie Holland.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was Sieneke helemaal niet zo erg besef ik me nu.
Ik ken haar nog steeds niet, maar die podiumchoreografie ook, zo raar van elkaar staan en dan omdraaienquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ryan van den Akker... toen ze nog niet The Voice nodig had om haar carriere te reanimeren
Dat hoop ik van harte.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm weet het zo net nog niet. Of het valt door de mand of het eindigt top 5.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.
We mogen dit nooit vergeten!
Zoals Cornald Maas net zei: het kan zijn dat een deelnemer op het moment suprème de mist in gaat en vals zingt. Ik vind het toch raar dat een vakjury een ander optreden beoordeelt dan de televoters. Al snap ik ook wel weer dat een jury er vooral is om de intrinsieke kwaliteit te beoordelen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd, ze hebben maandagavond en gisteravond ook gestemd tijdens de laatste dress rehearsal.
Die is zo goed... die heeft me ooit tot tranen toe geroerd met haar rol van Joke in Rexquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ryan van den Akker... toen ze nog niet The Voice nodig had om haar carriere te reanimeren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou er ook op stemmen. Gewoon omdat ik dit jaar als een fiasco zie.
Ik denk dat mensen dan ook zoiets hebben van: ach, waarom niet...
Zij is Alfred Jodokus Kwakquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken haar nog steeds niet, maar die podiumchoreografie ook, zo raar van elkaar staan en dan omdraaien![]()
hahaha, dat wordt scoren zaterdag!quote:Zin in seks door Songfestival
Meer dan de helft van de Europeanen wordt geil van het Eurovisie Songfestival. Tenminste, als we datingsite C-date moeten geloven. Uit een enquête onder 20.000 Europeanen blijkt dat 59% opgewonden wordt van het liedjesfestijn.
De aanhangers in Estland en Italië worden het wildst van de liedjeswedstrijd. 81 procent zegt zich nauwelijks te kunnen beheersen bij het bekijken van de tv-uitzendingen.
Wij zitten wat dat betreft onder het Europees gemiddelde: 28 procent van de Nederlanders zegt opgewonden te worden, tegenover 11 procent bij onze Zuiderburen. Volgens de datingsite kan het verhoogde enthousiasme ten opzichte van de Belgen te maken hebben met de goede winkansen van onze Anouk. De Waalse deelnemer Roberto Bellarosa is voor veel Vlamingen een onbekende.
Nederlandse mannen hebben meer met het songfestival dan vrouwen. 31 procent van de mannen raakt erdoor in de stemming, terwijl dit bij vrouwen 29 procent is.
Wat mensen dan zo aanspreekt, verschilt per land, schrijft Vrouwonline. De sexy deelnemers spreken tot de verbeelding, terwijl ook de mooie stemmen voor beroering zorgen.
Ik verbrand elk jaar ritueel een draaiorgel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
ik vind dat zo´n gek idee. dat ze toen echt nog zo´n jonkie wasquote:
Al die Oostbloksletjes die door het beeld heen lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
hahaha, dat wordt scoren zaterdag!
wat een gave ledwall.quote:
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbrand elk jaar ritueel een draaiorgel.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
waar zien jullie dit allemaal??quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Babette Laaaabaaaaaaaaiiiiiiiii staat trouwens in het achtergrondkoor bij Edsilia
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef hplaserjet het volgende:
Vond het echt tegenvallen dat Zwitserland niet door was. Had ik niet verwacht. En jammer van Israël, één van de mooiste ballades dit jaar.
Ze is wel mooi vind ik, maar dat korte haar, brrrr, maakt haar 20 jaar ouder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna. De lekker wijf-factor ontbreekt alleen
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
waar zien jullie dit allemaal??
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Best24.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Serieusquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat terwijl de Belgen zeiden dat dit de reden was dat er vertraging in de uitzending zat, zodat sommige landen het eruit konden knippenOf dat waar is, is een tweede.
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
Valt me nog mee. Tien jaar geleden wilde de Ebu zélf een eventuele zoen van Tatu eruit knippen en is het ze ten strengste verboden. We gaan dus vooruitquote:
Volgens mij paar jaar geleden nog, zo'n lekker dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
2010 volgens wikipedia.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
Letterlijk uit elkaar trekken zou bij die oude waarschijnlijk dan weer vrij gemakkelijk gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"quote:
ik ga hem googelen. wat een hottiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
Dat zeiden ze ja.quote:
http://www.ballenbak.net/index.php?bal=arg&rg=3127quote:TaTu mag niet zoenen op songfestival
Het Russische duo taTu, dat op 24 mei Rusland zal vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival, zal zich in Letland aan een paar regels moeten houden.
Lena Katina en Yulia Volkova wordt vriendelijk doch dringend verzocht niet op het podium met elkaar te zoenen. De twee 18-jarige tieners, die net doen alsof ze lesbisch zijn en mede daardoor gigantisch scoren, zullen zich dus tijdens het optreden in Riga (Letland) even moeten gedragen. Het is immers een avondje live-televisie voor het hele gezin. Houden de twee zich niet in, dan bestaat de kans dat ze zullen worden gediskwalificeerd.
Het lied dat de twee in hun moedertaal ten gehore zullen brengen heet Ne Ver, Ne Boisya, Ne Prosi. Naar verluidt is het een nummer dat het nieuwe album van tATu niet heeft gehaald.
Dit scoorde toen nog echt heel hoog in de televote in deze finalequote:
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
Dat laatste maakt het inderdaad nogal treurig. Maar ik denk dat de Turken zich eerder hebben teruggetrokken, omdat de televoting steeds meer op gelijke hoogte wordt gezet als de juryvoting, waardoor ze steeds minder profiteren van de diaspora.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
moet het nummer er zich wel voor lenen. En wij willen meer voor de muziek gaan dan voor de act dan krijg je dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!
Kanaal 151quote:
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen he
Heerlijk, shockeer maar. Ik kan er nog niet bij dat het anno 2003 verboden werd, ik ben dolgelukkig dat het nu gewoon kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dubbelzinnige post is dubbelzinnig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Nurlaila is echt een fantastische zangeres, die kan je zo raken
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.
quote:
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Ik spaarde vroeger smurfenpoppetjes dus ik ben getraindquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.
Israel klonk toch nergens naarquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Terwijl dit jaar de regie juist wel pro Israël was i.t.t. het Harald Skaat jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Nee man, altijd die zeurballads.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het erg mooi... en vorig jaar was het erg eigentijdsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Israel klonk toch nergens naar
Ja, Israël had het wel verdiend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
ze zong het heel matig vond ik.. en de aankleding was te theatraal en dan ook nog een verkleedtruc uit de oude doos... gemiste kansquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Toch wel een matig optreden eigenlijk van San Marino. En zo'n klein landje trekt nauwelijks stemmers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Strani het volgende:
Van de 'big 5' staat alleen Frankrijk me aan, althans dat promostukje. Spanje wordt sowieso niks. Het is een prima band met veel ervaring, maar het liedje is veel te onopvallend.
Primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Strani het volgende:
Is Israel niet gewoon uitgeschakeld door haar iets te strakke jurk? Realistisch bekeken?
Roemenië.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat heb ik gemist? Was bij Griekenland gestopt.
Ze zingt het echt 'Surinaams'quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is gelukkig ook niet een beetje vals
Hoe meer herrie in de eerste helft, hoe meer contrast met Anouk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositie
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.quote:
Stop met zoeken:quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen uit de TT. Even opzoeken.
Duitsland vanwege de grote naam zou ook kunnen. Zelf vind ik België ook wel geschikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Daarom vind ik een nummer als Finland er ook wel tussen passen. Zeker niet goed, maar tenminste wel iets anders en ook weer niet zo heel erg slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.
Roti Braaktonquote:
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.
duitsland of finland iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..
Oh, dan was ik afgeleid door haar jurk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.
UK zie ik hier en daar nog wel punten sprokkelen. Duitsland zal wel ergens in het midden eindigen op naamsbekendheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen in diverse topics. Waarna er heel hard wordt geroepen dat het heulemaal niet op Euphoria lijkt, terwijl dat niet eens het punt is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dik onterecht dan... ik vond het echt een prima rock-songquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sowieso denk ik dat albanie allerlaatste is geworden op het hele festival
Als jij, ik en Jan Smit het allemaal onafhankelijk van elkaar roepen, dan is het gewoon zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen in diverse topics. Waarna er heel hard wordt geroepen dat het heulemaal niet op Euphoria lijkt, terwijl dat niet eens het punt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |