ik ga hem googelen. wat een hottiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
Dat zeiden ze ja.quote:
http://www.ballenbak.net/index.php?bal=arg&rg=3127quote:TaTu mag niet zoenen op songfestival
Het Russische duo taTu, dat op 24 mei Rusland zal vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival, zal zich in Letland aan een paar regels moeten houden.
Lena Katina en Yulia Volkova wordt vriendelijk doch dringend verzocht niet op het podium met elkaar te zoenen. De twee 18-jarige tieners, die net doen alsof ze lesbisch zijn en mede daardoor gigantisch scoren, zullen zich dus tijdens het optreden in Riga (Letland) even moeten gedragen. Het is immers een avondje live-televisie voor het hele gezin. Houden de twee zich niet in, dan bestaat de kans dat ze zullen worden gediskwalificeerd.
Het lied dat de twee in hun moedertaal ten gehore zullen brengen heet Ne Ver, Ne Boisya, Ne Prosi. Naar verluidt is het een nummer dat het nieuwe album van tATu niet heeft gehaald.
Dit scoorde toen nog echt heel hoog in de televote in deze finalequote:
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
Dat laatste maakt het inderdaad nogal treurig. Maar ik denk dat de Turken zich eerder hebben teruggetrokken, omdat de televoting steeds meer op gelijke hoogte wordt gezet als de juryvoting, waardoor ze steeds minder profiteren van de diaspora.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
moet het nummer er zich wel voor lenen. En wij willen meer voor de muziek gaan dan voor de act dan krijg je dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!
Kanaal 151quote:
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen he
Heerlijk, shockeer maar. Ik kan er nog niet bij dat het anno 2003 verboden werd, ik ben dolgelukkig dat het nu gewoon kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |