Welke loting, de 1-13?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk is wel genaaid met die loting, ik vind het zo'n fantastisch liedje
Ja ik bedoelde de hand van de organisatie... maar goed, voor Anouk zijn ze heel lief geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke loting, de 1-13?
Want de organisatie kiest de verdere volgorde tegenwoordig.....
Moldavië is ook genaaid. De enige sterke ballad met een waardeloze startpositie. En heel verrassend mag de Georgische connectie als 25e, en komt Zweden direct na de kijkerspiek rond Bonnie Tyler.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk is wel genaaid met die loting, ik vind het zo'n fantastisch liedje
Ja die indeling van Georgie is wel het meest lachwekkend, niet eens je best doen om die Zweedse connectie te weersprekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moldavië is ook genaaid. De enige sterke ballad met een waardeloze startpositie. En heel verrassend mag de Georgische connectie als 25e, en komt Zweden direct na de kijkerspiek rond Bonnie Tyler.
Je zou toch verwachten dat ze bij de eerste editie met dit nieuwe systeem in elk geval geen ruimte voor twijfel proberen open te laten. Maar integendeel, ze zetten de deur wagenwijd open voor kritiek op het politieke karakter van het Songfestivalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die indeling van Georgie is wel het meest lachwekkend, niet eens je best doen om die Zweedse connectie te weerspreken
Mwoah. Als ze alle liedjes met een Zweede connectie en buurlanden op zogenaamde kutplekken zetten dan is dat net zo politiek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze bij de eerste editie met dit nieuwe systeem in elk geval geen ruimte voor twijfel proberen open te laten. Maar integendeel, ze zetten de deur wagenwijd open voor kritiek op het politieke karakter van het Songfestival
Ik heb totaal geen idee wat nou wel of niet een goede plaats zou zijn. Maar als 13e is dus prima? Of alleen relatief gezien, omdat Anouk al in het vroege gedeelte van de show zou zitten en ze nu dus aan het einde van het vroege gedeelte zit?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef CommanderKeen het volgende:
Placering kon niet beter voor Anouk.
Relatief gezien. Statistisch gezien doet de eerste deelnemer het nog redelijk, maar de tweede plek doe het het slechtst. Vervolgens wordt het steeds ietsje beter naar het einde van de show toe. Het liefst wil je dus als allerlaatste, maar aangezien Anouk in de eerste helft geloot had is 13e het best haalbare (of eerste, maar daar is het het liedje niet naar). Overigens moeten we dit effect niet overschatten, maar het kan wel het verschil maken tussen bijvoorbeeld de 5e of de 7e plek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:14 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee wat nou wel of niet een goede plaats zou zijn. Maar als 13e is dus prima? Of alleen relatief gezien, omdat Anouk al in het vroege gedeelte van de show zou zitten en ze nu dus aan het einde van het vroege gedeelte zit?
Duidelijk. Dank!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Relatief gezien. Statistisch gezien doet de eerste deelnemer het nog redelijk, maar de tweede plek doe het het slechtst. Vervolgens wordt het steeds ietsje beter naar het einde van de show toe. Het liefst wil je dus als allerlaatste, maar aangezien Anouk in de eerste helft geloot had is 13e het best haalbare (of eerste, maar daar is het het liedje niet naar). Overigens moeten we dit effect niet overschatten, maar het kan wel het verschil maken tussen bijvoorbeeld de 5e of de 7e plek.
Verder bevalt het me ook wel dat het tussen Armenie en Roemenie gepland is, daartussen blijft Anouk wel goed hangen denk ik. Als Anouk net voor een commercial break moet is het helemaal perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |