Al die Oostbloksletjes die door het beeld heen lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
hahaha, dat wordt scoren zaterdag!
wat een gave ledwall.quote:
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbrand elk jaar ritueel een draaiorgel.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
waar zien jullie dit allemaal??quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Babette Laaaabaaaaaaaaiiiiiiiii staat trouwens in het achtergrondkoor bij Edsilia
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef hplaserjet het volgende:
Vond het echt tegenvallen dat Zwitserland niet door was. Had ik niet verwacht. En jammer van Israël, één van de mooiste ballades dit jaar.
Ze is wel mooi vind ik, maar dat korte haar, brrrr, maakt haar 20 jaar ouder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna. De lekker wijf-factor ontbreekt alleen
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
waar zien jullie dit allemaal??
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Best24.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Serieusquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat terwijl de Belgen zeiden dat dit de reden was dat er vertraging in de uitzending zat, zodat sommige landen het eruit konden knippenOf dat waar is, is een tweede.
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
Valt me nog mee. Tien jaar geleden wilde de Ebu zélf een eventuele zoen van Tatu eruit knippen en is het ze ten strengste verboden. We gaan dus vooruitquote:
Volgens mij paar jaar geleden nog, zo'n lekker dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
2010 volgens wikipedia.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
Letterlijk uit elkaar trekken zou bij die oude waarschijnlijk dan weer vrij gemakkelijk gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |