Al die Oostbloksletjes die door het beeld heen lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
hahaha, dat wordt scoren zaterdag!
wat een gave ledwall.quote:
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbrand elk jaar ritueel een draaiorgel.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
waar zien jullie dit allemaal??quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Babette Laaaabaaaaaaaaiiiiiiiii staat trouwens in het achtergrondkoor bij Edsilia
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef hplaserjet het volgende:
Vond het echt tegenvallen dat Zwitserland niet door was. Had ik niet verwacht. En jammer van Israël, één van de mooiste ballades dit jaar.
Ze is wel mooi vind ik, maar dat korte haar, brrrr, maakt haar 20 jaar ouder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna. De lekker wijf-factor ontbreekt alleen
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
waar zien jullie dit allemaal??
Best24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Best24.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Serieusquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat terwijl de Belgen zeiden dat dit de reden was dat er vertraging in de uitzending zat, zodat sommige landen het eruit konden knippenOf dat waar is, is een tweede.
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pis altijd in een bolhoed. Maar dat is vooral de woede hoor; ik hoop dat ik over een jaar of 20 met iets meer rust kan herdenken.
Valt me nog mee. Tien jaar geleden wilde de Ebu zélf een eventuele zoen van Tatu eruit knippen en is het ze ten strengste verboden. We gaan dus vooruitquote:
Volgens mij paar jaar geleden nog, zo'n lekker dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
2010 volgens wikipedia.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef hplaserjet het volgende:
Dat is toch ook best lang geleden dat Israël doorging naar de finale?
Letterlijk uit elkaar trekken zou bij die oude waarschijnlijk dan weer vrij gemakkelijk gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"quote:
ik ga hem googelen. wat een hottiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens over Israel... Zwitserland was me te simpel, al zou ik de gitarist nog wel uit elkaar willen trekken
Dat zeiden ze ja.quote:
http://www.ballenbak.net/index.php?bal=arg&rg=3127quote:TaTu mag niet zoenen op songfestival
Het Russische duo taTu, dat op 24 mei Rusland zal vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival, zal zich in Letland aan een paar regels moeten houden.
Lena Katina en Yulia Volkova wordt vriendelijk doch dringend verzocht niet op het podium met elkaar te zoenen. De twee 18-jarige tieners, die net doen alsof ze lesbisch zijn en mede daardoor gigantisch scoren, zullen zich dus tijdens het optreden in Riga (Letland) even moeten gedragen. Het is immers een avondje live-televisie voor het hele gezin. Houden de twee zich niet in, dan bestaat de kans dat ze zullen worden gediskwalificeerd.
Het lied dat de twee in hun moedertaal ten gehore zullen brengen heet Ne Ver, Ne Boisya, Ne Prosi. Naar verluidt is het een nummer dat het nieuwe album van tATu niet heeft gehaald.
Dit scoorde toen nog echt heel hoog in de televote in deze finalequote:
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
Dat laatste maakt het inderdaad nogal treurig. Maar ik denk dat de Turken zich eerder hebben teruggetrokken, omdat de televoting steeds meer op gelijke hoogte wordt gezet als de juryvoting, waardoor ze steeds minder profiteren van de diaspora.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Turkije wilde het niet uitzenden... nu is dat belachelijk, maar ik vind zo'n actie met zo'n kus ook behoorlijk "kijk mij eens shockeren om te shockeren"
moet het nummer er zich wel voor lenen. En wij willen meer voor de muziek gaan dan voor de act dan krijg je dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Vond die zoen wel bij de hele act van Finland passen, echt een topact. Kan Nederland eens een voorbeeld aannemen dat er best werk mag worden gemaakt van een act!
Kanaal 151quote:
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar kies je dan uit paniek het oudbollige en sullige bolhoedje i.p.v. die eigenlijk nog enigszins hippe bolhoedjes, omdat Yolanthe je onder druk zet, want Studio Voetbal moet natuurlijk wel op tijd beginnen he
Heerlijk, shockeer maar. Ik kan er nog niet bij dat het anno 2003 verboden werd, ik ben dolgelukkig dat het nu gewoon kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dubbelzinnige post is dubbelzinnig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Nurlaila is echt een fantastische zangeres, die kan je zo raken
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.
quote:
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Ik spaarde vroeger smurfenpoppetjes dus ik ben getraindquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.
Israel klonk toch nergens naarquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Terwijl dit jaar de regie juist wel pro Israël was i.t.t. het Harald Skaat jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Nee man, altijd die zeurballads.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het erg mooi... en vorig jaar was het erg eigentijdsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Israel klonk toch nergens naar
Ja, Israël had het wel verdiend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
ze zong het heel matig vond ik.. en de aankleding was te theatraal en dan ook nog een verkleedtruc uit de oude doos... gemiste kansquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Toch wel een matig optreden eigenlijk van San Marino. En zo'n klein landje trekt nauwelijks stemmers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Strani het volgende:
Van de 'big 5' staat alleen Frankrijk me aan, althans dat promostukje. Spanje wordt sowieso niks. Het is een prima band met veel ervaring, maar het liedje is veel te onopvallend.
Primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Strani het volgende:
Is Israel niet gewoon uitgeschakeld door haar iets te strakke jurk? Realistisch bekeken?
Roemenië.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat heb ik gemist? Was bij Griekenland gestopt.
Ze zingt het echt 'Surinaams'quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is gelukkig ook niet een beetje vals
Hoe meer herrie in de eerste helft, hoe meer contrast met Anouk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositie
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.quote:
Stop met zoeken:quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen uit de TT. Even opzoeken.
Duitsland vanwege de grote naam zou ook kunnen. Zelf vind ik België ook wel geschikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Daarom vind ik een nummer als Finland er ook wel tussen passen. Zeker niet goed, maar tenminste wel iets anders en ook weer niet zo heel erg slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.
Roti Braaktonquote:
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.
duitsland of finland iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..
Oh, dan was ik afgeleid door haar jurk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.
UK zie ik hier en daar nog wel punten sprokkelen. Duitsland zal wel ergens in het midden eindigen op naamsbekendheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen in diverse topics. Waarna er heel hard wordt geroepen dat het heulemaal niet op Euphoria lijkt, terwijl dat niet eens het punt is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dik onterecht dan... ik vond het echt een prima rock-songquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sowieso denk ik dat albanie allerlaatste is geworden op het hele festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |