Ah. Ik zie het nu pas.quote:
Bij voorbaat al door natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef Cee het volgende:
09 Griekenland – Koza Mostra feat. Agathon Iakovidis – Alcohol is free
Toegevoegd aan de OP.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Susi het volgende:
Is er nog een link beschikbaar?
Handig voor mij en voor in de OP.
De platenmaatschappijen betalen de onkosten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Griekenland vorig jaar meldde niet mee te gaan doen, maar ze zijn er toch bij, ah
quote:
Ik heb hem nog steeds als ringtonequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]Ik heb dat lied nog steeds op m'n iPod, ik ga er niet eens geheimzinnig over doen.
![]()
Vind ik ook, al zingt ie de titel wel net even een paar keer te vaak voor mijn gevoelquote:
Deze er dan ook maar weer eens in gooien.quote:
Dan mag deze ook nog wel een keerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze er dan ook maar weer eens in gooien.![]()
Had toch wel wat, dat nummer.
Blijft onovertroffenquote:
Ik hoop echt dat het iets rustiger is dan dinsdag, dat was echt te snelquote:
Nou ja vooral het geluid van de show zelf op het oorspronkelijke volume af zouden spelen zou het al een vooruitgang zijn. Zoals ze in andere landen wel gewoon doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef APK het volgende:
En of het volume van dat kutcommentaar deze keer iets lager mag.
Dank
Dinsdag deed Nederland ook mee, nu niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het iets rustiger is dan dinsdag, dat was echt te snel
Hi.quote:
Ik weet iig dat ik hier zelf waarschijnlijk pas na de show pas weer te vinden ben. Anders zie ik niks van de halve finale zelfquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het iets rustiger is dan dinsdag, dat was echt te snel
Die rok!quote:
Ik ken ze allemaal nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
voor deze ronde zijn alle liedjes een verrassing voor mij, heb er geen 1 geluisterd
Zijn er dan twee versies van dit programma opgenomen? Dan hebben ze het beter gedaan dan Centraal Beheer.quote:
Schiet op dan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Luna.
Ben nog niet thuis dus kan nog niet kijken helaas.
Precies de zelfde hoofden als dinsdag. Ze hebben gewoon een positieve en een 'jammer maar helaas' versie opgenomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zijn er dan twee versies van dit programma opgenomen? Dan hebben ze het beter gedaan dan Centraal Beheer.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
voor deze ronde zijn alle liedjes een verrassing voor mij, heb er geen 1 geluisterd
Ben ook benieuwd naar de negatieve 'Anouk ligt eruit' outtakes.quote:
MUSEEEEEEAAA.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik laat me verrassen. Het liefst zou ik Cee naast me hebben staan die me influisterd of ik iets leuks of raars of stoms kan verwachten
.
Ik WIST dat we het niet zouden halen met zo'n kudliet, volgend jaar N&S dan maar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies de zelfde hoofden als dinsdag. Ze hebben gewoon een positieve en een 'jammer maar helaas' versie opgenomen.
Voor Griekenland is het 'Alcohol is FREE!!'quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik laat me verrassen. Het liefst zou ik Cee naast me hebben staan die me influisterd of ik iets leuks of raars of stoms kan verwachten
.
Dit. Griekenland is alles dat telt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor Griekenland is het 'Alcohol is FREE!!'
x500000000
quote:
Griekenlandquote:
Roemenië?quote:
Maar dit jaar wel meer dan terecht, ipv met al die souflaki-teefjes met kuttestamperdiscoplatenquote:
ja beter praat ze met haar kontquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Hind altijd zo raar praten met 'r mond.
Random post, of diepere inspiratie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je d'r kut nog nooit horen pratenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt een songfestivalfeestje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
cezar moet door! want dan kan er zaterdag op mijn feestje flink om worden gelachen
De Profeet had een vrouw van 45 jaar jongerquote:
Zou jij ook wel willen he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Profeet had een vrouw van 45 jaar jonger
dan moet ze nog geboren wordenquote:
welkomquote:
ze is blontquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Finland... Katy Perry-kloon met een liedje dat al na een keer stomvervelend is
nee hoor, leuk liedjequote:
Heeft Hind haar lipjens opgespoten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hind weet natuurlijk alles van niet bijzonder en opvallend genoeg.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Hind haar lipjens opgespoten?
en een monobrowquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Wat een problemen allemaal hequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat BN'ers iedereen afkraken, fout gedacht
Wat een eng gezelschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Haar wangen hebben haar bovenlip opgegeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Laten we er mee kappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat Letje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nog maar een keer goed naar Letland, ik denk dat die er na vanavond de brui aangeven voor de komende jaren.... al jaren flops en geen geld meer
ja! inclusief Zweedse ballen, vogelslinger, groot scherm en leuke mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt een songfestivalfeestje?
De lat ligt hoog dit jaar, dat merk jequote:
Juist niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Wel allemaal typische ESF--nummers vandaag dus?
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Juist niet vind ik, maar die hebben ze net allemaal niet besproken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
hihi dat is het ESF tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?
Ik blijf erbij dat het gewoon een kerel isquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Marga Bult heeft ook iets aan haar gezicht laten verbouwen volgens mij, ziet er een
beetje raar uitof ligt dat aan mij?
Noorwegen toch zeker welquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die nummers zijn geen bedreiging voor Anouk
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?
Met een pruikquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het gewoon een kerel is
Jepquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hihi dat is het ESF toch
Valt wel mee eigenlijk. Ze hebben ook meer dan de helft niet laten zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Marga Bultrugquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is die oude vrouw met dat blonde haar net in de voorbeschouwing?
Ze ijn beiden eigenlijk niks, maar als ik moet kiezen doe maar die opera zanger..quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
GriekenlandDie is echt tof.
En Roemenie is huilen van het lachen.
Monique Smit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Klopt, die saaie Sky Radio nummers laten ze bij de voorbeschouwing niet horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Ze hebben ook meer dan de helft niet laten zien.
Monique Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oh god ik zie nog liever Letland doorgaan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
GriekenlandDie is echt tof.
En Roemenie is huilen van het lachen.
Dit niet weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze staat nog steeds rechtop in de wind, dat dan weer welquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een saai gedrocht is dat
nee, ik heb een levenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit niet weten.Leef je onder een steen?
Dat wel weten is eigenlijk triesterquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Monique Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
NOU WE GAAN BEGINNEEEEEEEEEE
Tuurlijk, meid.quote:
Letland is eigenlijk een degradatie kandidaat die een keer de titel wist te pakken toen de rest niet thuis gaf. Om vervolgens weer jarenlang niks te presteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nog maar een keer goed naar Letland, ik denk dat die er na vanavond de brui aangeven voor de komende jaren.... al jaren flops en geen geld meer
belgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef KoningPils het volgende:
Kijkt er iemand bij onze Belgische vriendjes op één?
het beste is voor zaterdag bewaardquote:
Zijn er dan verschillende? Ik dacht dat het altijd dezelfde was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het beste is voor zaterdag bewaard
Het geluid bij de Belgen is beter. Eigenlijk is het daar zoals het hoort te zijn.quote:
Dan had je hier dinsdag moeten zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Andros het volgende:
Niet bij te houden hier. Ik ga rustig kijken, tot later.
Ze begonnen heel sterk met My Starquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Letland is eigenlijk een degradatie kandidaat die een keer de titel wist te pakken toen de rest niet thuis gaf. Om vervolgens weer jarenlang niks te presteren.
Of om een wielermetafoor ervan te maken. Letland is de Hesjedal/Cobo van het ESF
Jaquote:
Die zanger was geniaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze begonnen heel sterk met My Starin 2000 en in 2001 wonnen ze ietwat onterecht met I wanna, maar daarna ging het van kwaad tot erger
Omdat Zlatanquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef TLC het volgende:
Waarom hebben de Zweden Malmo verkozen boven Stockholm ?
Ik. Voor het betere geluid van het ESF zelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef KoningPils het volgende:
Kijkt er iemand bij onze Belgische vriendjes op één?
dat je je op de hoogte houd met wat gordon allemaal zegtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef InfinityEdge het volgende:
Oh dus daarom haat Gordon dit jaar zo op het Eurovisie songfestival..
Ja en dan te bedenken dat zijn Voices al dik uit elkaar zijn voor dit songfestival begon, dat was wel extra sappig geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef InfinityEdge het volgende:
Oh dus daarom haat Gordon dit jaar zo op het Eurovisie songfestival..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |