Heeft Hind haar lipjens opgespoten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hind weet natuurlijk alles van niet bijzonder en opvallend genoeg.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Hind haar lipjens opgespoten?
en een monobrowquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Wat een problemen allemaal hequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat BN'ers iedereen afkraken, fout gedacht
Wat een eng gezelschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Haar wangen hebben haar bovenlip opgegeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Laten we er mee kappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat Letje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nog maar een keer goed naar Letland, ik denk dat die er na vanavond de brui aangeven voor de komende jaren.... al jaren flops en geen geld meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |