Ik ken ze allemaal nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
voor deze ronde zijn alle liedjes een verrassing voor mij, heb er geen 1 geluisterd
Zijn er dan twee versies van dit programma opgenomen? Dan hebben ze het beter gedaan dan Centraal Beheer.quote:
Schiet op dan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Luna.
Ben nog niet thuis dus kan nog niet kijken helaas.
Precies de zelfde hoofden als dinsdag. Ze hebben gewoon een positieve en een 'jammer maar helaas' versie opgenomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zijn er dan twee versies van dit programma opgenomen? Dan hebben ze het beter gedaan dan Centraal Beheer.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
voor deze ronde zijn alle liedjes een verrassing voor mij, heb er geen 1 geluisterd
Ben ook benieuwd naar de negatieve 'Anouk ligt eruit' outtakes.quote:
MUSEEEEEEAAA.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik laat me verrassen. Het liefst zou ik Cee naast me hebben staan die me influisterd of ik iets leuks of raars of stoms kan verwachten
.
Ik WIST dat we het niet zouden halen met zo'n kudliet, volgend jaar N&S dan maar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies de zelfde hoofden als dinsdag. Ze hebben gewoon een positieve en een 'jammer maar helaas' versie opgenomen.
Voor Griekenland is het 'Alcohol is FREE!!'quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik laat me verrassen. Het liefst zou ik Cee naast me hebben staan die me influisterd of ik iets leuks of raars of stoms kan verwachten
.
Dit. Griekenland is alles dat telt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor Griekenland is het 'Alcohol is FREE!!'
x500000000
quote:
Griekenlandquote:
Roemenië?quote:
Maar dit jaar wel meer dan terecht, ipv met al die souflaki-teefjes met kuttestamperdiscoplatenquote:
ja beter praat ze met haar kontquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Hind altijd zo raar praten met 'r mond.
Random post, of diepere inspiratie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je d'r kut nog nooit horen pratenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt een songfestivalfeestje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
cezar moet door! want dan kan er zaterdag op mijn feestje flink om worden gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |