Klopt, die saaie Sky Radio nummers laten ze bij de voorbeschouwing niet horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Ze hebben ook meer dan de helft niet laten zien.
Monique Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is die oude vrouw met dat blonde haar net in de voorbeschouwing?
oh god ik zie nog liever Letland doorgaan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
GriekenlandDie is echt tof.
En Roemenie is huilen van het lachen.
Dit niet weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is die oude vrouw met dat blonde haar net in de voorbeschouwing?
Ze staat nog steeds rechtop in de wind, dat dan weer welquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een saai gedrocht is dat
nee, ik heb een levenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit niet weten.Leef je onder een steen?
Dat wel weten is eigenlijk triesterquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Monique Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
NOU WE GAAN BEGINNEEEEEEEEEE
Tuurlijk, meid.quote:
Letland is eigenlijk een degradatie kandidaat die een keer de titel wist te pakken toen de rest niet thuis gaf. Om vervolgens weer jarenlang niks te presteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nog maar een keer goed naar Letland, ik denk dat die er na vanavond de brui aangeven voor de komende jaren.... al jaren flops en geen geld meer
belgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef KoningPils het volgende:
Kijkt er iemand bij onze Belgische vriendjes op één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |