Heeft Hind haar lipjens opgespoten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hind weet natuurlijk alles van niet bijzonder en opvallend genoeg.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Hind haar lipjens opgespoten?
en een monobrowquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
Die gast is toch niet knap. Hij heeft een streep als neus.
Wat een problemen allemaal hequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat BN'ers iedereen afkraken, fout gedacht
Wat een eng gezelschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Haar wangen hebben haar bovenlip opgegeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zusje van Jan Smit heeft helemaal geen bovenlip volgens mij
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ze steken elkaar het liefst veren in de reet.
Laten we er mee kappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar stiekem gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat Letje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nog maar een keer goed naar Letland, ik denk dat die er na vanavond de brui aangeven voor de komende jaren.... al jaren flops en geen geld meer
ja! inclusief Zweedse ballen, vogelslinger, groot scherm en leuke mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt een songfestivalfeestje?
De lat ligt hoog dit jaar, dat merk jequote:
Juist niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Wel allemaal typische ESF--nummers vandaag dus?
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Juist niet vind ik, maar die hebben ze net allemaal niet besproken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
hihi dat is het ESF tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?
Ik blijf erbij dat het gewoon een kerel isquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Marga Bult heeft ook iets aan haar gezicht laten verbouwen volgens mij, ziet er een
beetje raar uitof ligt dat aan mij?
Noorwegen toch zeker welquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die nummers zijn geen bedreiging voor Anouk
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Allemaal vieze rommelige meuk, bedoel je?
Met een pruikquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het gewoon een kerel is
Jepquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hihi dat is het ESF toch
Valt wel mee eigenlijk. Ze hebben ook meer dan de helft niet laten zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Marga Bultrugquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is die oude vrouw met dat blonde haar net in de voorbeschouwing?
Ze ijn beiden eigenlijk niks, maar als ik moet kiezen doe maar die opera zanger..quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
GriekenlandDie is echt tof.
En Roemenie is huilen van het lachen.
Monique Smit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is die oude vrouw met dat blonde haar net in de voorbeschouwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |