Dubbelzinnige post is dubbelzinnig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Nurlaila is echt een fantastische zangeres, die kan je zo raken
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik heb meestal gewoon zes bolhoedjes klaarliggen en probeer dan te doen wat jij zegt, maar ik kan je vertellen dat nog niet één bolhoedje de herdenking heeft overleeft tot zover.
quote:
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Nurlaila Karim.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wie is deze mooie mevrouw?
Dit is edsilia toch niet?
Ik spaarde vroeger smurfenpoppetjes dus ik ben getraindquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je beter onder druk presteren dan Vader Abraham.
Israel klonk toch nergens naarquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Terwijl dit jaar de regie juist wel pro Israël was i.t.t. het Harald Skaat jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is best sneu voor Israel... die hadden vorig jaar en dit jaar een finaleplaats echt verdiend vind ik
Nee man, altijd die zeurballads.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het erg mooi... en vorig jaar was het erg eigentijdsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Israel klonk toch nergens naar
Ja, Israël had het wel verdiend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
ze zong het heel matig vond ik.. en de aankleding was te theatraal en dan ook nog een verkleedtruc uit de oude doos... gemiste kansquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Toch wel een matig optreden eigenlijk van San Marino. En zo'n klein landje trekt nauwelijks stemmers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik het veel sneuer voor San Marino en Zwitserland. San Marino is eigenlijk nog een van de betere ballads.
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Strani het volgende:
Van de 'big 5' staat alleen Frankrijk me aan, althans dat promostukje. Spanje wordt sowieso niks. Het is een prima band met veel ervaring, maar het liedje is veel te onopvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |