Primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan loot tweede helft, Finland loot eerste helft.
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Strani het volgende:
Is Israel niet gewoon uitgeschakeld door haar iets te strakke jurk? Realistisch bekeken?
Roemenië.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat heb ik gemist? Was bij Griekenland gestopt.
Ze zingt het echt 'Surinaams'quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is gelukkig ook niet een beetje vals
Hoe meer herrie in de eerste helft, hoe meer contrast met Anouk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut Azerbaijan is erg gevaarlijk met een late startpositie
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.quote:
Stop met zoeken:quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen uit de TT. Even opzoeken.
Duitsland vanwege de grote naam zou ook kunnen. Zelf vind ik België ook wel geschikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Daarom vind ik een nummer als Finland er ook wel tussen passen. Zeker niet goed, maar tenminste wel iets anders en ook weer niet zo heel erg slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eens. ik ben er nu wel klaar mee. ik wil gewoon iets dit lekker luistert en modern is.
Roti Braaktonquote:
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok is dat Finland de finale wel eens kan gaan openen trouwens... al zal het voor Anouk ook niet verkeerd zijn om achter haar te zingen
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje en UK lijken mij een garantie voor de laatste vijf. Duitsland scoort of heel goed of heel slecht. De anderen zullen wel wat meer naar voren eindigen. Zweden zal het denk ik ook best ok doen.
duitsland of finland iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik gok dat Duitsland moet openen, zullen ze niet blij mee zijn..
Oh, dan was ik afgeleid door haar jurk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neuh, eerder door d'r valse uithaal.
UK zie ik hier en daar nog wel punten sprokkelen. Duitsland zal wel ergens in het midden eindigen op naamsbekendheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen in diverse topics. Waarna er heel hard wordt geroepen dat het heulemaal niet op Euphoria lijkt, terwijl dat niet eens het punt is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens wat Spanje en UK betreft. In de UK wordt het weer één en al tranen dat Europa nóg een grote ster heeft weggestemd.
Duitsland gaat er toch onder leiden dat het mensen te veel doet denken aan Euphoria, gok ik. Zweden kan inderdaad best leuk gaan scoren, in elk geval top 10.
Dik onterecht dan... ik vond het echt een prima rock-songquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sowieso denk ik dat albanie allerlaatste is geworden op het hele festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |