Net als Rockefeller street in 2011.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop dat Denemarken keihard faalt zaterdag en zo rond plek 20 blijft steken.
Dat vond ik zo leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als Rockefeller street in 2011.
Dat vond ik toen echt zo'n leuk liedjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Liedje van Charly Lownoise en Mental Theo dit
Goed punt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Het stomme is, 1998 was 3 jaar geleden en het ziet eruit alsof het 15 jaar geleden is.
Ja gek he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Het stomme is, 1998 was 3 jaar geleden en het ziet eruit alsof het 15 jaar geleden is.
je ziet er nog steeds uit als 98.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Cee het volgende:
Maar Rockefeller street had ook wel de pech na drie soortgelijke nummers te komen. En ik vond het ook niet zó.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als Rockefeller street in 2011.
Nu ik het weer terughoor denk ik wel dat het mijn latente homoschap moet zijn geweest wat me zo aansprakquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel leuk dat Martin Morero in zijn jongere jaren aan het Songfestival heeft meegedaan
Goed puntquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Roemenië zou best weleens de Russische omatjes van dit jaar kunnen worden. Vooral heel erg hopen dat het niet wint, waarbij het waarschijnlijk wel hoog komt omdat een bepaald publiek het geweldig vindt of het leuk vindt om op iets debiels te stemmen.
Hihihiquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu ik het weer terughoor denk ik wel dat het mijn latente homoschap moet zijn geweest wat me zo aansprak
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TDHS het volgende:
Primeur: Geen enkel Balkanland naar de finale.
http://www.volkskrant.nl/(...)estival-bekend.dhtml
Ik zou er ook op stemmen. Gewoon omdat ik dit jaar als een fiasco zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Roemenië zou best weleens de Russische omatjes van dit jaar kunnen worden. Vooral heel erg hopen dat het niet wint, waarbij het waarschijnlijk wel hoog komt omdat een bepaald publiek het geweldig vindt of het leuk vindt om op iets debiels te stemmen.
Oftewel het: Het zal toch niet???? pfjew net nietquote:
Gaan we dat nou overal krijgen>quote:De Finse deelneemster Krista Siegfrids baarde donderdagavond opzien door aan het einde van haar lied een van de danseressen te zoenen. Het was de eerste keer dat dat gebeurde bij het Eurovisiesongfestival. Siegfrids wilde met de zoen laten zien dat ze voor invoering van het homohuwelijk in haar land is.
Ik hoop dat ze wint.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop dat Denemarken keihard faalt zaterdag en zo rond plek 20 blijft steken.
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was Sieneke helemaal niet zo erg besef ik me nu.
Hmm weet het zo net nog niet. Of het valt door de mand of het eindigt top 5.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
Dat terwijl de Belgen zeiden dat dit de reden was dat er vertraging in de uitzending zat, zodat sommige landen het eruit konden knippenquote:
men spreekt nu nog steeds over sha-la-lie Holland.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was Sieneke helemaal niet zo erg besef ik me nu.
Ik ken haar nog steeds niet, maar die podiumchoreografie ook, zo raar van elkaar staan en dan omdraaienquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ryan van den Akker... toen ze nog niet The Voice nodig had om haar carriere te reanimeren
Dat hoop ik van harte.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm weet het zo net nog niet. Of het valt door de mand of het eindigt top 5.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.
We mogen dit nooit vergeten!
Zoals Cornald Maas net zei: het kan zijn dat een deelnemer op het moment suprème de mist in gaat en vals zingt. Ik vind het toch raar dat een vakjury een ander optreden beoordeelt dan de televoters. Al snap ik ook wel weer dat een jury er vooral is om de intrinsieke kwaliteit te beoordelen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd, ze hebben maandagavond en gisteravond ook gestemd tijdens de laatste dress rehearsal.
Die is zo goed... die heeft me ooit tot tranen toe geroerd met haar rol van Joke in Rexquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ryan van den Akker... toen ze nog niet The Voice nodig had om haar carriere te reanimeren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou er ook op stemmen. Gewoon omdat ik dit jaar als een fiasco zie.
Ik denk dat mensen dan ook zoiets hebben van: ach, waarom niet...
Zij is Alfred Jodokus Kwakquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken haar nog steeds niet, maar die podiumchoreografie ook, zo raar van elkaar staan en dan omdraaien![]()
hahaha, dat wordt scoren zaterdag!quote:Zin in seks door Songfestival
Meer dan de helft van de Europeanen wordt geil van het Eurovisie Songfestival. Tenminste, als we datingsite C-date moeten geloven. Uit een enquête onder 20.000 Europeanen blijkt dat 59% opgewonden wordt van het liedjesfestijn.
De aanhangers in Estland en Italië worden het wildst van de liedjeswedstrijd. 81 procent zegt zich nauwelijks te kunnen beheersen bij het bekijken van de tv-uitzendingen.
Wij zitten wat dat betreft onder het Europees gemiddelde: 28 procent van de Nederlanders zegt opgewonden te worden, tegenover 11 procent bij onze Zuiderburen. Volgens de datingsite kan het verhoogde enthousiasme ten opzichte van de Belgen te maken hebben met de goede winkansen van onze Anouk. De Waalse deelnemer Roberto Bellarosa is voor veel Vlamingen een onbekende.
Nederlandse mannen hebben meer met het songfestival dan vrouwen. 31 procent van de mannen raakt erdoor in de stemming, terwijl dit bij vrouwen 29 procent is.
Wat mensen dan zo aanspreekt, verschilt per land, schrijft Vrouwonline. De sexy deelnemers spreken tot de verbeelding, terwijl ook de mooie stemmen voor beroering zorgen.
Ik verbrand elk jaar ritueel een draaiorgel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ze wel! Je hebt het recht niet om het mooier te maken dan het was. Het was verschrikkelijk. Nog elk jaar sta ik in mei twee minuten stil bij haar optreden.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
ik vind dat zo´n gek idee. dat ze toen echt nog zo´n jonkie wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |