Anouk haalt de top 3 appeltje eitje. Ze gaat een goede bird maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef tralalala het volgende:
Heb niet gekeken omdat ik moest werken maar het niveau was wel een stuk lager dan dinsdag?
Dit man, ik ben fanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
GODVER WAT EEN BAAS IS DIE ROEMEEN TOCH OOK
Jawel...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dus? Deze wedstrijd heeft niets met Europa te maken..
Haha einzquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anouk haalt de top 3 appeltje eitje. Ze gaat een goede bird maken.
Die eerste twee wel... maar Albanie was zoveel keer toffer dan Armenie...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik vind het zo leuk voor Hongarije, IJsland en Armenië.
quote:
quote:
Casillasquote:
quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Als FOK! een land was zouden Roemenië en Griekenland grote kanshebbers zijn
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het niveau was wel een stuk hoger dan dinsdag dus dit maakt het wel wat moeilijk voor Nederland.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik fiets naar duitsland en ga op nederland stemmen
ja balen. Noorwegen of Azerbaijan hadden ingewisseld moeten worden voor Zwitserland.quote:
Daarnaast hebben ze(net zo als bij het voetbal) niet echt een kans om veilig bij een aziatisch songfestival op te kunnen treden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dus? Deze wedstrijd heeft niets met Europa te maken..
en wie zou Fok!land dan naar esf hebben gestuurd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Als FOK! een land was zouden Roemenië en Griekenland grote kanshebbers zijn
Die kunnen een vlag op het podium leggen en dan zijn ze nog door... pas een keer de finale gemist in 2010... en dat was echt een shockquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef grazz het volgende:
Snap niet dat Armenie door is met dat zwakke lied lol
Dit. En vergeet Griekenland niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Jij hebt die geniale baas uit Roemenië zeker gemist?
Ga weg met die flutsportquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
VBL / NOS Eredivisie # 65 Feyenoord scheids mee: Het gras is groen
hier verder
Ik heb al geen zin meer om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
hier verder
Ja idd en oh wat was ik toen blijquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen een vlag op het podium leggen en dan zijn ze nog door... pas een keer de finale gemist in 2010... en dat was echt een shock
Als de neutrale toeschouwer liever het leger des heils op laat treden dan gordon en the voices, zegt het meer over de kwaliteit van de laatste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ze toch maar twee keer moeten nadenken toen ze Gordon en The Voice weigerden
Dag schatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
morgen weer om half zes op, ik ga slapentot morgen bij X-Factor (onder voorbehoud)
tot zaterdag bij de finale (onder voorbehoud)
Oh, fuck. Dat was vandaag....quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
hier verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
morgen weer om half zes op, ik ga slapentot morgen bij X-Factor (onder voorbehoud)
tot zaterdag bij de finale (onder voorbehoud)
Toeval...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Airenu het volgende:
Hongarije en Armenie mogen oprotten![]()
RoemenieëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.★★★
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja leuk hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenisquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ë
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Is dat die met Double Date?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenis
Nee dat was een jaar laterquote:
Zeker! Maar Denemarken wint toch dus spannend zal het niet wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |