Oh, fuck. Dat was vandaag....quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef superniger het volgende:
VBL / NOS Eredivisie # 65 Feyenoord scheids mee: Het gras is groen
hier verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
morgen weer om half zes op, ik ga slapentot morgen bij X-Factor (onder voorbehoud)
tot zaterdag bij de finale (onder voorbehoud)
Toeval...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Airenu het volgende:
Hongarije en Armenie mogen oprotten![]()
RoemenieëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.★★★
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja leuk hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenisquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gezapt naar best24. Het NSF van 1998
Dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ë
Alsjeblieft, een umlaut voor jou.
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef grazz het volgende:
Ohja heel voormalig Joegoslavie ontbreekt dit jaar tijdens de finale
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Is dat die met Double Date?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zap met je mee... het beste nationale Songfestival uit de geschiedenis
Nee dat was een jaar laterquote:
Zeker! Maar Denemarken wint toch dus spannend zal het niet wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt de stemming zaterdag wel wat interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |