De vakjury zorgt voor 50% van de stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "de vakjury" nou precies doet?
De mensen stemmen toch?
Ja het is gewoon echt met niks te vergelijken en de kwaliteit druipt er vanaf... het zou kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar
Roemenië en Griekenland, voor dequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Zat er nog concurrentie voor Anouk bij? Nee, zeker, hè?
Noorwegen maakt een dikke kans... Azerbaijan en Georgie om geografische redenen en soort kwijllied ook helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Zat er nog concurrentie voor Anouk bij? Nee, zeker, hè?
En stemt morgen al, hoor ik net bij Pauw en Witteman. Wat stom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De vakjury zorgt voor 50% van de stemmen.
Ik denk dat de kans er wel in zit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
We zouden zaterdag toch eens winnen zeg...
Nou nou, gewaagd.quote:
Noorwegen met een keilekker wijf met een geweldige ass, stem, nummer en optredenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Arcee het volgende:
Dat doen ze altijd, ze hebben maandagavond en gisteravond ook gestemd tijdens de laatste dress rehearsal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En stemt morgen al, hoor ik net bij Pauw en Witteman. Wat stom.
Ik vond Servië vorig jaar zo goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans er wel in zit.
Mister_d heeft het idee dat 'het best wel eens zou kunnen'. De laatste keer dat 'ie dat zei wonServië
ook echt
![]()
![]()
De beste van vorig jaar bijft voor mij toch IJsland.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Servië vorig jaar zo goedmaarja tegen Loreen was alles kansloos.
Als Zeljko dit jaar had meegedaan, had 'ie met drie vingers in zijn neus (de W van Willemquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Servië vorig jaar zo goedmaarja tegen Loreen was alles kansloos.
Mijn gok: Denemarken, Noorwegen, Nederland, Azerbaijan of Georgie...Italie en Frankrijk zijn mijn dark horses...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef TLC het volgende:
Wit-Rusland, Denemarken, Nederland, Roemenië, Griekenland of Noorwegen
een van die gaat em winnen
Had ze in de 2e helft mogen optreden had ik d'r meer kans gegeven. Maximale haalbare is denk ik top 5, maar dat is na 8 f*cking jaren al zo'n overwinning eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar. De loting is alleen wat jammerderder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |