Echt een fris vrolijk nummertje. En ze is ook echt een leuke lieve meid in interviewsquote:
Ik ben er nog niet helemaal zeker van... ik vlak Azerbaijan en Georgie niet uit in de televote... helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Zeker! Maar Denemarken wint toch dus spannend zal het niet worden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig zijn we ook van die Macedonische bloedprop verlost zaterdag
Zie het niet gebeuren en anders steekt EBU er wel een stokje voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van... ik vlak Azerbaijan en Georgie niet uit in de televote... helaas
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen Ansj d'r voorhoofd nog kon bewegen
Duidelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Loreen had weer gewonnen als ze meedeed.
Op de een of andere manier neig ik daar wel steeds meer naar. De loting is alleen wat jammerderderquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
We zouden zaterdag toch eens winnen zeg...
50 - 50quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "de vakjury" nou precies doet?
De mensen stemmen toch?
ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Bijna een exacte kopie van The Police - Every Breath You Take.quote:
Top 10 zeg ik je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |