Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
En ik maar denken dat je het complimenteus bedoeldequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
maar het is meer van een spelletje waarbij reuzen je kunnen verpletteren als ze omvallen
flauw grapje
never mind
jeweettochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het complimenteus bedoelde
Should have known betterrrrrrrrrrrrr.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Fascination het volgende:
In 2004 stonden we voor het laatst in de finale.![]()
jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Toekito het volgende:
Dus volgend jaar feest? Echt niet we gaan dit jaar door!
Dat riep ik vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie, er IS een positief kantje als we het niet halen. Dan gaan we op naar het tienjarig faaljubileum en da's ook weer een reden tot een feestje want dan zijn we speciaaltjes
als Anouk het niet haalt dan stel ik voor dat we acts gaan importerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar als Anouk het niet haalt, dan durft volgens mij ook niemand meer.
Als niemand wil ga ik desnoods.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar als Anouk het niet haalt, dan durft volgens mij ook niemand meer.
jij zit dan bij Henk in de kroeg volgens je agendaquote:
Jubileum in the pocketquote:
Ik heb toch wel iemand heel erg zien huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh en bovenstaand smiley-scenario was allemaal binnen 3 minuten
Ik kan heel goed H6, of mogen covers niet?quote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb toch wel iemand heel erg zien huilen
Dat was op een andere meet, toen Joan zelf kwam in levende lijvequote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
ik vind het nog steeds een raar nummer
waarom vallen die vogels van de daken, is het warm of wat?
het is de Nederlandse inzending ffs ... zo warm is het echt niet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was op een andere meet, toen Joan zelf kwam in levende lijve
Of heeft ie ook gehuild toen we niet door gingen? Nee toch?
Bwhehehe.quote:
Mine!quote:
Omdat het tot voor kort nog niet helemaal zeker was dat je kwamquote:
heb vandaag Nikkie zo gek gekregen broodjes voor me te smeren.quote:
Jij hebt altijd honger.quote:
Dat hebben toek en ik al.quote:
Goede vraag!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
MPG en Schunckel hebben jullie al een kamert geboekt?
Schiet op dan!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede vraag!
Ik nog niet... Whaaaa... Paniek!
meestal ... niet altijdquote:
mwah na 6 broodjes van Nikkie, patat van mijn neefje van 5 en kapsalon heb ik ff geen honger meer.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede vraag!
Ik nog niet... Whaaaa... Paniek!
hij heeft gelijk!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we nou nog niet gewonnen?
Ja, toch?![]()
Alleen het zingen nog even, maar dat is slechts een formaliteit.![]()
Ja we staan al met 9 tenen in de finalequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we nou nog niet gewonnen?
Ja, toch?![]()
Alleen het zingen nog even, maar dat is slechts een formaliteit.![]()
Mooi, snel 1 teen afhakken en dan staan we dus volledig in de finale.quote:
Oh dat draaien we speciaal voor jou de 14e even danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, ik liep vandaag in Deventer en daar was een draaiorgel () en die speelde een paar keer het liedje van Sieneke.
Appeltje eitje!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, snel 1 teen afhakken en dan staan we dus volledig in de finale.
Oh, ik vind het liedje an sich wel leuk (op een guilty pleasure-achtige manier), maar niet op een draaiorgel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat draaien we speciaal voor jou de 14e even dan
Omdat je het zo graag hebt
Jij jat zelfs bij je kleine neefje nog frietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah na 6 broodjes van Nikkie, patat van mijn neefje van 5 en kapsalon heb ik ff geen honger meer.
ja.....hij eet zelf zijn bord toch amper leeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 05:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij jat zelfs bij je kleine neefje nog friet?
Krijgt vast de kans niet als ome Toek er isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja.....hij eet zelf zijn bord toch amper leeg.
hou ook van jou schatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijgt vast de kans niet als ome Toek er is
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef Toekito het volgende:
* Toekito is ineens zijn benen kwijt
Uhhhm Takaiki je hebt mijn benen weggezapt....
quote:
en dus mag ik uitdrogen, wat een liefde weer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef Takaiki het volgende:
[..], ik drink maar 1 mok 's avonds en die heb ik net op, dus ik loop niet meer naar de koffieautomaat ....
Jij ging zelf in de weg staanquote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dus mag ik uitdrogen, wat een liefde weer.
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.quote:
Ik heb gezapt, niet getraptquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Jezuskriebel, grow some ballsquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Dat hoeft de GKL niet te weten.quote:
Captain Picard?!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.quote:
soms zie ik het, maar niet veel inderdaad. Maar ik pas erg goed opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Denk ik er eindelikk aan het hotel te bellen, heeft sabina s'maandags vrij
Dan morgen maar terugbellen, er waren iig nog kamers zat
Ja, morgen is ze er wel dus dan bel ik terugquote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze er morgen wel weer?
Ik geloof dat 'Romy' er ook van weet. Als je uitlegt dat het een afgesproken dingetje met Sabina is en dat er meerdere kamers onder die voorwaarden geboekt zijn voor de 14e kunnen ze het vast vinden hoor. Maar tot morgen wachten kan dan ook natuurlijk, als er nog genoeg kamers zijn
Dannyquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
hont22, gvd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Wees blij dat je er de eerste keer nog niet bij was, toen moesten we codewoord HONT22 zeggen
Ik zal die terugleeslink eens zoeken, het was echt hilarisch, niemand durfde meer te bellenquote:
Ik ookquote:
Ik heb gejankt van het lachen vorige keer, meerdere kerenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Nou ik wil gewoon een tweepersoonskamer en voor de zekerheid heb ik er nog een van Bienvenue en een van Milano achter de hand dus ik hoef in ieder geval niet onder de brug te slapen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Well jammer dat Airport niet met een B begint.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dopen het gewoon om tot het Bairport (Klinkt als een haven voor dikke behaarde homo's! Win-win!).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het eventueel boeken met codewoord. Sowieso, alles waar telefonisch contact bij komt kijken, daar krijg ik nu al vlekken van
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Qwea het volgende:
Verder als mensen gaan bellen, vraag dan naar de reservering ( je krijgt receptie eerst) en dan zeg je dat je 26 januari wilt boeken met codewoord hont22 () (ze moest zo lachen. ZIJN JULLIE AFGELOPEN MEI OOK GEWEEST????
) dan komt het allemaal naast en tegenover elkaar
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Dat codewoord![]()
![]()
Ik pies zowat in mn broek
En thanks voor 't boeken, Q
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man had haar aan de lijn, maar goed ook met dat hont gedoe
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
online reserveren en bij opmerkingen 'hond22'
Tadaaaa
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaat het dus fout want Hont22.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert, cat22 ga van die telefoon af, iemand is al naar de kamerreserveringen aan het bellen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hallon met Cat22! Ik wil een kamer met de code hont22! Alstublaft!"
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:45 schreef franklop het volgende:
zal wel vreemd zijn als ze daar dan 'That's is why birds don't fly' zingen, denkt iedereen dat alles aan de grond blijft die dag
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stel me nu ook voor dat als we daar aankomen dat we dan ergens in een steegje achterom een deur moeten hebben, daar aanbellen, er een luikje in de deur opengaat en er twee ogen zichtbaar zijn "wat is het codewoord?", en dat wij dan "hont22" fluisteren alvorens we binnengelaten worden, waar Sabine ons verder dan heel hartelijk begroet.
jaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
ANOUK MOET ZO REPETEREN
En er komen filmpjes van alle repetities online. Ik ben zenuwachtig, valt het op?
nou ja..ehmm..die weten het wachtwoord dan niet hequote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Bart het volgende:
Vraag me dan wel weer af wat er gebeurt met mensen die het wachtwoord niet weten.
Ik heb afgelopen weekend genoeg gedronken voor de hele weekquote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
tijd voor een flinke lading drank erin om te kalmeren.
Dus er zit niet zo'n valluik onder de deurmat buiten, waardoor je naar beneden valt in het kolenhok van de verwarmingsinstallatie, alwaar een dikke naakte neger staat om je aan te sporen het vuur op te stoken?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou ja..ehmm..die weten het wachtwoord dan niet he
met je taartquote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend genoeg gedronken voor de hele week![]()
If you like pina coladaaaaaaaaaaa and getting caught in the rain
Heb je de foto's gezien?quote:
leugens!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus er zit niet zo'n valluik onder de deurmat buiten, waardoor je naar beneden valt in het kolenhok van de verwarmingsinstallatie, alwaar een dikke naakte neger staat om je aan te sporen het vuur op te stoken?
ik zag wat langskomen op mn wallquote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien?
Vooral die dat ik de halve taart in mijn snavel kreeg?
Tegenwoordig welquote:
Jij komt niet uit rotterdam zeker?quote:
Nee gelukkig niet!quote:
Ik vind het zo eng; elke x als ik anouk zie dan denk ik dat ik mn ex ziequote:
quote:
Neee, wat vindt iedereen daar toch leuk aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
En deze gaan we een keer of tig draaien de 14e
Als je die heel hard hoort ga je automatisch wiebelenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neee, wat vindt iedereen daar toch leuk aan.!
Vind je dat HEYHEYHEY-stuk het leukst?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die heel hard hoort ga je automatisch wiebelen
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat HEYHEYHEY-stuk het leukst?
WTF!!1111quote:
Blijft verbazingwekkend dat het dezelfde dude is die met lang haar op die fiets reed in z'n eerste (denk ik) videoclip.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
En ik vind het leuk dat het de zoon is van die Growing Pains vader
Maar dat heeft verder weinig met het nummer te maken. Je ziet het wel goed
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend dat het dezelfde dude is die met lang haar op die fiets reed in z'n eerste (denk ik) videoclip.
Het valt me op dat al zijn nummers op youtube miljoenen views heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
die gozert heeft ook toffe jazz platen gemaakt na zn onedayfly nummertje
Maar jij kan dan weer lekker bellen blazenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt me op dat al zijn nummers op youtube miljoenen views heeft![]()
Wist helemaal niet van zijn bestaan tot afgelopen weekend
BARBAAAAAAR dat ik ben.
Die is ook tof jaquote:
Elegante foto's hequote:Op maandag 6 mei 2013 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer lekker bellen blazen
Die tweede is briljant inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Elegante foto's he![]()
Vooral die tweede. Ingetje vond het prima als ik die er bij zette![]()
En voor de rest ook allemaal hippe muziek he?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
En deze gaan we een keer of tig draaien de 14e
A! Multitasken; altijd handigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik wilde de 14e 'gebruiken' om een hoop hugs uit te delen
We moeten nog wel ff zorgen dat die broek bij mij komtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
En qua matching onderbroekjes hebben we de 14e ook weer een SCOOOOOOOOOORE
Ja, voor en na het Eurovisie gaan we deze keer eens lekker andere muziek draaienquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
En voor de rest ook allemaal hippe muziek he?Dan gaan we lekker dansen
Heb je ff?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor en na het Eurovisie gaan we deze keer eens lekker andere muziek draaien
Ik heb tot nu toe Blurred Lines, Feel this moment (Aguilera ft nogwat) en Timberlake let the groove get in. Dus als je nog een wens hebt, gil!
Nou ik moet nu ff snel boodschappen doen want ik moet op tijd thuis zijn als Anouk moet repeteren (quote:
The Script met if you could see me now (gezellig nummer...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor en na het Eurovisie gaan we deze keer eens lekker andere muziek draaien
Ik heb tot nu toe Blurred Lines, Feel this moment (Aguilera ft nogwat) en Timberlake let the groove get in. Dus als je nog een wens hebt, gil!
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik moet nu ff snel boodschappen doen want ik moet op tijd thuis zijn als Anouk moet repeteren (![]()
) maar gooi ze gewoon maar hier hoor
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Fascination het volgende:
Nee, Oognip, we gaan niet One Direction draaien.
je vergeet thrift shop en can't hold usquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
The Script met if you could see me now (gezellig nummer...)
Koningslied
Armin van Buuren featuring trevor guthrie met this is what it feels like (Armada)
Pink met just give me a reason
Showtek - slow down
Showtek en Justin Prime - Canonball
will.i.am ft. justin bieber - #thatpower (Interscope)
Misschien niet allemaal even gezellig maar wel mooi
Hooguit hun 'One dayyyyy or anotherrrrrr I'm gonna getcha getcha getcha'quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Fascination het volgende:
Nee, Oognip, we gaan niet One Direction draaien.
Ik vind deze wel serieus leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
One Direction![]()
![]()
![]()
Justin Bieber is dan een stuk beter he?
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik houd zo van het gehyper
En tis maar twee weken per jaar, dus ik ga er dan helemaal voor
Die vind ik ook best tofquote:
PICSquote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Oognip het volgende:
Het is bijna 14 uur en ik zit nog ongedoucht op de bank in m'n ubermooie pyjama
Ga nou naar de supermarkt, straks mis je het!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik lag zaterdag om half zes in mijn nest, ik moet nog steeds bijtrekken
#tisdeleeftijd
Oh jaquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga nou naar de supermarkt, straks mis je het!!!!
Be careful what you wish forquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag of de caissiere FOK! kent.quote:
quote:
misschien krijgt ze als BFer wel korting.quote:
BFer?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien krijgt ze als BFer wel korting.
Ze is nog bezig, ze heeft nog tijd.quote:
iets oranjequote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
Oeh, tis volgende week al!!!
WAT MOET IK AAHAAAN
Doet niet mobielquote:Op maandag 6 mei 2013 15:28 schreef Greys het volgende:
Luisteren jullie live mee met haar repetitie?
Ze stapt nu net het podium op
http://escxtra.com/malmolive
Mag hopen op dit weer!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Niets?quote:
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Uhuh, op de melodie van Blurred Lines!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
all inquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand me deze keer dan even op de hoogte stelt dan wel ja
Kom je zo makkelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
potentiele naakte vrouwens bij de meet.... ik kom !
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
hihi jij insinueert een heel andere vorm van het woord.quote:
Ja sorry, we zijn de hele nacht bezig geweest dus toen jij kwam hadden we echt geen puf meer om jou onder handen te nemenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je nu alvast een gedeelte kappen? Scheelt maandagavond weerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dan moet ik me van te voren wel even ontharen.
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je nu alvast een gedeelte kappen? Scheelt maandagavond weer
vergeet je snor nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.
Moet ik je helpen of lukt dat zelf?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.
Je mag wel helpen, ja. Op m'n rug is nog best lastig.quote:
Griekenland is tofquote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
Moet nog steeds de nummers van de tweede halve finale beluisteren.
Kinkyquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag wel helpen, ja. Op m'n rug is nog best lastig.
Greys, nee.quote:
En toch staat het boven Nederland in de oddscheckerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Fascination het volgende:
Duitsland.!!!!!!11111111
Wat een ongeinspireerde bagger.
Ok dan is het goedquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit jaar zal ik er niet bij zijn. Maar in gedachte wel natuurlijk, en ook meezingend.
Ok! Leuk jullie weer te zien volgende weekquote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw en ik eten volgende week niet mee. Niet omdat we Henk's kookkunsten niet vertrouwen, maar omdat het dan wat te krap wordt.
Zeven uur.quote:
Je was er verleden jaar ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit jaar zal ik er niet bij zijn. Maar in gedachte wel natuurlijk, en ook meezingend.
die boze blik............ik ga vast de schuilkelder inquote:
vanaf Hoelaat is de kroeg open?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
oh yeaaaaah!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
Drie uur denk ikquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur denk ik
Heb in elk geval al laten weten dat er vanaf vier uur al mensen van ons komen (de hotellers en wie nog meer vroeg willen komen om er gewoon een lekker lang dagje van te maken).
prima. Kom ik rechtstreeks vanaf werkquote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur denk ik
Heb in elk geval al laten weten dat er vanaf vier uur al mensen van ons komen (de hotellers en wie nog meer vroeg willen komen om er gewoon een lekker lang dagje van te maken).
oke dan kan ik er wel ongeveer zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
week later dacht ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef Murmeli het volgende:
wanneer is eigenlijk de finale en wat doen we als ze daarin terecht komt? gaan we dan weer zuipen bij Henk?
En wanneer is de finale eigenlijk?
zaterdagavond en wat we dan doen moet je aan de ESFQueen vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef Murmeli het volgende:
wanneer is eigenlijk de finale en wat doen we als ze daarin terecht komt? gaan we dan weer zuipen bij Henk?
En wanneer is de finale eigenlijk?
nee want dan hebben we dat gehijg er meteen gratis bij en dat vind ik niet nodig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
als ze dit soort nummers gaat zingen dan hadden we beter Ilse de Lange ofzo kunnen sturen
wat is er nou weer mis met Ilse? ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee want dan hebben we dat gehijg er meteen gratis bij en dat vind ik niet nodig.
Volgend jaar. Dan houden we als gastland het ESF gewoon in het Heracles-stadion.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
als ze dit soort nummers gaat zingen dan hadden we beter Ilse de Lange ofzo kunnen sturen
Is hij de mol?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Toekito had zijn telefoon al in de aanslag
daar past de ESF fok! meet niet eens inquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar. Dan houden we als gastland het ESF gewoon in het Heracles-stadion.
nou jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Murmeli het volgende:
toek heeft niks beters te doen denk ik.
die wilde de kroeg in maar er ging niemand.
wij zijn saai.
ik mag niet op Nederland stemmen toch??quote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Toekito had zijn telefoon al in de aanslag
Nee daar ben ik te chaotisch voorquote:
IEMAND ZAL HET TOCH MOETEN DOEN!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag niet op Nederland stemmen toch??
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
Als je het graag wil, zullen wij het niet verklappenquote:
dat snap ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het graag wil, zullen wij het niet verklappen
Overigens woon ik al een aantal jaar in België, en vond ik het tot nu toe altijd zonde van het geld om op kansloze figuren als Hind of Sieneke te stemmen.
Volgens mij kún je niet op Nederland stemmenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja
[..]
ik mag niet op Nederland stemmen toch??
[..]
Nee daar ben ik te chaotisch voor
Toekje kan vast wel wat regelen met zijn grote baasquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij kún je niet op Nederland stemmen
Gaat het registeren van nummers alleen uit van landnummers of ook de gebruikte zendmasten?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
En als ik een simkaart meeneem uit het buitenland haha
De zendmasten, neem ik aan. Anders had Azerbeidzjan geen mensen op vakantie hoeven te sturen om vanuit een ander land op zichzelf te stemmen, maar alleen wat sim-kaarten moeten importeren.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat het registeren van nummers alleen uit van landnummers of ook de gebruikte zendmasten?
Ik heb er zeer weinig verstand vanquote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zendmasten, neem ik aan. Anders had Azerbeidzjan geen mensen op vakantie hoeven te sturen om vanuit een ander land op zichzelf te stemmen, maar alleen wat sim-kaarten moeten importeren.
Maar ik zal het volgende week eens proberen
Zal eens voor de grap vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toekje kan vast wel wat regelen met zijn grote baas
Kom je met ons de halve finale kijken?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is dat geen echt toeval dat het ABBA museum nu is geopend in Stockholm![]()
ik wil ook naar het ABBA museum![]()
Je bent nu in het halve finale meettopic aan het postenquote:
oh ja sorry ik ga eerst maar ff de OP doorlezen danquote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent nu in het halve finale meettopic aan het posten
Alle info staat in de OP!
samenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
vast nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
Wij hadden dat sneller geregeld he?quote:
Ze weten vast niet dat er maar één bruidssuite is!quote:
schattig tochquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze weten vast niet dat er maar één bruidssuite is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |