dat snap ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het graag wil, zullen wij het niet verklappen
Overigens woon ik al een aantal jaar in België, en vond ik het tot nu toe altijd zonde van het geld om op kansloze figuren als Hind of Sieneke te stemmen.
Volgens mij kún je niet op Nederland stemmenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja
[..]
ik mag niet op Nederland stemmen toch??
[..]
Nee daar ben ik te chaotisch voor
Toekje kan vast wel wat regelen met zijn grote baasquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij kún je niet op Nederland stemmen
Gaat het registeren van nummers alleen uit van landnummers of ook de gebruikte zendmasten?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
En als ik een simkaart meeneem uit het buitenland haha
De zendmasten, neem ik aan. Anders had Azerbeidzjan geen mensen op vakantie hoeven te sturen om vanuit een ander land op zichzelf te stemmen, maar alleen wat sim-kaarten moeten importeren.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat het registeren van nummers alleen uit van landnummers of ook de gebruikte zendmasten?
Ik heb er zeer weinig verstand vanquote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zendmasten, neem ik aan. Anders had Azerbeidzjan geen mensen op vakantie hoeven te sturen om vanuit een ander land op zichzelf te stemmen, maar alleen wat sim-kaarten moeten importeren.
Maar ik zal het volgende week eens proberen
Zal eens voor de grap vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toekje kan vast wel wat regelen met zijn grote baas
Kom je met ons de halve finale kijken?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is dat geen echt toeval dat het ABBA museum nu is geopend in Stockholm![]()
ik wil ook naar het ABBA museum![]()
Je bent nu in het halve finale meettopic aan het postenquote:
oh ja sorry ik ga eerst maar ff de OP doorlezen danquote:Op maandag 6 mei 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent nu in het halve finale meettopic aan het posten
Alle info staat in de OP!
samenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
vast nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Hebben Schunckelstar en MPG nu al een kamer geboekt?
Wij hadden dat sneller geregeld he?quote:
Ze weten vast niet dat er maar één bruidssuite is!quote:
schattig tochquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze weten vast niet dat er maar één bruidssuite is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |