oke dan kan ik er wel ongeveer zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
week later dacht ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef Murmeli het volgende:
wanneer is eigenlijk de finale en wat doen we als ze daarin terecht komt? gaan we dan weer zuipen bij Henk?
En wanneer is de finale eigenlijk?
zaterdagavond en wat we dan doen moet je aan de ESFQueen vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef Murmeli het volgende:
wanneer is eigenlijk de finale en wat doen we als ze daarin terecht komt? gaan we dan weer zuipen bij Henk?
En wanneer is de finale eigenlijk?
nee want dan hebben we dat gehijg er meteen gratis bij en dat vind ik niet nodig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
als ze dit soort nummers gaat zingen dan hadden we beter Ilse de Lange ofzo kunnen sturen
wat is er nou weer mis met Ilse? ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee want dan hebben we dat gehijg er meteen gratis bij en dat vind ik niet nodig.
Volgend jaar. Dan houden we als gastland het ESF gewoon in het Heracles-stadion.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
als ze dit soort nummers gaat zingen dan hadden we beter Ilse de Lange ofzo kunnen sturen
Is hij de mol?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Toekito had zijn telefoon al in de aanslag
daar past de ESF fok! meet niet eens inquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar. Dan houden we als gastland het ESF gewoon in het Heracles-stadion.
nou jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Murmeli het volgende:
toek heeft niks beters te doen denk ik.
die wilde de kroeg in maar er ging niemand.
wij zijn saai.
ik mag niet op Nederland stemmen toch??quote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Toekito had zijn telefoon al in de aanslag
Nee daar ben ik te chaotisch voorquote:
IEMAND ZAL HET TOCH MOETEN DOEN!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag niet op Nederland stemmen toch??
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |