Ze is nog bezig, ze heeft nog tijd.quote:
iets oranjequote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
Oeh, tis volgende week al!!!
WAT MOET IK AAHAAAN
Doet niet mobielquote:Op maandag 6 mei 2013 15:28 schreef Greys het volgende:
Luisteren jullie live mee met haar repetitie?
Ze stapt nu net het podium op
http://escxtra.com/malmolive
Mag hopen op dit weer!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Niets?quote:
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Uhuh, op de melodie van Blurred Lines!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
all inquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand me deze keer dan even op de hoogte stelt dan wel ja
Kom je zo makkelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
potentiele naakte vrouwens bij de meet.... ik kom !
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
hihi jij insinueert een heel andere vorm van het woord.quote:
Ja sorry, we zijn de hele nacht bezig geweest dus toen jij kwam hadden we echt geen puf meer om jou onder handen te nemenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je nu alvast een gedeelte kappen? Scheelt maandagavond weerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dan moet ik me van te voren wel even ontharen.
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je nu alvast een gedeelte kappen? Scheelt maandagavond weer
vergeet je snor nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.
Moet ik je helpen of lukt dat zelf?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan doe ik vanavond m'n rug wel vast.
Je mag wel helpen, ja. Op m'n rug is nog best lastig.quote:
Griekenland is tofquote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
Moet nog steeds de nummers van de tweede halve finale beluisteren.
Kinkyquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag wel helpen, ja. Op m'n rug is nog best lastig.
Greys, nee.quote:
En toch staat het boven Nederland in de oddscheckerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Fascination het volgende:
Duitsland.!!!!!!11111111
Wat een ongeinspireerde bagger.
Ok dan is het goedquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit jaar zal ik er niet bij zijn. Maar in gedachte wel natuurlijk, en ook meezingend.
Ok! Leuk jullie weer te zien volgende weekquote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw en ik eten volgende week niet mee. Niet omdat we Henk's kookkunsten niet vertrouwen, maar omdat het dan wat te krap wordt.
Zeven uur.quote:
Je was er verleden jaar ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit jaar zal ik er niet bij zijn. Maar in gedachte wel natuurlijk, en ook meezingend.
die boze blik............ik ga vast de schuilkelder inquote:
vanaf Hoelaat is de kroeg open?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
oh yeaaaaah!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur.
De soep vooraf wordt trouwens een soepje van snoeptomaatjes. Die schijnt goddelijk te zijn
Drie uur denk ikquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur denk ik
Heb in elk geval al laten weten dat er vanaf vier uur al mensen van ons komen (de hotellers en wie nog meer vroeg willen komen om er gewoon een lekker lang dagje van te maken).
prima. Kom ik rechtstreeks vanaf werkquote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur denk ik
Heb in elk geval al laten weten dat er vanaf vier uur al mensen van ons komen (de hotellers en wie nog meer vroeg willen komen om er gewoon een lekker lang dagje van te maken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |