Ze is nog bezig, ze heeft nog tijd.quote:
iets oranjequote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
Oeh, tis volgende week al!!!
WAT MOET IK AAHAAAN
Doet niet mobielquote:Op maandag 6 mei 2013 15:28 schreef Greys het volgende:
Luisteren jullie live mee met haar repetitie?
Ze stapt nu net het podium op
http://escxtra.com/malmolive
Mag hopen op dit weer!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Niets?quote:
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
WAT MOET IK AAHAAAN
Uhuh, op de melodie van Blurred Lines!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
all inquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo min mogelijk! Des te leuker met strippoker 's nachtsdat gaan we toch wel doen zeker, net als de vorige keer?
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelfquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand me deze keer dan even op de hoogte stelt dan wel ja
Kom je zo makkelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
potentiele naakte vrouwens bij de meet.... ik kom !
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yns en ik hadden het de vorige keer te druk met ons zelf
hihi jij insinueert een heel andere vorm van het woord.quote:
Ja sorry, we zijn de hele nacht bezig geweest dus toen jij kwam hadden we echt geen puf meer om jou onder handen te nemenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen ik de volgende ochtend in mijn ondergoed door je kamer liep was het te laat he?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |