jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.quote:
Ik heb gezapt, niet getraptquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Jezuskriebel, grow some ballsquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Dat hoeft de GKL niet te weten.quote:
Captain Picard?!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.quote:
soms zie ik het, maar niet veel inderdaad. Maar ik pas erg goed opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Denk ik er eindelikk aan het hotel te bellen, heeft sabina s'maandags vrij
Dan morgen maar terugbellen, er waren iig nog kamers zat
Ja, morgen is ze er wel dus dan bel ik terugquote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze er morgen wel weer?
Ik geloof dat 'Romy' er ook van weet. Als je uitlegt dat het een afgesproken dingetje met Sabina is en dat er meerdere kamers onder die voorwaarden geboekt zijn voor de 14e kunnen ze het vast vinden hoor. Maar tot morgen wachten kan dan ook natuurlijk, als er nog genoeg kamers zijn
Dannyquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
hont22, gvd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Wees blij dat je er de eerste keer nog niet bij was, toen moesten we codewoord HONT22 zeggen
Ik zal die terugleeslink eens zoeken, het was echt hilarisch, niemand durfde meer te bellenquote:
Ik ookquote:
Ik heb gejankt van het lachen vorige keer, meerdere kerenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Nou ik wil gewoon een tweepersoonskamer en voor de zekerheid heb ik er nog een van Bienvenue en een van Milano achter de hand dus ik hoef in ieder geval niet onder de brug te slapen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Well jammer dat Airport niet met een B begint.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dopen het gewoon om tot het Bairport (Klinkt als een haven voor dikke behaarde homo's! Win-win!).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het eventueel boeken met codewoord. Sowieso, alles waar telefonisch contact bij komt kijken, daar krijg ik nu al vlekken van
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Qwea het volgende:
Verder als mensen gaan bellen, vraag dan naar de reservering ( je krijgt receptie eerst) en dan zeg je dat je 26 januari wilt boeken met codewoord hont22 () (ze moest zo lachen. ZIJN JULLIE AFGELOPEN MEI OOK GEWEEST????
) dan komt het allemaal naast en tegenover elkaar
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Dat codewoord![]()
![]()
Ik pies zowat in mn broek
En thanks voor 't boeken, Q
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man had haar aan de lijn, maar goed ook met dat hont gedoe
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
online reserveren en bij opmerkingen 'hond22'
Tadaaaa
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaat het dus fout want Hont22.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert, cat22 ga van die telefoon af, iemand is al naar de kamerreserveringen aan het bellen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hallon met Cat22! Ik wil een kamer met de code hont22! Alstublaft!"
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:45 schreef franklop het volgende:
zal wel vreemd zijn als ze daar dan 'That's is why birds don't fly' zingen, denkt iedereen dat alles aan de grond blijft die dag
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stel me nu ook voor dat als we daar aankomen dat we dan ergens in een steegje achterom een deur moeten hebben, daar aanbellen, er een luikje in de deur opengaat en er twee ogen zichtbaar zijn "wat is het codewoord?", en dat wij dan "hont22" fluisteren alvorens we binnengelaten worden, waar Sabine ons verder dan heel hartelijk begroet.
jaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
ANOUK MOET ZO REPETEREN
En er komen filmpjes van alle repetities online. Ik ben zenuwachtig, valt het op?
nou ja..ehmm..die weten het wachtwoord dan niet hequote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Bart het volgende:
Vraag me dan wel weer af wat er gebeurt met mensen die het wachtwoord niet weten.
Ik heb afgelopen weekend genoeg gedronken voor de hele weekquote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
tijd voor een flinke lading drank erin om te kalmeren.
Dus er zit niet zo'n valluik onder de deurmat buiten, waardoor je naar beneden valt in het kolenhok van de verwarmingsinstallatie, alwaar een dikke naakte neger staat om je aan te sporen het vuur op te stoken?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou ja..ehmm..die weten het wachtwoord dan niet he
met je taartquote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend genoeg gedronken voor de hele week![]()
If you like pina coladaaaaaaaaaaa and getting caught in the rain
Heb je de foto's gezien?quote:
leugens!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus er zit niet zo'n valluik onder de deurmat buiten, waardoor je naar beneden valt in het kolenhok van de verwarmingsinstallatie, alwaar een dikke naakte neger staat om je aan te sporen het vuur op te stoken?
ik zag wat langskomen op mn wallquote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien?
Vooral die dat ik de halve taart in mijn snavel kreeg?
Tegenwoordig welquote:
Jij komt niet uit rotterdam zeker?quote:
Nee gelukkig niet!quote:
Ik vind het zo eng; elke x als ik anouk zie dan denk ik dat ik mn ex ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |