Toen kregen we het kado.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kutje! Kom je nu mee. Dus de enige die duurder uit is in het airport ben ik, en dat zal me jeuken. Dus voortaan gelijk airport!
Jawelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact.![]()
Airport heeft vast geen zelf te roosteren brood.
Voor mij is het uiteindelijk een euro of 7/8 duurder nu, maar dat wordt alweer verrekend met de taxikosten denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kutje! Kom je nu mee. Dus de enige die duurder uit is in het airport ben ik, en dat zal me jeuken. Dus voortaan gelijk airport!
Ik mail haar straks ff of ze het er bij jullie ook bij doet, ze wist niet dat jullie bij onze groep hoordenquote:
Pleuris, ik dacht : jeeeej croissants! Nou mooi nie. Lidl yoghurt en jamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, kan het ontbijt wel op tegen de luxe en overdaad van Bienvenuw?
Ik moet er ook zo mee lachen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh super, dank je!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail haar straks ff of ze het er bij jullie ook bij doet, ze wist niet dat jullie bij onze groep hoorden
Euroshopper toastbroodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleuris, ik dacht : jeeeej croissants! Nou mooi nie. Lidl yoghurt en jam
Oooooh! Lief van d'r!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sabine even gebeld net
Om te zeggen dat ik er de vorige keer heb geslapen, ze wist het nog "van het indianenjurkje"()
Om haar te verzekeren dat ze echt niet in de ziek wordt genomen.
Oh en het ontbijt is een kadootje van haar, een extraatje omdat we zo ver van te voren boeken
Fix ik nu!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail haar straks ff of ze het er bij jullie ook bij doet, ze wist niet dat jullie bij onze groep hoorden
Hater.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleuris, ik dacht : jeeeej croissants! Nou mooi nie. Lidl yoghurt en jam
Blijf dr nou niet mailen! Die word er strax schijtziek vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Lief van d'r!
Ik ga haar even mailen om te bedanken voor het ontbijtje.![]()
Ze vindt ons vast dooreng nu.
Zelf werken? O gottegottegottttt.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel
En zelf te persen sinaasappels.
In high tech apparaten
Ging Greys haar niet bellen nog?quote:
Nee, jij dan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blijf dr nou niet mailen! Die word er strax schijtziek van
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stel me nu ook voor dat als we daar aankomen dat we dan ergens in een steegje achterom een deur moeten hebben, daar aanbellen, er een luikje in de deur opengaat en er twee ogen zichtbaar zijn "wat is het codewoord?", en dat wij dan "hont22" fluisteren alvorens we binnengelaten worden, waar Sabine ons verder dan heel hartelijk begroet.
Ja dat stond ook in onze mailquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
IK SNAP HET NIET MEER!!!
Onze reservering :
[..]
Oke, dat is dus die van Greys en mij.
[..]
Die van Muis.
Dus het is gewioomn inc onbitj
Heb greys al geapptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ging Greys haar niet bellen nog?
[..]
Nee, jij dan!![]()
En te laat, ik heb al gemaild.
Maar je kamerimperium danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in onze mail![]()
En ook bevestiging van afzegging Milano en Bienvenue * opgelucht is*
Wat lief van Sabinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sabine even gebeld net
Om te zeggen dat ik er de vorige keer heb geslapen, ze wist het nog "van het indianenjurkje"()
Om haar te verzekeren dat ze echt niet in de ziek wordt genomen.
Oh en het ontbijt is een kadootje van haar, een extraatje omdat we zo ver van te voren boeken
Als je komt kun je toch ook komen voorpretten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:52 schreef tombolafan het volgende:
GOFFER KOMT HARA OOK?En ik misschien niet, stommmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik wil mee voorpretten enzo
meh
Ze moet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef Cat22 het volgende:
En als je niet komt kun je ons hier online uitlachen over het hotel- en ander gedoe.
Zegdan hoe duuuuuur!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef Qwea het volgende:
ooooooh die suite valt nog best mee qua prijs!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
OOOH MY GEEEEEEE
er zit een minibar in de kamert!
niet duur!quote:
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Tombo komt heel heel heel misschien, zeg maar 0,01% kans
Ga er maar vanuit van niet
dat zeg ik. En een vette big ass jakoesie!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ach, we kennen er mensen, die jakoesie komt wel goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat zeg ik. En een vette big ass jakoesie!
Tja, je kunt niet álles hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef tombolafan het volgende:
Ja fuck it, NOOIT kom jij naar meets waar ik ben, en nu ineens welquote:
AFTERPARTY OVER THEEEEHEEERE!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, we kennen er mensen, die jakoesie komt wel goed.
En zij hebben aparte woonkamer = afterpartyyyy!
Jij zat tegen mij te bitchen, je blijft maar mooi in je eigen hokquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, we kennen er mensen, die jakoesie komt wel goed.
En zij hebben aparte woonkamer = afterpartyyyy!
Daarom, moet je maar even afknijpen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja fuck it, NOOIT kom jij naar meets waar ik ben, en nu ineens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |