jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.quote:
Ik heb gezapt, niet getraptquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Jezuskriebel, grow some ballsquote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar heb me net ziek afgemeld. Met als reden dat er ene Takaiki op mijn ziel getrapt heeft.
Dat hoeft de GKL niet te weten.quote:
Captain Picard?!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.quote:
soms zie ik het, maar niet veel inderdaad. Maar ik pas erg goed opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb het hier op Fok! nog nooit gezien eigenlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
Denk ik er eindelikk aan het hotel te bellen, heeft sabina s'maandags vrij
Dan morgen maar terugbellen, er waren iig nog kamers zat
Ja, morgen is ze er wel dus dan bel ik terugquote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze er morgen wel weer?
Ik geloof dat 'Romy' er ook van weet. Als je uitlegt dat het een afgesproken dingetje met Sabina is en dat er meerdere kamers onder die voorwaarden geboekt zijn voor de 14e kunnen ze het vast vinden hoor. Maar tot morgen wachten kan dan ook natuurlijk, als er nog genoeg kamers zijn
Dannyquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat hoeft de GKL niet te weten.
grote kale leider
hont22, gvd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Wees blij dat je er de eerste keer nog niet bij was, toen moesten we codewoord HONT22 zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |