Dat was in mei wel zo geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Gebeurt het betalen van de kamers terplekke?
Ik geloof dat ik dan een eenpersoonskamer kan gaan boekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]Is je kerel al blij met ons?
Zullen we nog een x omboeken?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi ha ho! Wat een bak!quote:
Kamer reserveren bij Airport Hotel:quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Die heb ik ook, plus :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het is allemaal duidelijk zo. Ik zal straks nog even vanuit het systeem bevestigingen door laten sturen.
Bedankt!
Kind Regardz
XXXXX
medewerker reserveringen airport hotel Rotterdam-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
NEE ZE MOETEN ALS ZE DE RECEPTIE KRIJGEN VRAGEN NAAR KAMERRESERVERINGEN! DAS EEN APARTE AFDELINGquote:
quote:
quote:Kamer reserveren bij Airport Hotel:
Het hotel is op de hoogte dat we komen. Geef aan de receptie door dat er een reservering staat voor de 26e (codewoord: hont22), dan wordt je kamer naast of tegenover de andere kamers van meeters geboekt. Kamers met tussendeur zijn er niet. ERIK JEZUS KLAAS gewoon aan Q vragen die belt wel voor je.
quote:
Echt hequote:
..-. ..- -.-. -.- / -.-- --- ..-quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Echt he
Beter ga je morse code leren hoor!
Shan't do nothing if you don't say please.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Qwea het volgende:
Muis, wijzig die OP, cat komt al per DM janken dat ik voor dr moet bellenD egroeten
*kamer van Muis afbeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shan't do nothing if you don't say please.
*kras*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Qwea het volgende:
Muis, wijzig die OP, cat komt al per DM janken dat ik voor dr moet bellenD egroeten
En dan gaat het dus fout want Hont22.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
online reserveren en bij opmerkingen 'hond22'
Tadaaaa
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaat het dus fout want Hont22.
Ik las de zin en ben nu buiten adem.quote:
89 + 27,50 = 116,50quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
Hoeveel kost een driepersoontje ook alweer?
quote:
DAT STOND NIET IN DE OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |