Ga je een hotel bouwen dan voor onsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:51 schreef indaha het volgende:
Stressen dadelijk heb ik 3 kamers in Rotterdam, het lijkt wel monopoly
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb zojuist bij Sabine van de reserveringen 3 reserveringen gemaakt. En omdat ik nogal een control freak ben wilde ik toch nog even checken of ik het allemaal goed had doorgegeven.
Ik heb 2, 2 persoonskamers geboekt met tussendeur voor 26 Januari 2012. En een andere 2 persoonskamer op naam van Muis aan 1 van de kanten van de al reeds geboekte kamers met tussendeur, ook op 26 Januari.
Tevens heb ik het codewoord hond22 afgesproken met Sabine voor mensen die bellen om ook te reserveren op 26 Januari zodat zij naast of tegenover ons komen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om even na te kijken of ik dit goed heb doorgegeven? (ik ken mezelf) En het bevestigen?
Alvast vriendelijke bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groeten,
Een onzeker leeuwtje
Ik zou nog een keer mailen. En nog eens extra zodat Raymond kan verifieren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Qwea het volgende:
ooh crap, er staat 2012 maar dat is 2013nou dat zullen ze zelf ook wel snappen
Slowpoke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef indaha het volgende:
Ja we hebben een kamer![]()
*O
Dus we kunnen erbij in de hotellijst
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer mailen. En nog eens extra zodat Raymond kan verifieren.
Als ik de lotto win is dat het eerste wat ik doe en dan bij Henk in de straat, lekker gemakkelijk om in bed te rollen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je een hotel bouwen dan voor ons?
Had je Sabine aan de lijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef indaha het volgende:
Ja we hebben een kamer![]()
*O
Dus we kunnen erbij in de hotellijst
Huur dan ook iemand in om die troela een paar deuren verder die altijd loopt de zeiken over geluidsoverlast te verwijderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik de lotto win is dat het eerste wat ik doe en dan bij Henk in de straat, lekker gemakkelijk om in bed te rollen dan
Okeequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:00 schreef Qwea het volgende:
Muis, zet in de Op nog ff voor reserveringen het woord kameris nog duidelijker
En er staat hond en ik heb hont doorgegeven , dadelijk zitten we op de verkeerde etagequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Qwea het volgende:
ooh crap, er staat 2012 maar dat is 2013nou dat zullen ze zelf ook wel snappen
Ik kan moeilijk hont in een mailtje zettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:01 schreef indaha het volgende:
[..]
En er staat hond en ik heb hont doorgegeven , dadelijk zitten we op de verkeerde etage
Die krijgt een one way ticket naar Timboektoequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huur dan ook iemand in om die troela een paar deuren verder die altijd loopt de zeiken over geluidsoverlast te verwijderen.
Ja mijn man had haar aan de lijn, maar goed ook met dat hont gedoequote:
*editten gaat*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
Ooh in de Op staat helemaal niet dat ze moeten vragen naar kamerreserveringen!
Receptie weet van niks namelijk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man had haar aan de lijn, maar goed ook met dat hont gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |