Kom kom, we weten allebei dat het niet aan de stad ligt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef sp3c het volgende:
lopend van de tram naar die tent varieert iig ergens tussen 5 en 30 minuten
Rotterdam is raar
Dat zou ik serieus niet doen, dan moet je door een eng donker bos-achtig stukquote:
Een dropping met z'n allenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus niet doen, dan moet je door een eng donker bos-achtig stuk
Oefenen voor de polonaise.quote:
Alle enge mannen rennen gillend voor ons weg danquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het niet aandurven na een paar limoncello
Het is 5km, dus een uurtje lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus niet doen, dan moet je door een eng donker bos-achtig stuk
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alle enge mannen rennen gillend voor ons weg dan. Echt geen hond die d'r nog op wil na 6 rondjes limoncello
.
En vergeet Hont22 niet. Onze waakhond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alle enge mannen rennen gillend voor ons weg dan. Echt geen hond die d'r nog op wil na 6 rondjes limoncello
.
Hij is toch geholpen?quote:
Nog een specifiek begin- en eindpunt, of word je willekeurig gedropt in Broabant?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg even nog voor de goede orde: de Brabanttaxi kan drie man meenemen en zondags ook weer mee terug nemen.
IK WOON NIET IN BRABOLAND.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg even nog voor de goede orde: de Brabanttaxi kan drie man meenemen en zondags ook weer mee terug nemen.
Dropping!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een specifiek begin- en eindpunt, of word je willekeurig gedropt in Broabant?
Voor jou? De trein!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK WOON NIET IN BRABOLAND.
Als ik met de oto kom kan ik ook peepz vanuit NH meenemen (Den Helder isch vertrekpunt!) maar ik moet ff kijken wat handiger is enzo tegen die tijd.
Eindhovuh!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een specifiek begin- en eindpunt, of word je willekeurig gedropt in Broabant?
Die Oekraïner met het aluminium hoedje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Welke ESF'er zullen we dit keer regelen?
That narrows it down.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Die Oekraïner met het aluminium hoedje.
EINZ ZWEI TANSENNNNNNNNNNNquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Die Oekraïner met het aluminium hoedje.
Ik zit weer hardop te hinnikenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik kan keigoed autorijden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat heet oprechte bezorgdheid
En liefde uiteraard
Jawel. Want niet krees maar ik bel. En dan vraag ik hoeveel er zijn met tussendeur. En dan kun je zo boeken met codewoordquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen. Morgen hoef ik dus zelf geen kamer te boeken Grees?
Strak plan! Ik zit morgen aan de laptop gekluisterd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel. Want niet krees maar ik bel. En dan vraag ik hoeveel er zijn met tussendeur. En dan kun je zo boeken met codewoord
Jij gaat dat vast briljant doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het eventueel boeken met codewoord. Sowieso, alles waar telefonisch contact bij komt kijken, daar krijg ik nu al vlekken van
![]()
.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn contact is gaan slapen. Daarhebbikniksan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn ja, ik vraag het morgenochtend wel effe hoeveel ze er op rij hebben met tussendeuren![]()
Vraag gewoon hoe veel kamers er max aan elkaar kunnen worden aangesloten en zeg dan: "Ja, die willen we. En telt het dan als 1 kamer, want dat scheelt weer in de kosten, ziet u?"
Vinnik ook best, dus jij neemt bij deze het gedoe met bellen en codewoorden op je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon met Roger (morgen nog even checken) een tweepersoonskamer te boeken en dan kan er altijd nog een +1 bij.
Morgen even overleggen dus.
Voor de rest weet ik niet wie er allemaal nog blijft slapen.
Pff, als ik zo de verhalen hoor dan rijden wij ongeveer even goed. En ik rij heel erg goed.quote:![]()
Alleen soms wel heel erg goed de verkeerde kant op.![]()
Dus als er nog mensen willen meerijden vanuit richting Leiden, dan hoor ik het tzt wel.![]()
Zo, nu naar werk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De landingsbaan van het vliegveldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Dan doen we de silent polonaise wel over de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |