I Cee What you did there.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaahahahahhjaaaaa!
Dit deed ik net hardop.
Ik boek morgen wel 3 kamers op rij.quote:
OMGquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik boek morgen wel 3 kamers op rij.
Twee 2-persoons en een 2 persoons voor 1 persoon (bent u er nog?) en dan alles met tussendeur.
En dan vraag ik meteen een codewoord zodat de anderen die daarbij op de gang willen dat kunnen noemen
Boewhahahahahahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Zouden ze een rij kamers hebben met allemala tussendeuren!?![]()
Vast wel he?![]()
Ow, da's de gang.
Dat zou wel briljant zijn ja, ik vraag het morgenochtend wel effe hoeveel ze er op rij hebben met tussendeurenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Vast wel he?![]()
Ow, da's de gang.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Vast wel he?![]()
Ow, da's de gang.
Omfg vet baasquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn ja, ik vraag het morgenochtend wel effe hoeveel ze er op rij hebben met tussendeuren
Maar die 2 pers is wel met 2 bedden voor een 1 pers? Ik hou van ruim liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik boek morgen wel 3 kamers op rij.
Twee 2-persoons en een 2 persoons voor 1 persoon (bent u er nog?) en dan alles met tussendeur.
En dan vraag ik meteen een codewoord zodat de anderen die daarbij op de gang willen dat kunnen noemen
Juist goed, je draagt bij aan de chaos. Je hoort er al helemaal bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry dat ik de boel in de war heb geschopt.
De bruidssuite heeft heus geen tussendeur, dus je zit niemand in de wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Jij houdt je tussendeuren op slot zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, jij mag nu niet op onze tussendeurgangverdieping.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
omfgquote:
"Waarom wilt u dat weten, mevrouw?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn ja, ik vraag het morgenochtend wel effe hoeveel ze er op rij hebben met tussendeuren
WAT ERRUGGGGGG!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh moment, ontbloot bovenlijf Jan Kooiman bij Toren C.
Eén? En wat drinkt de rest dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg
En ik neem wel een fles drank mee voor 's nachts
De vorige keer had ik zo een briljant leuk mens bij dat Airport in de mail.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
"Waarom wilt u dat weten, mevrouw?"
-Voor de stille polonaise!
"Ah, aha ja, logisch."
Voldoet gratis wifi ook?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er een fax waarmee we geheime codes naar elkaar kunnen sturen via de receptie?
Weet je nog toen we verkleed langs de receptie liepenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer had ik zo een briljant leuk mens bij dat Airport in de mail.
Die jubelde eerst vier keer aan de foon en later in de email hoe leuk ze het Eurovisie vond dat ik haar bijna wilde uitnodigen en dat ze het zo eeeeeeeenig vond dat we dat met jongeren (ik liet haar maar in die waan...) allemaal gingen kijken op groot scherm enzo![]()
Soms is het echt een egoïst he?quote:
Ja pal er naastquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Maes het volgende:
Er zit daar in de buurt ook nog het kraamhotelMisschien een idee?
![]()
Ja, ik voelde me wel lichtelijk opgelaten in mijn indianen-speldjes-lapje daarquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je nog toen we verkleed langs de receptie liepen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, Ik zei dat ie kon drinken, toen was het goed.
baas!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt, ik word steeds jaloerser op jou. Nice catch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Die taxichauffeur die we hadden vanaf het Airport naar het hotel
"Oh wat gaan jullie doen? Songfestival? Daar houd ik niet van, kijk ik nooit".
Om vervolgens elke kandidaat van de halve finale 2 dagen eerder met ons te bespreken![]()
Ongeveer 5 taximinuten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe ver is het van dat hotel naar die tent?
Vijf minuten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Half uurtje ongeveer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Let dan ook eens opquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja
Niet dat ik het destijds verstond, maar ik geloof meteen dat dat was wat er gebeurde
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef sp3c het volgende:
lopend van de tram naar die tent varieert iig ergens tussen 5 en 30 minuten
Rotterdam is raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |