Jij wordt het populairste meisje van de klas! Hotel hoppen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Nou ik wil gewoon een tweepersoonskamer en voor de zekerheid heb ik er nog een van Bienvenue en een van Milano achter de hand dus ik hoef in ieder geval niet onder de brug te slapen
Zal een lekkere - hoe heet dat ook al weer - chaos wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou dan!![]()
Als men al één maatje heeft kunnen ze boeken en 'losse' mensen kunnen dan vragen of ze op een kamer erbij kunnen of niet.
Als je eeuwig op iedereen wilt wachten is strax het airport ook volquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Ik heb geen flauw idee
Want ik wil best boeken, maar wat nou als bv Maanvis en TMM zeggen 'Ja dag, mij te duur, het Airport'? Sterker nog, we weten nog niet eens of TMM komt...
En stel dat er 1 persoon oneven overblijft zeg maar? Die moet dan verplicht een 1 persoons kamer?
Ik weet nog even niet hoe we dit nou het meest netjes naar iedereen kunnen doen zeg maar
Elies!quote:
Ik zit eraan te denken een extra bed te boeken bij 7 kamers en dan gewoon in de nacht zelf te kijken waar het het leukst isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon met Roger (morgen nog even checken) een tweepersoonskamer te boeken en dan kan er altijd nog een +1 bij.
Morgen even overleggen dus.
Voor de rest weet ik niet wie er allemaal nog blijft slapen.
Heej! Deja vu!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je eeuwig op iedereen wilt wachten is strax het airport Milano ook vol
Gros gaat voor het airport Milano toch? Opgelost
JEEEEEEJ. En vraag naar je kamer nr! Want ik lig naast julliequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Weet je wat?
Ik boek morgen een 2-persoons kamer voor Goodbye en mezelf. Mijn zus weet pas over een week of 2 of ze haar dienst kan ruilen en dan kan zij evt. nog bij ons er bij en anders blijven wij met 2 op de kamer maar denk ik![]()
En ik denk dat we het verder maar een beetje ieder-voor-zich moeten doen verder.
Airport heeft genoeg kamers, wie dat dan te duur vindt die regelt zelf iets anders
Ik ga morgenochtend wel ff vragen of we een codewoord kunnen krijgen waarmee we allemaal op 1 gang kunnen komen qua Airporters.
Zou het in een gouden mystery envelop komen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik wacht op het codewoord morgen en dan gaat ik boeken
Liegen, Grees, liegen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEEEEEEJ. En vraag naar je kamer nr! Want ik lig naast jullie
Als ik of jij nou morgen een 1- en 2-persoons naast elkaar boekt met tussendeur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEEEEEEJ. En vraag naar je kamer nr! Want ik lig naast jullie
Okee kom allemaal naar het Bienvenue.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Well jammer dat Airport niet met een B begint.
Bienvenue welquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Dopen het gewoon om tot het Bairport (Klinkt als een haven voor dikke behaarde homo's! Win-win!).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
IK OOK DANquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik of jij nou morgen een 1- en 2-persoons naast elkaar boekt met tussendeur?
Want ook dat kan...
JAAA DIE WIL IK!±!!!!!! Maar 2 2 pers naast elkaar met tussendeur kan ook. Ja, dat is 1 1 pers, IK WEETS! Heb je bij die 1 pers ook 2 bedden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik of jij nou morgen een 1- en 2-persoons naast elkaar boekt met tussendeur?
Want ook dat kan...
Fuck ja! Doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
En Muis aan de andere kant van Q of mij met tussendeur.
Dat wordt me een silent polonaise dwars door al die kamers
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dopen het gewoon om tot het Bairport (Klinkt als een haven voor dikke behaarde homo's! Win-win!).
Hahaaaaaaaahahahahhjaaaaa!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dopen het gewoon om tot het Bairport (Klinkt als een haven voor dikke behaarde homo's! Win-win!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |