Regels, afspraken, etiquette.quote:
Van alle kanten, ik krijg ook vervoers-regel-stress-whatsapps van collega's en m'n zusje begint er ook tussendoor te tetteren, er komen mailtjes binnen, het is allemaal een beetje too matsj!quote:
Nodig ze uit voor de meet! Zo te horen passen ze er perfect bij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Van alle kanten, ik krijg ook vervoers-regel-stress-whatsapps van collega's en m'n zusje begint er ook tussendoor te tetteren, er komen mailtjes binnen, het is allemaal een beetje too matsj!
Goh, toch weer behoefte aan de Catmobiel of Takketaxi? Na al die tijd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik houd me wellicht ook nog aanbevolen voor een lift vanuit het brabantse.
Misschien neem ik de Muiswheels wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goh, toch weer behoefte aan de Catmobiel of Takketaxi? Na al die tijd?![]()
Net als Cee: por mij of Takke even tegen die tijd, geen idee hoe ik het met vervoer doe. Maar als het airport wordt dan is auto wel weer een goede optie. Maar dan kunnen we beter een busje huren voor alle zuiderlingen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Psst, gewoon zeggen dat ze er dan wel bij moet als ze wil filmen, ivm afstand en lichtval enzo.
Oe! Dat dat briljante idee nou weer van jou moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oeh ja! Die rijdt voor jou natuurlijk ook hendig sjiek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien neem ik de Muiswheels wel.
JA MAAR HOE KOMEN WE NU NAAST JULLIEquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn eerste hotel ooit geboekt.
Ik heb het haar al gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
Hebben er al mensen geboekt?gaat ons codewoord
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kan je dan wel zeggen, maar ik heb wel de suite
Volgens mij is het daar gratis parkeren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Hoe zit dat met parkeren bij airport? Ik kan het opzoeken maar ben helemaal beduusd en overwhelmed en ach, ik ben gewoon lui.
Gratuit!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Hoe zit dat met parkeren bij airport? Ik kan het opzoeken maar ben helemaal beduusd en overwhelmed en ach, ik ben gewoon lui.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
20 euro voor zes onderzetters is een beetje veel he?
Dan krijg ik ruzie met de meneer denk iken ik moet hem nog van het slapen vertellen.
Gottegottegot ik ga maar vast mijn goeie lingerie aantrekken.
200 gratis parkeerplekken dus da's mooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
a) Hebbie nou in het Airport geboekt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
I didn't know. Ik know nog steeds niet.
Limo!?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Gotsietering, ik ga 'm gewoon overdwars over 3 vakken zetten dan!
Heb je al gelezen dat je wél mag filmen in de tsakoezie, maar alleen als je erbij in komtquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb er alle keren nog gewoon gratis kunnen parkeren!
Oh nee wacht. Alle één keren!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
a) Hebbie nou in het Airport geboekt?
b) Wil je wel met ons op één gang/verdieping of wil je liever roomèntiek met Crutch aan de lampen hangen 's nachts zonder dat wij kunnen meegenieten?
Had je maar vast half zekerheidquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja
Jullie leiden ons niet af, hoor.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat je wél mag filmen in de tsakoezie, maar alleen als je erbij in komtIk ga mijn bikini meebrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja
Jullie leiden ons niet af, hoor.![]()
![]()
'Wil wil er nog een orgasmeeeeeeeeeee?'
/GbIT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga mijn bikini meebrengen
[..]![]()
![]()
'Wil wil er nog een orgasmeeeeeeeeeee?'
/Gb
NOESSSSSS!!!!quote:
Dat we allemaal langsmogen voor een beurtquote:![]()
![]()
'Wie wil er nog een orgasmeeeeeeeeeee?'
/Gb
Mag ik niet gewoon op de achterbankquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe er wel een boedelbakje achter.
Je weet niet hoe ontzettend comfortabel gepimpt en luxurious die boedelbak gaat worden. Compleet met subwoofers en cocktailbar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon op de achterbank?
Jij hebt heul geen kamer nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ontzettend comfortabel gepimpt en luxurious die boedelbak gaat worden. Compleet met subwoofers en cocktailbar!
En tsjakoezie, heb ik gehoordquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ontzettend comfortabel gepimpt en luxurious die boedelbak gaat worden. Compleet met subwoofers en cocktailbar!
Het vreet aan je he?quote:
Aan mij ookquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien neem ik de Muiswheels wel.
Neem de suite; kan je tussen Hara inquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan mij ook. En ik weet nog niet eens wie mijn kamergeno(o)t(en) zijn
.
Vanzelfsprekend, dubbele bodem, je doet een luikje open, en PLONS. Maar je moet wel het juiste luikje openen want de andere is het toilet. Da's een andere plons.quote:
Eerlijk antwoord?quote:
Dan ga contacten leggen joh!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan mij ook. En ik weet nog niet eens wie mijn kamergeno(o)t(en) zijn
.
Sounds like funquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, dubbele bodem, je doet een luikje open, en PLONS. Maar je moet wel het juiste luikje openen want de andere is het toilet. Da's een andere plons.
Op de site staat dat er op aanvraag een extra bed in een kamer geplaatst kan worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Ik heb geen flauw idee
Want ik wil best boeken, maar wat nou als bv Maanvis en TMM zeggen 'Ja dag, mij te duur, het Airport'? Sterker nog, we weten nog niet eens of TMM komt...
En stel dat er 1 persoon oneven overblijft zeg maar? Die moet dan verplicht een 1 persoons kamer?
Ik weet nog even niet hoe we dit nou het meest netjes naar iedereen kunnen doen zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |