Je hebt allang geboekt. Niet piepen!quote:
GEEN IDEE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten allen.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Bij airport, kutjequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt allang geboekt. Niet piepen!
Joh!quote:
De regendouche zit ook in de gewone kamerttttsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik gewoon de bruidssuite eens boekenZodat ik jullie de volgende morgen uit de doeken kan doen hoe die regendouche was
Challenge accepted.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
De regendouche zit ook in de gewone kamertttts
Alleen de jacuzzi niet
Wat!? Is het dak kapot!?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen de jacuzzi niet
Jep, en over iets minder dan 7 uurtjes gaat mijn wekker.quote:
Tuurlijk, altijd ff voor het slapengaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Hij gaat gewoon vieze boekjes lezen onder de dekens.
Dan leg ik de tsjakoezie uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen de jacuzzi niet
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jep, en over iets minder dan 7 uurtjes gaat mijn wekker.
Drukke dag morgen, met lange lijsten vol producten en getallen en aantallen enzo, dus moet wel een beetje genoeg slaap hebben.
Ow, dat kan ik wel doen eiksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
Ga je er dan ook TATARATTAAATAAAAAAAA in zingen Elies, in de tsjakoezie?
Want dat móet ik filmen.
Die keuze laat ik aan jou.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik wel doen eiks
Zal de beeb leuk vinden
Mag dat dan moet kleren aan, of moet ik bloot springen in de tsjakoezie
Halloquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrrrrrr ElisaB is er en de kleren gaan uit.
Hoezo stereotype threat?
Psst, gewoon zeggen dat ze er dan wel bij moet als ze wil filmen, ivm afstand en lichtval enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik wel doen eiks
Zal de beeb leuk vinden
Mag dat dan moet kleren aan, of moet ik bloot springen in de tsjakoezie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ze had het vast niet over jou. He Muis?quote:
Ook al eens een geboekte kamer weer afgezegd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn eerste hotel ooit geboekt.
Noh!quote:
Oh, maar dat wist ik al toen ik voor het laatst aan het lezen was in topic 4.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Gbee, we gaan naar alle waarschijnlijkheid in Airport Hotel slapen.
/samenvatting
*proest*quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook al eens een geboekte kamer weer afgezegd?
WAAROM PROBEER IK HET NOGquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Noh!
[..]
Oh, maar dat wist ik al toen ik voor het laatst aan het lezen was in topic 4.![]()
![]()
Je doet me schrikken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook al eens een geboekte kamer weer afgezegd?
fixed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Gbee, we gaan naar alle waarschijnlijkheid in Airport Hotel slapen. afterpartyen.
/samenvatting
Maar wil je nu zeggen dat jij vóór Q al hebt geboekt in Airport?quote:
Oh, bestaan er boekingsregels?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wil je nu zeggen dat jij vóór Q al hebt geboekt in Airport?![]()
Je had niet eens het codewoord!![]()
This is gonna be nasty....
Dat kan je dan wel zeggen, maar ik heb wel de suitequote:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.quote:
Ja d'oh!quote:
Fijn dat we op een lijn zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Ook nog zonder overleg de suite voor Eliesje haar voetjes wegmaaien!?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan je dan wel zeggen, maar ik heb wel de suite
Voel je de stresslevels al?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb een infographic nodig voor deze situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |