Pas ik in een glaasje?quote:
Of 1248572 beschikbare parkeerkaarten!quote:
Longdrinkglas! Moet lukken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pas ik in een glaasje?
Oh, wacht
Tja, dan heb je pech en blijf je met vraagtekens zitten. We willen wel een beetje toewijding.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dat met die dieren dan?![]()
Ik heb geen zin om 14 topics terug te lezen
You tell her!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tja, dan heb je pech en blijf je met vraagtekens zitten. We willen wel een beetje toewijding.
Wat mijn mede-organisatorrrrrrrr zegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tja, dan heb je pech en blijf je met vraagtekens zitten. We willen wel een beetje toewijding.
Onderzetters? Henk heeft zelf wel bierviltjes hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
20 euro voor zes onderzetters is een beetje veel he?
Dan krijg ik ruzie met de meneer denk iken ik moet hem nog van het slapen vertellen.
Gottegottegot ik ga maar vast mijn goeie lingerie aantrekken.
Lees je mee, TV? Dit is toewijding.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon Dexter afgezet en bewaar 'm tot morgen om de hectiek hier in volle glorie mee te kunnen maken en de stortvloed aan pm's en dm's en pms en vortexen en tweets en pokes weg te werken. DEXTER. Bruut afgezet. OM JULLIE.
Voor in mijn huiuis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderzetters? Henk heeft zelf wel bierviltjes hoor.
Toewijding. Ik hou d'rvan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon Dexter afgezet en bewaar 'm tot morgen om de hectiek hier in volle glorie mee te kunnen maken en de stortvloed aan pm's en dm's en pms en vortexen en tweets en pokes weg te werken. DEXTER. Bruut afgezet. OM JULLIE.
Maar de vraag is: van welk hotel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik gewoon de bruidssuite eens boekenZodat ik jullie de volgende morgen uit de doeken kan doen hoe die regendouche was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |