Mijn contact is gaan slapenquote:
In een béétje hotel is dat voor een kindjequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de site staat dat er op aanvraag een extra bed in een kamer geplaatst kan worden.
Tegen betaling wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de site staat dat er op aanvraag een extra bed in een kamer geplaatst kan worden.
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In een béétje hotel is dat voor een kindje
Als het een kinderbedje was, zouden ze dat dan niet zo noemenquote:Op aanvraag kunnen we voor een derde persoon een extra bed plaatsen.
Geen ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Maar boek jij dan een 2 persoonskamer of met 3 bedden al direct?
Want met 3 personen is het iets goedkoper dus...
Nou waarom kom je dan ook niet op de BBB meet, in het echt zijn we nog veel hilarischerquote:
Dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee is voor een volwassene. Hebben Gb en ik en zus bij de You and Meet ook gedaan, ging super!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Als het een kinderbedje was, zouden ze dat dan niet zo noemen?
Misschien zou je kunnen informeren of je de boeking later nog naar 3 kunt aanpassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Weet je wat?
Ik boek morgen een 2-persoons kamer voor Goodbye en mezelf. Mijn zus weet pas over een week of 2 of ze haar dienst kan ruilen en dan kan zij evt. nog bij ons er bij en anders blijven wij met 2 op de kamer maar denk ik![]()
En ik denk dat we het verder maar een beetje ieder-voor-zich moeten doen verder.
Airport heeft genoeg kamers, wie dat dan te duur vindt die regelt zelf iets anders
Ik ga morgenochtend wel ff vragen of we een codewoord kunnen krijgen waarmee we allemaal op 1 gang kunnen komen qua Airporters.
Greyszus claimde het bed zelfs meteen bij binnenkomst, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee is voor een volwassene. Hebben Gb en ik en zus bij de You and Meet ook gedaan, ging super!
I stand correctedquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee is voor een volwassene. Hebben Gb en ik en zus bij de You and Meet ook gedaan, ging super!
Als je een 2 persoons kamer boekt kan die idd altijd omgezet worden naar extra bed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien zou je kunnen informeren of je de boeking later nog naar 3 kunt aanpassen.![]()
En qua kamers hier idd ieder voor zich met codewoord. Airport is groot genoeg om iedereen te huisvesten.
Jaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I stand corrected
Airport is wel wat luxer dan Bellevue toch?!
Jup. Nog steeds geen vijf sterren, maar vooral vergeleken met Bienvenue wel stuk mooier jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I stand corrected
Bwahahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Nou ik wil gewoon een tweepersoonskamer en voor de zekerheid heb ik er nog een van Bienvenue en een van Milano achter de hand dus ik hoef in ieder geval niet onder de brug te slapen
Ik pies haast in mijn broekquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Nou ik wil gewoon een tweepersoonskamer en voor de zekerheid heb ik er nog een van Bienvenue en een van Milano achter de hand dus ik hoef in ieder geval niet onder de brug te slapen
Wat is deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I stand corrected
Nou dan!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een 2 persoons kamer boekt kan die idd altijd omgezet worden naar extra bed.
Had ik vorige keer al gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |