quote:
Neee, wat vindt iedereen daar toch leuk aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
En deze gaan we een keer of tig draaien de 14e
Als je die heel hard hoort ga je automatisch wiebelenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neee, wat vindt iedereen daar toch leuk aan.!
Vind je dat HEYHEYHEY-stuk het leukst?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die heel hard hoort ga je automatisch wiebelen
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat HEYHEYHEY-stuk het leukst?
WTF!!1111quote:
Blijft verbazingwekkend dat het dezelfde dude is die met lang haar op die fiets reed in z'n eerste (denk ik) videoclip.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
En ik vind het leuk dat het de zoon is van die Growing Pains vader
Maar dat heeft verder weinig met het nummer te maken. Je ziet het wel goed
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend dat het dezelfde dude is die met lang haar op die fiets reed in z'n eerste (denk ik) videoclip.
Het valt me op dat al zijn nummers op youtube miljoenen views heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
die gozert heeft ook toffe jazz platen gemaakt na zn onedayfly nummertje
Maar jij kan dan weer lekker bellen blazenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt me op dat al zijn nummers op youtube miljoenen views heeft![]()
Wist helemaal niet van zijn bestaan tot afgelopen weekend
BARBAAAAAAR dat ik ben.
Die is ook tof jaquote:
Elegante foto's hequote:Op maandag 6 mei 2013 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer lekker bellen blazen
Die tweede is briljant inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Elegante foto's he![]()
Vooral die tweede. Ingetje vond het prima als ik die er bij zette![]()
En voor de rest ook allemaal hippe muziek he?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
En deze gaan we een keer of tig draaien de 14e
A! Multitasken; altijd handigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik wilde de 14e 'gebruiken' om een hoop hugs uit te delen
We moeten nog wel ff zorgen dat die broek bij mij komtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
En qua matching onderbroekjes hebben we de 14e ook weer een SCOOOOOOOOOORE
Ja, voor en na het Eurovisie gaan we deze keer eens lekker andere muziek draaienquote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
En voor de rest ook allemaal hippe muziek he?Dan gaan we lekker dansen
Heb je ff?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor en na het Eurovisie gaan we deze keer eens lekker andere muziek draaien
Ik heb tot nu toe Blurred Lines, Feel this moment (Aguilera ft nogwat) en Timberlake let the groove get in. Dus als je nog een wens hebt, gil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |