Chick?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik zei afgelopen week tegen m'n collega's dat ik het ESF weer in 'die kroeg bij Rotterdam' (ik probeer het vaag te houden, straks gaan ze googlen) ga kijken. En dat dat wordt georganiseerd door een meisj...ja, vrou...nou, nee, geen vrouw, dat klinkt zo ouwelijk, meisje...eh...een iemand, IEMAND, een ze eh...
Ik weet gewoon niet wat Greys is.
Iemand dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zekers!
Maar dat klinkt zo raar als ik dat zeg.
Is dit een oproepje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoor net op tv dat het heel weinig is om 113 volgens op Twitter te hebben....
Ik heb er 11.....
vond het erg lief dat je even appte vanmiddagquote:
Een sletje, dat is ze.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik zei afgelopen week tegen m'n collega's dat ik het ESF weer in 'die kroeg bij Rotterdam' (ik probeer het vaag te houden, straks gaan ze googlen) ga kijken. En dat dat wordt georganiseerd door een meisj...ja, vrou...nou, nee, geen vrouw, dat klinkt zo ouwelijk, meisje...eh...een iemand, IEMAND, een ze eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Neuh... ik Twitter niet zoveelquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een sletje, dat is ze.Dat mocht je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan me opvegen, maar het was een mooie dienst!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neuh... ik Twitter niet zoveel![]()
Hoe ging het vandaag toekje?
Even verstand uit en VI aan en daarna slapenquote:
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oudquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Meisje" van 40, please.Maar herkenbaar wel.
JA NOU ZIE!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
chick omschrijft je primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oud
quote:
Nee, vind ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oud
Je had het tegen 38quote:
oh dat dacht ik, je ziet er wel uit als 27 hoor chickquote:
Dat wijf, de snol, die slettebak, die treurwilg, de trol, het wicht...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Charmeurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat dacht ik, je ziet er wel uit als 27 hoor chick
Zoek je nieuwe vriendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Vanaf 40 noem ik gewoon iedereen uitgedroogd veenlijk.
Ik vind het wel lekker bekken. Zal ik meedoen??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
ik zeg altijd Greus
slaat nog niet echt aan maar ik heb goede hoop
Au. Au. Au. Hihihihi. Au. Au.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wijf, de snol, die slettebak, die treurwilg, de trol, het wicht...
Oh dat klinkt goedquote:Ik zeg altijd 'Greys, mijn maîtresse'
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
euh ja ... meedoen
je mag meedoen ja
we houden het erin
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Vanaf 40 noem ik gewoon iedereen uitgedroogd veenlijk.
En in een ander hotelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zat te denken, ik ga hoe dan ook geen slaap krijgen. Als Anouk doorgaat, lig jij de hele nacht te huilen van blijdschap, gaat ze niet door, dan huil je de hele nacht van verdriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |