SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mijn menstuatie lijkt nu ook echt op gang te komen na 2 jaar doorslikken dus ik kan eindelijk ook weer aan de tampons. Met die paar druppels die ik eerst had lukte dat niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maandverband![]()
tamponsbaarmoeder laten amputeren en nooit meer ongesteld zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
spiraal en nooit meer ongesteld zijn
Experimenterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
Goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou en afvallen, tjoptjop?
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Maar dan weet ze iig zeker dat het slobbers zijn en geen miskramenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Da's waar helaas. Maar sex met condooms suckt ook big time. Wat nou Durex Performa. Underperforma zullen ze bedoelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Et tu, Brutequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga hopelijk die baarmoeder binnenkort eindelijk eens utiliseren
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik seks al zes jaar met condooms en ik gebruik maandverband. Go on, shun me.
*blob* als je opstaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een dilemma!
Sta vandaag achterwacht op het werk.. meestal word je dan wel op tijd gebeld. Is het stom om te bellen en te vragen of ik nog nodig ben vandaag want ik wil eihenlijk even naar de dokter voor mijn voet die al 3 dagen pijn doet zonder aanwijsbare reden..
Weet nooit zo goed wat ik dan moet doen..
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Geen problemen met condooms hier. Sowieso ben ik nu niet aan de pil, dus we moeten wel. Bevalt verder wel prima trouwens, geen hormoonshizzle in m'n lichaam stoppen, heb ook 't idee dat afvallen sindsdien een stuk makkelijker gaat.
En dan sprrrrrrrrrrinten.quote:
Heeft hij de verwijzing al? De ervaring leert dat huisartsen nog wel eens terughoudend zijn bij jonge mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Nou dat laatste moeten wij maar plannen op een vrije dag.. vandaat ook het dilemma. Kan morgen wel naar de dokter maar wil het eigenlijk vandaag weten voor het sportenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Werkt echt prima. Het zetten was echt een hel. Maar niet meer ongesteld zijn en niet meer aan de fuckpil hoeven denken, jup, ik stem voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
doen ze dat wel eens dan? Of zit dat tussen je oren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn dilemma als ander onderwerp![]()
Vind het zo stom dat je zo op je tenen mpet lopen voor je werk,dat je nog geen eens durft te bellen om iets te vragen omdat je bang ben dat dat tegen je gebruikt gaat worden..
Sws zijn kdv's echt afschuwelijke uitbuiters qua werkgevers heb ik het idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja als je in de kinderopvang werkt op dit moment kan alles tegen je gebruikt worden. Verder krijg ik nooit hoogte van mijn baas als je ziek bent belt ze ook 2 keer op een dag bv.
je hebt altijd een keuze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik een keuze had BE... dan wist ik het wel.
Ja in principe wel. Maar sommige keuzes kun je niet maken.quote:
huh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Maar sommige keuzes kun je niet maken.
Even toch nog een antwoordje geven. We hebben nog geen verwijzing helaas. Alles is hier een beetje op de lange baan geschoven vanwege mijn schoonvader en mijn tweede baan. Ik ben 32, hij 37. Ik hoop dat we een verwijzing krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft hij de verwijzing al? De ervaring leert dat huisartsen nog wel eens terughoudend zijn bij jonge mensen.
Ik heb eig. geen idee hoe oud jullie zijn hoor, maar ik weet dat ze er niet happig op zijn om dat te doen.
Hier ben ik zielsgelukkig zonder spiraal hoewel ik er ook tijdenlang geen last van heb gehad. Het ging pas mis toen ik de pil erbij ging slikken en het kreng vervolgens verloor met alle gevolgen van dien.
[ afbeelding ]
En ja, echt, hand across my heart, ik heb het echt niet gemerkt.![]()
Stolsels for the win!
Specifieker kan ik er niet op in gaan.. ivm herkenbaarheid. Probeer wel een Dm te sturen via mijn telefoon!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik 97 kilo weeg maar soms vind ik mezelf echt een lekker wijf als ik in de spiegel kijk. Met kleren aan dan.
Ok!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, dat hoeft niet, het was alleen een rare zin
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik 97 kilo weeg maar soms vind ik mezelf echt een lekker wijf als ik in de spiegel kijk. Met kleren aan dan.
als we een paar honderd jaar geleden hadden geleefd waren we vet aantrekkelijk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
doemdenker! Is het helse pijn of gewoon vervelend? Wss een spiertje verrekt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok!
Nou ik heb iig gebeld en ik was niet meer nodig. Dus kan om half 1 bij de huisarts terecht.. Ben een beetje bang dat hij zegt dat ik rust moet nemen.. Dat wil ik niet, want ben net zo lekker bezig!
Teratomenquote:
Ik kan mijn voet niet meer naar beneden buigen, naar boven wel. dat doet echt behoorlijk pijn.. Hels wil in niet zeggen, maar echt pijn doet het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doemdenker! Is het helse pijn of gewoon vervelend? Wss een spiertje verrekt!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teratomen.
Op zich heeft werken op de OK als voordeel dat niets je eetlust kan bederven. Hoewel. Toen ze laatst een stuk tumor lieten vallen en hij uit elkaar brokkelde smaakte m'n krentenbol toch minder.
ja en dan graag die met haren en tanden erinquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teratomen.
Op zich heeft werken op de OK als voordeel dat niets je eetlust kan bederven. Hoewel. Toen ze laatst een stuk tumor lieten vallen en hij uit elkaar brokkelde smaakte m'n krentenbol toch minder.
haha vind je dat ook zo goor?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh het is Engelse drop!
* Stormqueen is weer gerustgesteld
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh het is Engelse drop!
* Stormqueen is weer gerustgesteld
Dikkere mensen snacken ook gewoon veel meer dan slanke mensen. Op familiefeestjes van mijn familie wordt er echt heel veel gesnoept en ook als ik bij mijn ouders thuis ben dan wordt er de hele dag wel gesnaaid (tenzij paps in één van zijn afvalfases zit).quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Bizar he.Het is er, en dus eet je het.
Tegelijk had ik dus afgelopen zaterdag op die bruiloft met vrijwel alleen maar slankies de interessante observatie dat de knabbels die op de sta-tafels gezet werden 's avonds gewoon NIET aangeraakt werden. Olijven, van die soort van breadsticks en nog iets. En er werd gewoon niet tot nauwelijks van gegeten. Itt de liters wijn en bier die er doorheen gingen trouwens.![]()
Het was echt bizar, ik kan nu nog uit mijn hoofd de mensen opnoemen die 'dik' of 'gezet' waren. 6 vrouwen en 1 man.Dat was alles.
nou ja, ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de meeste slanke mensen blijven ook niet vanzelf zo.
ja dat laatste blijft echt mijn mankementquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slanke mensen zijn van nature actiever. Die gaan niet met de lift naar de derde en vinden een avond sporten net zo ontspannend als met een zak chips op de bank liggen
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het welquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slanke mensen zijn van nature actiever. Die gaan niet met de lift naar de derde en vinden een avond sporten net zo ontspannend als met een zak chips op de bank liggen
mijn ketchup is opeens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Vicky het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen. Heerlijk die praatjes van jullie. Maandverbandzo ranzig vind ik dat. Datgevoel dat je alles eruit voelt komen.. net als stolsels na een bevalling
zit ook niet direct in echt sporten he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel
Oh, maar zo bedoelde ik het ook niet hoor. Meer dat als je eens een beetje oplet en kijkt naar wat slanke mensen doen, dan zie je dat die idd keuzes maken, óf het een óf het ander, maar niet en-en plus nog een beetje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de meeste slanke mensen blijven ook niet vanzelf zo.
ik moet voor straks nog een T verzinnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Same here hoor SQ. Ze hebben sinds kort roltrappen bij ons op het station, en ik neem in principe gewoon nog steeds de trap.
Vicks, is het niet een klein tikke weinig met zonder helemaal geen T's
dat gaat echt steeds beter ja. Ik hoef al bijna niet meer na te denken als ik mijn kantoor binnen kom, en dat al na twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Slank blijven zit inderdaad in kleine dingetjes.
Zo neem ik altijd de trap en ga nooit met de lift; eet ik best af en toe een ijscoupe ofzo, maar dan in plaats van een maaltijd en ook alleen als één andere maaltijd die dag uit minimaal 90% groente bestaat; probeer ik iedere dag te bewegen, al is het maar een kwartiertje; eet ik wel snoepjes, maar dan niet meer dan 5 etc. etc.
Het lijkt heel lastig in het begin, maar als je het een paar maanden/jaar volhoudt, wordt het je tweede natuur.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhakenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vriendenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Probability het volgende:
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken
Wat kut Isaquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwachtHeb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden(en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
Nou, dat is stomquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september
Mijn broertje gaat 5x per week naar de sportschool, mijn vader sport niet, mijn moeder 2x per week.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden(en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
Het flauwe is dat ik elke keer dat mijn contract bijna afliep er zeker van was dat ik geen verlenging zou krijgen en dat elke keer wel kreeg. En nu dacht ik zeker te zijn dat ik een vast contract kon krijgen en krijg ik niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Zeester het volgende:
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.
Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde.
Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk!
Ja, denksportquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]vindt hij dat een sport?
Isa, wat vervelend zeg
SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!
Toen ik werkloos was zat ik op mijn luie kont!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.
Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
Fijn hoor in een appartement wonenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
Er zal wel rek op komen te staan door die beweging. Nou ja, dan is het even zonder cardio.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
Uhuh!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Qwea het volgende:
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of nu snel naar de sportschool en daarna eten.. Of eerst eten en dan sporten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ruby88 het volgende:
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!
En balen voor Isa...
Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
Nogal ja. En ik vroeg het nog netjes ook. Ze zei dat ik mijn muil moest houden omdat ze dat toch altijd op de terugweg deed. Prima natuurlijk maar dat kan ik toch niet zien? Als ze het al doet natuurlijk.quote:
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
Hahahaha L_s, daarom hou ik tegenwoordig mn mond maar dicht. Alhoewel ik dat gisteren wel even lastig vond toen er een "leeftijdsgenoot" type aso, zwanger, voor de supermarkt stond te rokenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Isa
![]()
SQ! Mei is jouw maand gewoon!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!
Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.
En zorg voor een goede warming up en cooling down!
Als jij oplet qua huishouden, dat wil zeggen geen ramen wassen op een trap, zo min mogelijk spanning op je pezen zet, en dus ook niet tillen vanuit je benen, zal dat best wel gaan lukken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
Ooh en kijk je met krachttraining ook uit? Legpress bv is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
Ik stop ook van alles in mijn mond hoor. Ging net MikeyMo zijn brood maken voor morgen, hup, plakkie worst. Ooh hey er zijn nog druiven over, hup, trosje druiven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Waarom kan ik niet gewoon eten tot ik genoeg heb gehad?.
c_c, kun je niet voordat je weggaat op werk daar iets eten, zodat je bij thuiskomst niet zoveel honger hebt dat je weer vol gaat proppen met brood? Ik liep ook vaak tegen dat probleem aan, dus eet nu vaak voordat ik wegga nog even iets kleins. Stukje fruit, rijstwafel oid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Heel saai doen!! Heel erg plannen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan mijn feestmaal van gisteren niet invullen omdat ik niet weet hoeveel daarvan ik weer uit heb gepurgeerd
Nee toch? Niet zelf toch?quote:Purgeren
Ledigen van maag (bijv. door zelf opgewekt braken of gebruik van braakmiddelen) en/of darmen met laxeermiddelen
Oe. Ik probeer het juist altijd binnen te houden. Als ik eenmaal heb overgegeven stopt het niet meer en kan ik mijn bedje opmaken naast de wc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, ben het liever kwijt dan dat ik lig te huilen in mijn bed eigenlijk.
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het ook als een teken van mijn lichaam dat ik niet meer zoveel eten er in moet stoppen. Daar moet ik gewoon iets mee doen
Ik hoop dat je wat hoort Tink!
Precies, zo ervaar ik dat ook. Een soort natuurlijke rem op ongezonde meuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnen
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!quote:
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Duurt wel heel lang Tink, ik hoop dat je voor het weekend nog iets hoort! Want zo het weekend in gaan is niet leuk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!
Wel frustrerend.
Echte vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
Ah, zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...
Aaaaahw. Mijne heeft abdij bier erinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou vandaag stoofpot etenmaar toen besloot Mr.Mo bier te gaan drinken met z'n collega's, vergat ik stoofvlees eruit te halen en nu eet ik een ondefinieerbaar prutje uit de vriezer waar op stond "Nachosaus???????? ?/? (onbekende datum)"
Met rijst. Ofzo.
En nu heb ik zin in stoofpotmet bier
![]()
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Pehehehe jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.
Straks terrassen
Ik stond sinds Januari droogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen is.
?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stond sinds Januari droog
Overigens eet ik de stoofpot niet, denk ik
Is voor MikeyMo, en ik weet nog niet of ik hem wilquote:
Was ook altijd zo dat je spinazie niet mag opwarmen ofzo toch? Doe ik ook altijd gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je spinazie ook als sla eten? Misschien een stomme vraag maar op school geleerd dat als je teveel spinazie andijvie ed eet je een teveel binnenkrijgt aan nitraat of ijzer wat was het ook alweer..
het klinkt anders heerlijk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is voor MikeyMo, en ik weet nog niet of ik hem wil
Nou ik ga morgen 3 ons spinazie eten.. en dan volgende week een stuk of drie keer een ons als sla denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel spinazie was je van plan te eten? Ik eet altijd een pond en ik leef nog steeds
Dat ga je overleven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nou ik ga morgen 3 ons spinazie eten.. en dan volgende week een stuk of drie keer een ons als sla denk ik.
Je mag het niet twee keer opwarmen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was ook altijd zo dat je spinazie niet mag opwarmen ofzo toch? Doe ik ook altijd gewoon
Ja, ik had niet andersquote:
Ik maak altijd pasta met spinazie, die eet ik. Dan warm ik de volgende dag de hele pan op voor de lunch, en wat ik over hou flikker ik in de vriezer voor de week erna. Ik leef nogquote:
Biefstukworst? Dafuq? Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging zo hard deze week dat ik vandaag maar een extra boterhammetje neem bij de lunch.
O: Brinta
T: kwark m handje bessen en een paar bramen, klein puntje geitenkaas
L: 2 geroosterde boterhammen m biefstukworst, 1 m plakjes geitenkaas, 1 m pindakaas
T: appel
D: Chili con klein beetje carne
T: geen idee
Wordt mager vlees niet afschuwelijk droog in stoof? Ik doe dat altijd met zo vet mogelijk vlees. Als ik dat vet niet wil binnenkrijgen, kan ik het er altijd nog af scheppen, maar dan heeft het eten tenminste wel de gewenste smaak en malsheid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef Qwea het volgende:
Zo! Stoofpot in de maak. Met abdij bier, magere runderlappen, paprika, ui en wortel.
En extra gratisch bijna topje van mijn duim. Ik jaste mijn mes er toch way diep in![]()
Check maar bij de vleeswarenafdeling in de supermarkt. Geen idee of elke dat heeft hoor, maar de Jumbo iig wel. Beetje ossenworst-achtig, maar dan net anders. Erg lekker.quote:
mm ja, die is heerlijk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check maar bij de vleeswarenafdeling in de supermarkt. Geen idee of elke dat heeft hoor, maar de Jumbo iig wel. Beetje ossenworst-achtig, maar dan net anders. Erg lekker.Beetje pittig ook.
Nee hoor! zolang je de deksel op de pan houdt wordt daar niks droog aan!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt mager vlees niet afschuwelijk droog in stoof? Ik doe dat altijd met zo vet mogelijk vlees. Als ik dat vet niet wil binnenkrijgen, kan ik het er altijd nog af scheppen, maar dan heeft het eten tenminste wel de gewenste smaak en malsheid.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Was het wel lekker SQ? De eerste keer?
Tink, ik vind het maar stom! Kusje erop!
+1! Heerlijk als salade met wat couscous, gedroogde abrikozen, kip en paprika. Nomnomnomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel spinazie was je van plan te eten? Ik eet altijd een pond en ik leef nog steeds
Dat kan.. Is ook lekker maar de carpaccioworst bij de jumbo is zo lekker zacht..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter carpaccio op je brood doen?
Nu het weer warmer wordt, heb ik wel wat broodbelegissues btw. Hier op kantoor is het + 20 graden nu en dan vind ik het niet lekker om heel de dag m'n brood met vleesbeleg hier te laten liggen... Even bedenken hoe ik dat ga oplossen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat kan.. Is ook lekker maar de carpaccioworst bij de jumbo is zo lekker zacht..
De dosering maakt de vergiftiging.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef Zeester het volgende:
Het schijnt dat dat een fabeltje is van dat opwarmen. Als je elke dag opgewarmde spinazie zou eten krijg je inderdaad teveel nitraat/nitriet/whatever het was binnen, maar af en toe kan het wel. Anders zou je bijvoorbeeld nooit voor-gemaakte spinazie quiche kunnen eten enzo.
Ik heb de luxe op het werk van een koelkast en ik neem ook altijd de tijd om het tussendoor te smeren maar zonder koelkast is het lastig. Je kunt een klein koeltasje aanschaffen en daar een koelelement in doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu het weer warmer wordt, heb ik wel wat broodbelegissues btw. Hier op kantoor is het + 20 graden nu en dan vind ik het niet lekker om heel de dag m'n brood met vleesbeleg hier te laten liggen... Even bedenken hoe ik dat ga oplossen.
Belegd en wel invriezen maakt het al iets langer lekker. Als je t dan ook nog in koeltas of alufolie meeneemt, weet je zeker dat het lekker blijft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu het weer warmer wordt, heb ik wel wat broodbelegissues btw. Hier op kantoor is het + 20 graden nu en dan vind ik het niet lekker om heel de dag m'n brood met vleesbeleg hier te laten liggen... Even bedenken hoe ik dat ga oplossen.
dat lijkt me zo vies. .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Belegd en wel invriezen maakt het al iets langer lekker. Als je t dan ook nog in koeltas of alufolie meeneemt, weet je zeker dat het lekker blijft.
En dan smeer je aan het begin van de week ofzo je brood en dump je dat een week in de vriezer om er elke dag een pakketje uit te halen? Of de avond van tevoren? Het klinkt eerlijk gezegd niet heel lekker... Koelelement in een koeltasje vind ik dan wel weer een goed idee, zal dit weekend eens gaan shoppen.quote:
Oeh, ff doen straks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check maar bij de vleeswarenafdeling in de supermarkt. Geen idee of elke dat heeft hoor, maar de Jumbo iig wel. Beetje ossenworst-achtig, maar dan net anders. Erg lekker.Beetje pittig ook.
smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat brood uit de diepvries smaakt doorgaans beter dan brood uit de trommel, frankly
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
smaken verschillen
Ik gooi brood wel meteen in de vriezer als ik het gekocht heb
oh ja dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.
Gesmeerd en al in de vriezer leggen ken ik alleen voor tosti's, daar proef je het verschil niet.
http://www.builtny.com/lunch-kitchen-cat.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een leukerdsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.builtny.com/lunch-kitchen-cat.html
Ik ben nog steeds erg blij met de mijne
Dat is leuk!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat toevallig, ik bedacht net dat ik vanavond een spinaziesalade met mozzarella en cherrytomaatjes ga maken![]()
Nu nog even afwachten wat er in het vriezerdoosje zit dat ik laat ontdooien. Zeer waarschijnlijk rode saus. Met of zonder gehakt. Of Italiaanse tomaten-groentesoep.
Mag hopen dat je dan wel halfjes koopt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een brood verspiller. Ik eet alleen brood van dezelfde dagniet van een dag oud en ook niet uit de vriezert
/decadent
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Damn, laptop is overleden dus moet ff kijken of Jillian op dvd te verkrijgen is.
Net wel geluncht met een salade van heel veel groenten en kipfilet. Straks borrel, maar ik ga het netjes houden.
Soms vergeet ik dat en neem ik een heel mee. Broodverspilling checkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dan wel halfjes koopt?
Ik doe twee weken met een brood. Haal elke dag twee sneetjes uit de vriezer voor mee naar het werk. Smaakt prima.
Moet ik ff kijken of ik het online ergens kan wegtrekken, ff branden en ff posten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Damn, laptop is overleden dus moet ff kijken of Jillian op dvd te verkrijgen is.
Net wel geluncht met een salade van heel veel groenten en kipfilet. Straks borrel, maar ik ga het netjes houden.
Denk dat je hem via internet moet bestellen. Amazon ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zouden ze hem bij de mediamarkt hebben?
Nee maar ik kan het echt niet zien of ruiken! Het is in ieder geval geen soep. Nu nog afwachten of er gehakt in zit.quote:
Geen idee, maar echt belachelijk. Op de poli een stuk beter. Godsammequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
net zo warm als hier? Airco is hier stuk/word Vervangen
In de blender. Prakken gaat je niet lukken. De blender had er nog goed moeite mee hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef BananaPancake het volgende:
Hoe deden jullie dat banaanijs maken? Banaan in plakjes en in een bakje de vriezer in en als je het eruit haalt prakken?
Ja, hoi, receptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef BananaPancake het volgende:
Hoe deden jullie dat banaanijs maken? Banaan in plakjes en in een bakje de vriezer in en als je het eruit haalt prakken?
Smaakt überhaupt prima. Vaak lekkerder dan van dat kleffe warme brood.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.
Gesmeerd en al in de vriezer leggen ken ik alleen voor tosti's, daar proef je het verschil niet.
Wtf, that's really it?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Banaan in plakjes, in de vriezer, eruit jalen, blenderen: bananenijs!
Ik haal ook uit de vriezer wat ik ga gebruiken. Had pas een logé uit een ander land en die begreep er niets van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smaakt überhaupt prima. Vaak lekkerder dan van dat kleffe warme brood.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, that's really it?
*banaan gaat snijden en in vriezer gaat proppen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken of ik het online ergens kan wegtrekken, ff branden en ff posten?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik haal ook uit de vriezer wat ik ga gebruiken. Had pas een logé uit een ander land en die begreep er niets van.
Maar warm brood - als in: net gebakken - is wel het lekkerst
Jij snapt het! Zonde van de donutsmaakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet wie er ooit verzonnen heeft om van dat vieze mierzoete meuk op zo'n overheerlijke donut te smeren. Het komt me nu goed uit in ieder geval
QFT. Mijn lief zat helaas paprikachips te eten en die zijn wat moeilijker te weerstaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet wie er ooit verzonnen heeft om van dat vieze mierzoete meuk op zo'n overheerlijke donut te smeren. Het komt me nu goed uit in ieder geval
Ik vind donuts niet de moeite om op te eten...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Donuts en niet lusten gaan wmb niet samen :p.
Ook een leuke oefening voor armspieren: zware gordijnen ophangen net boven werkhoogte. Teringjantje.
Waarom is t feest? Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT. Mijn lief zat helaas paprikachips te eten en die zijn wat moeilijker te weerstaan.
Mar hee, tis feest vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Die gele of die wittequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
i'm with herquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Zo lekker man. Een goeie donut is niet droog of klef, die is sappig! En dat zoete maakt m meteen niet smaakloos.
Lekkah.
Mja, maar een goeie donut is een zeldzaamheid... Hier krijg je alleen maar die prefab meuk van de Appie of de Jumbo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Zo lekker man. Een goeie donut is niet droog of klef, die is sappig! En dat zoete maakt m meteen niet smaakloos.
Lekkah.
o.a vanwege de sugar rush.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het fenomeen donut niet zo. Een mierzoete, vette, smaakloze, droge en tegelijk kleffe gefrituurde deegbal. Het is de kcal echt zo niet waard. Wáarom zou je zoiets eten?
Ben ik een ketter als ik zeg dat ik die goedkope van de zaanse hoeve lekker vind? Ja he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Het allerallerallerlekkerste toetje is toch wel een goede tiramisu denk ik. Ik zou echt dagen, weken kunnen leven op dat spul.
Die is lekkerder dan die van AH iig. De tering hier is dat ik erachter ben gekomen dat ik een talent voor desserts heb. Iedereen is altijd lyrisch over m'n tiramisu en taarten, maar ja, die maak ik nu toch echt niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik een ketter als ik zeg dat ik die goedkope van de zaanse hoeve lekker vind? Ja he?
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik een ketter als ik zeg dat ik die goedkope van de zaanse hoeve lekker vind? Ja he?
Ja, want die van de AH is echt NIET te vretenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is lekkerder dan die van AH iig. De tering hier is dat ik erachter ben gekomen dat ik een talent voor desserts heb. Iedereen is altijd lyrisch over m'n tiramisu en taarten, maar ja, die maak ik nu toch echt niet meer.
Ik had stoofpot gemaakt, MikeyMo vond hem niet lekkerquote:
Ja, maar dat is weer zoveel werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jadat is geen tiramisu... Gewoon, zelf maken
Ik stond met de milka koekjes in mijn hand.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging ineens koekjes eten na het avondeten.![]()
Maar goed, daarna de boel er als het goed is weer afgeblazen, dus geen man over boord, alleen geen gewoonte van maken zeg maar.
Ik heb een stuk kwarktaart gegeten, als mijn avondtussendoortje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging ineens koekjes eten na het avondeten.![]()
Maar goed, daarna de boel er als het goed is weer afgeblazen, dus geen man over boord, alleen geen gewoonte van maken zeg maar.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Vanyel het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
oeh die heb ik ook nog, in de koelkast. Goeie voor morgen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Vicky het volgende:
ik maakte altijd super lekkere panna cotta maar dat doen we ook maar niet meer...
Ik had als toetje verse ananas
We liepen in de supermarkt en toen zei mijn jongste dochter: die vind ik lekker mama! Nemen we die mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |