dat gaat echt steeds beter ja. Ik hoef al bijna niet meer na te denken als ik mijn kantoor binnen kom, en dat al na twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Slank blijven zit inderdaad in kleine dingetjes.
Zo neem ik altijd de trap en ga nooit met de lift; eet ik best af en toe een ijscoupe ofzo, maar dan in plaats van een maaltijd en ook alleen als één andere maaltijd die dag uit minimaal 90% groente bestaat; probeer ik iedere dag te bewegen, al is het maar een kwartiertje; eet ik wel snoepjes, maar dan niet meer dan 5 etc. etc.
Het lijkt heel lastig in het begin, maar als je het een paar maanden/jaar volhoudt, wordt het je tweede natuur.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhakenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vriendenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Probability het volgende:
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken
Wat kut Isaquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwachtHeb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden(en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
Nou, dat is stomquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september
Mijn broertje gaat 5x per week naar de sportschool, mijn vader sport niet, mijn moeder 2x per week.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden(en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
Het flauwe is dat ik elke keer dat mijn contract bijna afliep er zeker van was dat ik geen verlenging zou krijgen en dat elke keer wel kreeg. En nu dacht ik zeker te zijn dat ik een vast contract kon krijgen en krijg ik niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Zeester het volgende:
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.
Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde.
Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk!
Ja, denksportquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]vindt hij dat een sport?
Isa, wat vervelend zeg
SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!
Toen ik werkloos was zat ik op mijn luie kont!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.
Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
Fijn hoor in een appartement wonenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
Er zal wel rek op komen te staan door die beweging. Nou ja, dan is het even zonder cardio.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
Uhuh!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Qwea het volgende:
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of nu snel naar de sportschool en daarna eten.. Of eerst eten en dan sporten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ruby88 het volgende:
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!
En balen voor Isa...
Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
Nogal ja. En ik vroeg het nog netjes ook. Ze zei dat ik mijn muil moest houden omdat ze dat toch altijd op de terugweg deed. Prima natuurlijk maar dat kan ik toch niet zien? Als ze het al doet natuurlijk.quote:
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
Hahahaha L_s, daarom hou ik tegenwoordig mn mond maar dicht. Alhoewel ik dat gisteren wel even lastig vond toen er een "leeftijdsgenoot" type aso, zwanger, voor de supermarkt stond te rokenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Isa
![]()
SQ! Mei is jouw maand gewoon!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!
Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.
En zorg voor een goede warming up en cooling down!
Als jij oplet qua huishouden, dat wil zeggen geen ramen wassen op een trap, zo min mogelijk spanning op je pezen zet, en dus ook niet tillen vanuit je benen, zal dat best wel gaan lukken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
Ooh en kijk je met krachttraining ook uit? Legpress bv is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |