abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125982220
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
pi_125982316
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125982357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
Fijn hoor in een appartement wonen ;) Nee hakken draag ik wel maar het hakken dragen is juist misschien wel de oorzaak omdat mijn pees nu verkort is.. En de irritatie waarschijnlijk komt omdat ik nu practisch alleen maar platte schoenen draag..
pi_125982615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef J0ycie88 het volgende:

Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
Er zal wel rek op komen te staan door die beweging. Nou ja, dan is het even zonder cardio.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125982738
Ja dus ga maar eens kijken wat ik vanavond doe. Vriendin gaat niet. Dus dan moet ik alleen, en dat is wel lastiger zeker als ik weet dat ik nu na 30 min klaar ben..
pi_125982774
ik ben trouwens al mijn kleren aan het in nemen omdat ik niets meer paste van vorige zomer en die daar voor O+

ik heb geen geld voor een nieuwe gardarobe (maar heb wel wat nieuws besteld natuurlijk O-) )
maar wat een rotklusje zeg pffff
mijn kleren zijn ook gewoon te goed gemaakt want je moet allerlei voering los pulken om bij een naadje te komen en zo :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:24:48 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125984332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Qwea het volgende:
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3 :X :o ;(
Uhuh! :Y

Gefeliciteerd SQ! *O*

En wat k*t voor jou Isa... -O-
pi_125985597
klote Isa!
*O* voor SQ!
Balen van je achillespees Joycie.

Ik heb mijn lijstje wat aangepast.
OO: brinta en een banaan
S: 10min fietsen, 10min buikspieren, 50min bodyvive en 50minn bodybalance
T: 3 tictacs wegens flauwte tijdens de les :')
L: kwark met appel en muesliwat gekookte mie met de leftover pompoeniets
T: geen idee[/b]eierkoek
B: [s]achter mijn nichtje aanrennen.
uurtje wandelen achter de wagen
D: gebakken kriel, sperziebonen, gehaktballen (zelf gemaakt). Misschien laat ik de krieltjes staan en meem ik een leftover pompoeniets
T: niks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125986039
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!

En balen voor Isa...

Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
pi_125986263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ruby88 het volgende:
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!

En balen voor Isa...

Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
Ik zit te twijfelen of nu snel naar de sportschool en daarna eten.. Of eerst eten en dan sporten..

Maar eigenlijk heb ik gewoon geen zin om te sporten, omdat ik loop te balen. Dus ik denk dat ik gewoon nu maar even ga.. waarschijnlijk ben ik dan om 7 uur weer terug en kan ik dan lekker salade maken...
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:49:45 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125989935
-O- Isa :o

*O* SQ! Mei is jouw maand gewoon!

o|O |:( 8)7 :6 }:| :% Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen :{w
Spoilers!
pi_125990150
Wat een tokkie, Lucky :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 mei 2013 @ 18:56:23 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125990185
Isa -O- Hopelijk vind je snel weer iets leuks... Zo snel dat je je vakantiedagen moet aanspreken omdat ze je graag eerder aan de gang zien dan einde contract!

Geen volleybaltraining vanavond, volgende week ook niet op donderdag ivm Hemelvaartsdag. Gelukkig kunnen we maandag terecht in de hal :)

Lijstje
O: 2 sneden volkoren, pindakaas, koffie met koffiemelk
T: banaan, Griekse yoghurt, thee
L: 4 sneden volkoren, rosbief, thee
T: 3 wortels, peer, thee
D: varkensoester, krieltjes uit de oven, witlof gesmoord met balsamico en wat suiker, glas droge witte wijn
T: stukje kwarktaart, koffie verkeerd
En dadelijk even ontspannen onder de zonnebank.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 mei 2013 @ 18:58:54 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125990293
Ow en Skoej, proficiat *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:21:57 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125991246
Isa, wat ontzettend balen!

Skoej, gefeliciteerd :) Wat fijn!

Hier nog steeds niks gehoord. Het fijne jeejwijgaaneenhuiskopen gaat steeds meer over in ditwordthemnietduslaatikmemaarnergensopverheugen... :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:28:02 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125991495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat een tokkie, Lucky :D
Nogal ja. En ik vroeg het nog netjes ook. Ze zei dat ik mijn muil moest houden omdat ze dat toch altijd op de terugweg deed. Prima natuurlijk maar dat kan ik toch niet zien? Als ze het al doet natuurlijk.
Snap gelijk waarom die aso is ontslagen bij het bedrijf waar een vriendin van me werkt :D
Spoilers!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:31:23 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125991651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
gefeliciteerd!

Kut man Isa :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:36:53 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_125991893
Isa, suf zeg... Hoop dat je snel wat anders kunt vinden :*

SQ, *O* voor je contract!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O- Isa :o

*O* SQ! Mei is jouw maand gewoon!

o|O |:( 8)7 :6 }:| :% Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen :{w
Hahahaha L_s, daarom hou ik tegenwoordig mn mond maar dicht. Alhoewel ik dat gisteren wel even lastig vond toen er een "leeftijdsgenoot" type aso, zwanger, voor de supermarkt stond te roken 8)7

O: havermout
T: appel
L: vegakroket :'). 2 volkoren met slankie smeerkaas, stuk komkommer en een tomaat.
T: kiwi
D: bietjesrisotto
T: magere vanillekwark met muesli en lijnzaad.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:47:04 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125992312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!

Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.

En zorg voor een goede warming up en cooling down!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:49:32 #145
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_125992427
Ow en had ik hier al gejubeld dat de spierpijn in mn kuiten nu zo goed als verdwenen is door het goede stretchen van gisteravond? O+
pi_125992924
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.

En zorg voor een goede warming up en cooling down!
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:07:34 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125993287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
Als jij oplet qua huishouden, dat wil zeggen geen ramen wassen op een trap, zo min mogelijk spanning op je pezen zet, en dus ook niet tillen vanuit je benen, zal dat best wel gaan lukken.

Heb je ook nog NSAID's gekregen? Evt voor de pijn enzo?
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:08:02 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125993314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ooh en kijk je met krachttraining ook uit? Legpress bv is ook geen goed idee.
pi_125993527
Heb niets tegen de pijn gekregen, maar goed als ik mijn voet gewoon neer zet doet het ook geen pijn. Met slapen doet het wel pijn..

Legpress doe ik niet, heb geen apparaten waarbij de kracht op mijn voeten staat gelukkig :) Heb er wel wat armspieren bij gepakt en met de buikspieren moet ik uitkijken hoe ik mijn voeten wegzet.
Ik ga wel echt uitkijken, want wil niet dat het erger word.

Morgen met boodschappen doen maar hakken aan doen dan staat er ook minder spanning op mijn pezen..
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:47:13 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125995015
*O* En op dag 4 van Jillian hield ik dus mooi wel die bicycle-abs vol! *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')