abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:14:04 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_125977599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Slank blijven zit inderdaad in kleine dingetjes.
Zo neem ik altijd de trap en ga nooit met de lift; eet ik best af en toe een ijscoupe ofzo, maar dan in plaats van een maaltijd en ook alleen als één andere maaltijd die dag uit minimaal 90% groente bestaat; probeer ik iedere dag te bewegen, al is het maar een kwartiertje; eet ik wel snoepjes, maar dan niet meer dan 5 etc. etc.

Het lijkt heel lastig in het begin, maar als je het een paar maanden/jaar volhoudt, wordt het je tweede natuur.
dat gaat echt steeds beter ja. Ik hoef al bijna niet meer na te denken als ik mijn kantoor binnen kom, en dat al na twee weken :D
disclaimer
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:38:11 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125978415
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3 :X :o ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:15:16 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_125979583
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
disclaimer
pi_125979617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
Gefeliciteerd!

En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:17:16 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_125979632
Oh wat klote Isa.... ;(
disclaimer
pi_125979671
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwacht :') Heb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125979676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:

[..]

Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel ;)
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_125979742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Probability het volgende:

Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken :Y
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden :7 (en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
pi_125979906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwacht :') Heb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
Wat kut Isa :*(

En wat fijn Stormqueen *O*
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:26:22 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125979918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden :7 (en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
:Y Ik werd pas echt dik toen ik mijn latere huisgenoot leerde kennen. Ging daar ieder weekend naartoe: aten we chips, 's nachts nog een pizza, gingen vaak uit eten (met z'n ouders) en naar McDonalds etc. Dat was blijkbaar de trigger die ik nodig had om uit de band te springen :').
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:27:10 #111
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125979949
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september :{
Nou, dat is stom :{. Ik snap het vervolg even niet: betekent dat dat je nu iets anders moet zoeken of weer een tijdelijk contract krijgt? Het eerste, denk ik? :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:27:14 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_125979951
Is die prosecco dus best goed getimed eigenlijk 8-)

(De meesten hier kennen de achtergrond niet maar geloof me, het was een LANGE slopende weg :'))
disclaimer
pi_125979966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn broertje gaat 5x per week naar de sportschool, mijn vader sport niet, mijn moeder 2x per week.
Mijn ex-en deden ook 3-4x per week aan sport.
Heb nog een ander vriendinnengroepje, die ken ik ook van sporten.

Dus zal idd wel schelen :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_125980080
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
pi_125980123
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.

Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde ;).

Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk ;)!
pi_125980169
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
Het flauwe is dat ik elke keer dat mijn contract bijna afliep er zeker van was dat ik geen verlenging zou krijgen en dat elke keer wel kreeg. En nu dacht ik zeker te zijn dat ik een vast contract kon krijgen en krijg ik niks _O-
pi_125980528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Zeester het volgende:
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.

Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde ;).

Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk ;)!
:D vindt hij dat een sport?

Isa, wat vervelend zeg :(

SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!
My salvation lies in your love..
pi_125980629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

:D vindt hij dat een sport?

Isa, wat vervelend zeg :(

SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!

Ja, denksport ;).
pi_125981577
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten :+
pi_125981858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten :+
Toen ik werkloos was zat ik op mijn luie kont!

Vervelend Isa, vooral omdat je wat anders vewachtte!

Gefeliciteerd SQ!!

(Hoe dubbel kan het zijn in 1 post..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125981974
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!

Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
pi_125982012
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
pi_125982069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, denksport ;).
ohja zo noemen ze dat :')
My salvation lies in your love..
pi_125982103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.

Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
pi_125982167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.

Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')