abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:14:04 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_125977599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Slank blijven zit inderdaad in kleine dingetjes.
Zo neem ik altijd de trap en ga nooit met de lift; eet ik best af en toe een ijscoupe ofzo, maar dan in plaats van een maaltijd en ook alleen als één andere maaltijd die dag uit minimaal 90% groente bestaat; probeer ik iedere dag te bewegen, al is het maar een kwartiertje; eet ik wel snoepjes, maar dan niet meer dan 5 etc. etc.

Het lijkt heel lastig in het begin, maar als je het een paar maanden/jaar volhoudt, wordt het je tweede natuur.
dat gaat echt steeds beter ja. Ik hoef al bijna niet meer na te denken als ik mijn kantoor binnen kom, en dat al na twee weken :D
disclaimer
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:38:11 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125978415
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3 :X :o ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:15:16 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_125979583
Ermahgerd ik vind gewoon ineens een vast contract in mijnen brievenbus!
disclaimer
pi_125979617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd!

En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:17:16 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_125979632
Oh wat klote Isa.... ;(
disclaimer
pi_125979671
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwacht :') Heb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125979676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:

[..]

Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel ;)
Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_125979742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Probability het volgende:

Ik heb een vriendinnengroepje, we zijn alle 6 lid van dezelfde sportschool (vlak bij mijn huis) en iedereen gaat 3-6 uur per week. Dat is makkelijk aanhaken :Y
Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden :7 (en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
pi_125979906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, best wel, want ik had het tegenovergestelde verwacht :') Heb nog wel een ander potje op het vuur, maar dat schiet tot nu toe bar weinig op.
Wat kut Isa :*(

En wat fijn Stormqueen *O*
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:26:22 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125979918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat past dan weer in het onderzoek dat je kans om te dik te worden ook af hangt van je keuze in vrienden :7 (en partner en familie, maar die laatste valt niet echt te kiezen)
:Y Ik werd pas echt dik toen ik mijn latere huisgenoot leerde kennen. Ging daar ieder weekend naartoe: aten we chips, 's nachts nog een pizza, gingen vaak uit eten (met z'n ouders) en naar McDonalds etc. Dat was blijkbaar de trigger die ik nodig had om uit de band te springen :').
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:27:10 #111
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125979949
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

En ik hoopte vandaag op een vast contract om te horen te krijgen dat mensen op de herplaatsingslijst (elders zelfde bedrijf overbodig) voor gaan en ik helemaal niets krijg na 1 september :{
Nou, dat is stom :{. Ik snap het vervolg even niet: betekent dat dat je nu iets anders moet zoeken of weer een tijdelijk contract krijgt? Het eerste, denk ik? :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:27:14 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_125979951
Is die prosecco dus best goed getimed eigenlijk 8-)

(De meesten hier kennen de achtergrond niet maar geloof me, het was een LANGE slopende weg :'))
disclaimer
pi_125979966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn broertje gaat 5x per week naar de sportschool, mijn vader sport niet, mijn moeder 2x per week.
Mijn ex-en deden ook 3-4x per week aan sport.
Heb nog een ander vriendinnengroepje, die ken ik ook van sporten.

Dus zal idd wel schelen :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_125980080
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
pi_125980123
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.

Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde ;).

Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk ;)!
pi_125980169
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, wat leuk!! Maar wel erg kut, isa...
Het flauwe is dat ik elke keer dat mijn contract bijna afliep er zeker van was dat ik geen verlenging zou krijgen en dat elke keer wel kreeg. En nu dacht ik zeker te zijn dat ik een vast contract kon krijgen en krijg ik niks _O-
pi_125980528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Zeester het volgende:
Mijn moeder heeft serieus ondergewicht en die heeft nog nooit een dag gesport volgens mij. Nouja, tot d'r 18e hockey, maar daarna denk ik niet.

Mijn vader vindt zichzelf heel sportief omdat hij bridget en golft, ook niet bepaald de meest actieve sporten op aarde ;).

Heel sportieve inborst meegekregen dus duidelijk ;)!
:D vindt hij dat een sport?

Isa, wat vervelend zeg :(

SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!
My salvation lies in your love..
pi_125980629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

:D vindt hij dat een sport?

Isa, wat vervelend zeg :(

SQ wel gefeliciteerd natuurlijk!

Ja, denksport ;).
pi_125981577
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten :+
pi_125981858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik werkloos word heb ik wel heel veel tijd om te sporten :+
Toen ik werkloos was zat ik op mijn luie kont!

Vervelend Isa, vooral omdat je wat anders vewachtte!

Gefeliciteerd SQ!!

(Hoe dubbel kan het zijn in 1 post..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125981974
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!

Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
pi_125982012
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
pi_125982069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, denksport ;).
ohja zo noemen ze dat :')
pi_125982103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je precies doen dan als je je voet niet te veel mag belasten?
Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.

Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
pi_125982167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik heb werkelijk nog geen idee.. Mijn armspieren, mijn beenspieren.. Maar cardio kan ik wel vergeten want dan doe ik teveel met mijn voet.
Heb ook een les bodychi vanavond, maar ook daar zal ik niet veel van kunnen mee doen.

Maar de huisarts zeg dat ik moet doen wat ik kan. Omdat ik dat in het ritme van sporten blijf.
En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
pi_125982220
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
pi_125982316
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zo'n crosstrainer waarbij je toch stil staat met je voet, zou dat wat zijn?
Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
pi_125982357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
Als je achillespees geirriteerd is mag je iig niet teveel traplopen weet ik uit ervaring van een vriendin. En hakken dragen wil wel helpen, dan heb je er minder last van! Sterkte Joycie!
Fijn hoor in een appartement wonen ;) Nee hakken draag ik wel maar het hakken dragen is juist misschien wel de oorzaak omdat mijn pees nu verkort is.. En de irritatie waarschijnlijk komt omdat ik nu practisch alleen maar platte schoenen draag..
pi_125982615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef J0ycie88 het volgende:

Nou ik zei al tegen de HA dat ik dat doe.. Maar die raad ze dus het allerhardst af. Omdat je dan schijnbaar toch een verkeerde beweging maakt.
Er zal wel rek op komen te staan door die beweging. Nou ja, dan is het even zonder cardio.
pi_125982738
Ja dus ga maar eens kijken wat ik vanavond doe. Vriendin gaat niet. Dus dan moet ik alleen, en dat is wel lastiger zeker als ik weet dat ik nu na 30 min klaar ben..
pi_125982774
ik ben trouwens al mijn kleren aan het in nemen omdat ik niets meer paste van vorige zomer en die daar voor O+

ik heb geen geld voor een nieuwe gardarobe (maar heb wel wat nieuws besteld natuurlijk O-) )
maar wat een rotklusje zeg pffff
mijn kleren zijn ook gewoon te goed gemaakt want je moet allerlei voering los pulken om bij een naadje te komen en zo :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:24:48 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125984332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Qwea het volgende:
Boh, die season finale van West Wing seizoen 3 :X :o ;(
Uhuh! :Y

Gefeliciteerd SQ! *O*

En wat k*t voor jou Isa... -O-
pi_125985597
klote Isa!
*O* voor SQ!
Balen van je achillespees Joycie.

Ik heb mijn lijstje wat aangepast.
OO: brinta en een banaan
S: 10min fietsen, 10min buikspieren, 50min bodyvive en 50minn bodybalance
T: 3 tictacs wegens flauwte tijdens de les :')
L: kwark met appel en muesliwat gekookte mie met de leftover pompoeniets
T: geen idee[/b]eierkoek
B: [s]achter mijn nichtje aanrennen.
uurtje wandelen achter de wagen
D: gebakken kriel, sperziebonen, gehaktballen (zelf gemaakt). Misschien laat ik de krieltjes staan en meem ik een leftover pompoeniets
T: niks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125986039
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!

En balen voor Isa...

Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
pi_125986263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ruby88 het volgende:
Oeh, laat die prosecco maar extra smaken, SQ!

En balen voor Isa...

Ik heb mezelf zojuist enthousiast afgebeuld in de sportschool.
Ik zit te twijfelen of nu snel naar de sportschool en daarna eten.. Of eerst eten en dan sporten..

Maar eigenlijk heb ik gewoon geen zin om te sporten, omdat ik loop te balen. Dus ik denk dat ik gewoon nu maar even ga.. waarschijnlijk ben ik dan om 7 uur weer terug en kan ik dan lekker salade maken...
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:49:45 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125989935
-O- Isa :o

*O* SQ! Mei is jouw maand gewoon!

o|O |:( 8)7 :6 }:| :% Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen :{w
Spoilers!
pi_125990150
Wat een tokkie, Lucky :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 mei 2013 @ 18:56:23 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125990185
Isa -O- Hopelijk vind je snel weer iets leuks... Zo snel dat je je vakantiedagen moet aanspreken omdat ze je graag eerder aan de gang zien dan einde contract!

Geen volleybaltraining vanavond, volgende week ook niet op donderdag ivm Hemelvaartsdag. Gelukkig kunnen we maandag terecht in de hal :)

Lijstje
O: 2 sneden volkoren, pindakaas, koffie met koffiemelk
T: banaan, Griekse yoghurt, thee
L: 4 sneden volkoren, rosbief, thee
T: 3 wortels, peer, thee
D: varkensoester, krieltjes uit de oven, witlof gesmoord met balsamico en wat suiker, glas droge witte wijn
T: stukje kwarktaart, koffie verkeerd
En dadelijk even ontspannen onder de zonnebank.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 mei 2013 @ 18:58:54 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125990293
Ow en Skoej, proficiat *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:21:57 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125991246
Isa, wat ontzettend balen!

Skoej, gefeliciteerd :) Wat fijn!

Hier nog steeds niks gehoord. Het fijne jeejwijgaaneenhuiskopen gaat steeds meer over in ditwordthemnietduslaatikmemaarnergensopverheugen... :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:28:02 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125991495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat een tokkie, Lucky :D
Nogal ja. En ik vroeg het nog netjes ook. Ze zei dat ik mijn muil moest houden omdat ze dat toch altijd op de terugweg deed. Prima natuurlijk maar dat kan ik toch niet zien? Als ze het al doet natuurlijk.
Snap gelijk waarom die aso is ontslagen bij het bedrijf waar een vriendin van me werkt :D
Spoilers!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:31:23 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125991651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd!

Kut man Isa :{
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:36:53 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_125991893
Isa, suf zeg... Hoop dat je snel wat anders kunt vinden :*

SQ, *O* voor je contract!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O- Isa :o

*O* SQ! Mei is jouw maand gewoon!

o|O |:( 8)7 :6 }:| :% Voor dat takkewijf met 5 megagrote honden verderop in de straat die het nodig vond om mij uit te kafferen toen ik vroeg of ze de stront van haar hond niet op moest ruimen :{w
Hahahaha L_s, daarom hou ik tegenwoordig mn mond maar dicht. Alhoewel ik dat gisteren wel even lastig vond toen er een "leeftijdsgenoot" type aso, zwanger, voor de supermarkt stond te roken 8)7

O: havermout
T: appel
L: vegakroket :'). 2 volkoren met slankie smeerkaas, stuk komkommer en een tomaat.
T: kiwi
D: bietjesrisotto
T: magere vanillekwark met muesli en lijnzaad.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:47:04 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125992312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een wijziging in mijn lijstje.. Als L lasagne op en straks salade als D.. Merk dat ik dat niet moet doen. Moet echt de carbs tot savonds bewaren, heb ongelofelijk trek en dus een eierkoek met pure hagel op!

Raakte ook wel een beetje in de stress, want en ik moet rustiger aan doen met sporten te komende tijd. Mag mij voet niet te erg belasten (achillespees is erg geirriteerd). En mijn vriend denk dat het wel lukt om ons bed te laten bezorgen zaterdag.. Maar hij is pas laat thuis morgen. Het oude bed moet uit elkaar nog gehaald worden en ze kunnen vanaf half 10 voor de deur staan. Die denkt echt dat de tijd even stil gaat staan voor hem.. Maar hij kijkt maar hoe hij het doet. Ik ga lekker sporten zaterdagmorgen!
Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.

En zorg voor een goede warming up en cooling down!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:49:32 #145
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_125992427
Ow en had ik hier al gejubeld dat de spierpijn in mn kuiten nu zo goed als verdwenen is door het goede stretchen van gisteravond? O+
pi_125992924
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou het wel rustig aan doen en het serieus nemen. Pezen genezen moeizaam, en een irritatie kan zo een tendonitis (ontsteking) worden. En daar word je niet vrolijk van en als je hem blijft overbelasten kan het zelfs overgaan in een ruptuur. Ik zou je achilles gewoon standaard elke dag lekker 20 minuten ijzen. Kan geen kwaad, verlicht de pijn ook nog.

En zorg voor een goede warming up en cooling down!
Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:07:34 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125993287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik mag sowieso de komende tijd geen cardio doen, dus puur en alleen krachttraining. En moet sowieso 3 keer op een dag koelen. Geen trappen lopen en zo min mogelijk belasten maar ja, het huishouden, de boodschappen gaan gewoon door.
Als jij oplet qua huishouden, dat wil zeggen geen ramen wassen op een trap, zo min mogelijk spanning op je pezen zet, en dus ook niet tillen vanuit je benen, zal dat best wel gaan lukken.

Heb je ook nog NSAID's gekregen? Evt voor de pijn enzo?
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:08:02 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125993314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ooh en kijk je met krachttraining ook uit? Legpress bv is ook geen goed idee.
pi_125993527
Heb niets tegen de pijn gekregen, maar goed als ik mijn voet gewoon neer zet doet het ook geen pijn. Met slapen doet het wel pijn..

Legpress doe ik niet, heb geen apparaten waarbij de kracht op mijn voeten staat gelukkig :) Heb er wel wat armspieren bij gepakt en met de buikspieren moet ik uitkijken hoe ik mijn voeten wegzet.
Ik ga wel echt uitkijken, want wil niet dat het erger word.

Morgen met boodschappen doen maar hakken aan doen dan staat er ook minder spanning op mijn pezen..
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:47:13 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125995015
*O* En op dag 4 van Jillian hield ik dus mooi wel die bicycle-abs vol! *)
pi_126002398
Props BE!

Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.

Waarom kan ik niet gewoon eten tot ik genoeg heb gehad? :').
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:54:49 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126002504
Meh, dikke kut.

Vandaag gesport. Kom net van de bank af, begint mijn knie weer flink pijn te doen. Waarschijnlijk kan ik hem morgen niet meer strekken of buigen. En ook mijn achilles voel ik best wel.

Mooi kut, want dat betekend dat ik voorlopig grotendeels kan stoppen met sporten :') :{
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:56:09 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126002608
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!

Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.

Ik stop ook van alles in mijn mond hoor. Ging net MikeyMo zijn brood maken voor morgen, hup, plakkie worst. Ooh hey er zijn nog druiven over, hup, trosje druiven.

Maar goed, ik heb vandaag mijn kwark laten staan, want ik zat stampvol van de smoothie en de chocopop _O-
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:56:25 #154
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126002625
quote:
Props BE!

c_c, kun je niet voordat je weggaat op werk daar iets eten, zodat je bij thuiskomst niet zoveel honger hebt dat je weer vol gaat proppen met brood? Ik liep ook vaak tegen dat probleem aan, dus eet nu vaak voordat ik wegga nog even iets kleins. Stukje fruit, rijstwafel oid.
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:58:50 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126002802
quote:
Props BE!

Heel saai doen!! Heel erg plannen!
Echt je dag plannen en na het werk (als je nog niet kan koken omdat het te vroeg is ofzo) dan naar boven, de douchespullen klaarleggen, even afstoffen)
Plannen is echt het allerbelangrijkste.
En vooral geen zelfmedelijden hebben omdat je even honger hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126003056
Ja, naast het avondeten ook het overdag eten plannen inderdaad. Ik eet s middags gewoon te weinig op werk, dan krijg je dit. Goed punt, goed punt. Morgen goed op letten.
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 23:33:09 #157
5428 crew  miss_sly
pi_126005084
Lijstje:
o: yoghurt/halve banaan/Cruesli
T: gekookt eitje naar binnen gepropt dat ik tegenkwam toen ik de koelkast aan het uitruimen was
L: twee bruine pistoletjes, een met filet en een met tonijnsalad
D: lamsbiefstukje met frietjes en verse spinazie

B: sjouwen en poetsen, heul lang:P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 mei 2013 @ 07:08:33 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126010591
En probeer dan 's middags iets met wat minder koolhydratenen wat meer eiwitten te eten Clums.
Ik ben deze week weer over gegaan op iig 1 tussendoortje van wat kwark met (diepvries)fruit en ik merk dat me dat heel wat minder honger/trek oplevert. :Y
pi_126010595
Een handje walnoten wil de honger ook aardig stillen, eventueel in combinatie met wat kwark/yoghurt.

En wat uniekhoorn zegt is ook heel erg waar: het is helemaal niet erg om honger te hebben, zie het als een interessant gevoel waar je niet per se op hoeft te reageren met eten in je mond stoppen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:30:26 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_126011112
Ik kan mijn feestmaal van gisteren niet invullen omdat ik niet weet hoeveel daarvan ik weer uit heb gepurgeerd ;(
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:31:31 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_126011125
En dank voor alle felicitaties O+
disclaimer
pi_126011164
Je hebt genoten begrijp ik?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:35:27 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126011181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan mijn feestmaal van gisteren niet invullen omdat ik niet weet hoeveel daarvan ik weer uit heb gepurgeerd ;(
quote:
Purgeren
Ledigen van maag (bijv. door zelf opgewekt braken of gebruik van braakmiddelen) en/of darmen met laxeermiddelen
Nee toch? Niet zelf toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:35:32 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_126011182
Ja, O+

Niet gepurgeerd van zatheid trouwens, maar de hoeveelheid vet in de tapas nekte me :')
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:36:28 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_126011188
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

Nee toch? Niet zelf toch?
jawel, ben het liever kwijt dan dat ik lig te huilen in mijn bed eigenlijk.
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:37:20 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126011195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jawel, ben het liever kwijt dan dat ik lig te huilen in mijn bed eigenlijk.
Oe. Ik probeer het juist altijd binnen te houden. Als ik eenmaal heb overgegeven stopt het niet meer en kan ik mijn bedje opmaken naast de wc.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:37:52 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_126011206
Mijn lichaam werkt anders ;)
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:37:54 #168
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126011207
Goedemorgen lieverds!

Het is chaos op het werk, dus wrs weinig Fok vandaag... Alleen als ik iets van het huis hoor, roep ik even :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:41:29 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_126011246
ik zie het ook als een teken van mijn lichaam dat ik niet meer zoveel eten er in moet stoppen. Daar moet ik gewoon iets mee doen :')

Ik hoop dat je wat hoort Tink!
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:22:10 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126011952
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het ook als een teken van mijn lichaam dat ik niet meer zoveel eten er in moet stoppen. Daar moet ik gewoon iets mee doen :')

Ik hoop dat je wat hoort Tink!
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnen ;)
Spoilers!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:26:30 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126012062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnen ;)
Precies, zo ervaar ik dat ook. Een soort natuurlijke rem op ongezonde meuk.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:29:04 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_126012119
ik ook! Mijn lichaam weigert het gewoon, hoe goed is dat :D _O-
disclaimer
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 09:44:15 #173
5428 crew  miss_sly
pi_126012380
Jeetje Tink, nog steeds niets gehoord?

Ik heb vanmorgen bij wijze van ontbijt vlug twee volkoren boterhammen met pindakaas in mijn mond gepropt tussen het inpakken van de laatste dingetjes door. Nog even!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:53:08 #174
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126012546
Mijn lijstje van vandaag!

O: havermout met melk honing en kaneel.
T: babybel kaasje en kiwi
L: Sla met tomaat komkommer parprika kipreepjes etc.
T: Bakje kwark met blauwe bessen.
D: 400 gr wokgroente met een beetje mie en biefstukreepjes! Misschien wat kroepoek erbij.
T: Nootjes, en een glas pikwick greentea granaatappel.

Voor de rest boodschappen doen voor de week, opruimen. Slaapkamerspullen uitzoeken en opruimen afwassen stofzuigen stoffen.. Naja of mijn pootje dat allemaal wilt vandaag is nog maar de vraag. Lijkt wel of hij steeds meer pijn gaat doen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:05:24 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126012800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje Tink, nog steeds niets gehoord?

Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze! :(
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:08:16 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_126012862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze! :(
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!
Wel frustrerend.
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:11:19 #177
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126012931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Duurt wel heel lang Tink, ik hoop dat je voor het weekend nog iets hoort! Want zo het weekend in gaan is niet leuk!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:13:19 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_126012985
ik kwam deze nog tegen tussen mijn oude troep _O-

disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:22:13 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126013218
"was" tussen aanhalingstekens _O-

Tijd voor dag 3 Jillian deze week. Maandag, woensdag en vrijdag. Beter dan niets :s)
Spoilers!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:51:42 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126013953
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!
Wel frustrerend.
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...
pi_126014329
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:05:45 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_126014383
quote:
Echte vrouwen O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...
Ah, zo :D
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:19:18 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126014816
Was het wel lekker SQ? De eerste keer? ;)

Tink, ik vind het maar stom! Kusje erop!
pi_126015991
Hier gaat het lekker :)

Hockey gaat vanavond niet door, dus ben net na Jillian ook ff een halfuurtje wezen hardlopen :)
Heerlijk weer ervoor! Zit nu ook lekker op het balkon aan m'n scriptie te werken O+
pi_126016091
Ik ga vandaag weer gewoon normaal doen! Heb zojuist weer ontbeten met havermout en pak vanaf nu het gewone leven weer op. Het was echt lekker om even niet aan dieten te denken, maar vanaf nu ga ik mezelf weer dat doel voor ogen houden, nog 11 kilo eraf!

Ik heb trouwens nog steeds niets van m'n nieuwe werk gehoord, ben er al ff langs geweest ook, maar ik vind t naar :(.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:09:05 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126016533
Zo! Stoofpot in de maak. Met abdij bier, magere runderlappen, paprika, ui en wortel.

En extra gratisch bijna topje van mijn duim. Ik jaste mijn mes er toch way diep in :X :')
pi_126016572
Ik zou vandaag stoofpot eten ;( maar toen besloot Mr.Mo bier te gaan drinken met z'n collega's, vergat ik stoofvlees eruit te halen en nu eet ik een ondefinieerbaar prutje uit de vriezer waar op stond "Nachosaus???????? ?/? (onbekende datum)" :P Met rijst. Ofzo.

En nu heb ik zin in stoofpot ;( met bier ;( :9
Ja doei.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:12:20 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126016636
You goo Zeester! En ook Banana is lekker bezig! :Y

Klinkt goed die stoofpot Qwea!

Wij eten vanavond chili con carne en aangezien de tomaten in de aanbieding waren ben ik de saus nu from scratch aan het maken, a la SHE zeg maar. :9

Ik kocht bij de boodschappen vanmorgen een stukje geitenkaas en die schreeuwde zo hard naar me dat ik net het bovenste puntje er maar afgesneden heb als extra snoeperijtje. ;)
Wil nu nog geen boterhammen eten anders duurt de middag zo lang.

Ik moet nog even bedenken wanneer ik ga Jilliannen vandaag, vanavond band en de hele dag de kinderen over de vloer. ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:13:49 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_126016688
ik voel me instant weer moddervet en terug bij af vandaag. Stomme drank :')
disclaimer
pi_126016773
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:17:11 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126016824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou vandaag stoofpot eten ;( maar toen besloot Mr.Mo bier te gaan drinken met z'n collega's, vergat ik stoofvlees eruit te halen en nu eet ik een ondefinieerbaar prutje uit de vriezer waar op stond "Nachosaus???????? ?/? (onbekende datum)" :P Met rijst. Ofzo.

En nu heb ik zin in stoofpot ;( met bier ;( :9
Aaaaahw. Mijne heeft abdij bier erin :9 ik zat al ff te proeven, wat appelstroop er door gemikt en wat sambal. Hij moet verdomme nog 2,5u :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:17:56 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126016851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.

Straks terrassen *O*
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:18:25 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_126016869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Pehehehe jup :')
Maar ik ga vanavond sowieso een biertje pakken, staat al weken in de planning want een vriendin van me trouwt vandaag. Die van gisteren was eigenlijk ongepland :P
disclaimer
pi_126016875
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.

Straks terrassen *O*
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen is ;).
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:18:48 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_126016883
maar ik had dat contract ook eigenlijk pas over een maand verwacht ofzo :@
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:20:41 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126016972
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen is ;).
Ik stond sinds Januari droog :P

Overigens eet ik de stoofpot niet, denk ik :+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:23:27 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_126017093
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik stond sinds Januari droog :P

Overigens eet ik de stoofpot niet, denk ik :+
?
disclaimer
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:26:56 #198
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126017244
Kun je spinazie ook als sla eten? Misschien een stomme vraag maar op school geleerd dat als je teveel spinazie andijvie ed eet je een teveel binnenkrijgt aan nitraat of ijzer wat was het ook alweer..
pi_126017350
Ja.
Ja doei.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:29:22 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_126017357
hoeveel spinazie was je van plan te eten? Ik eet altijd een pond en ik leef nog steeds 8-)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')